Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 augustus 2009, 13:04
mrger's schermafbeelding
mrger mrger is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in één extra
DTV: Humax
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoonline Bekijk bericht
Nou probleem komt blijkbaar weer mooi boven water.

Internet snelheid is weer om te huilen

en dan ben je nog gedwongen om mobiel te gaan bellen aangezien de telefoonlein al helemaal niet meer online komt.

HD gebeld en die adviceren om de modem te resetten via de reset button. alsof ik dat inmiddels zelf niet al een keer of tig gedaan had.

verder kan men je niet helpen bij de HD. u dient het nog even aan te kijken en mocht het met een uurtje niet verholpen zijn dan gewoon even opnieuw bellen. ja en dan waarschijnlijk te horen krijgen dat je eerst de modem moet resetten.

wanneer zetten ze eens een skilled helpdesk op bij ziggo :S
Deze tekst is reeds van gisteren. Heb de grootste stampij gemaakt gisteren. Afdeling telefonie hield vol dat er niets aan de hand was en afdeling internet zei dat er een wijkstoring is. Het probleem is dus veel erger. Heb inmiddels een klacht ingediend bij de leiding vanwege de arrogante en misselijke houding van ene madam Polak die daar werkt. Die de grootste leugens verteld ondanks dat je haar aangeeft dat je net gesproken hebt met iemand van de technische dienst die bevestigd heeft dat er problemen zijn. Ook al noem je de naam, weigert zij om in te zien dat haar gegevens niet kloppen.

Het gaat overigens tijd worden dat we man en paard gaan benoemen en degene van de HD die FOUTE uitspraken doen en zich ARROGANT gedragen ook met naam hier gaan noemen.
Oud 29 augustus 2009, 13:26
longbigbear's schermafbeelding
longbigbear longbigbear is offline
Member

Standaard

hier is het ook weer ......sinds gisteren

Laatst gewijzigd door longbigbear; 29 augustus 2009 om 13:55
Oud 29 augustus 2009, 14:20
marcoonline's schermafbeelding
marcoonline marcoonline is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Z3i-Alles-in-1 Extra Docsys 3, Cisco modem
Standaard

het lijkt een worder maar ik heb na ruim een dag eindelijk weer telefoon en de snelheid van het internet is ook weer zoals hij hoort te zijn

Nu maar hopen dat het ook zo blijft

Laatst gewijzigd door marcoonline; 29 augustus 2009 om 14:25 Reden: Juiste Speedtest afbeelding
Oud 29 augustus 2009, 14:25
frankyboy66's schermafbeelding
frankyboy66 frankyboy66 is offline
Member

Ziggo Internet: Basis Motorola SBV5121E
DTV: humax 5050c en 5000c
Standaard onderhoud

Ik weet bijna zeker dat er werkzaamheden zijn op dit moment.
Ik heb opeens de dubbele snelheid die per 1 september in zou gaan bij een basis abonnement.

ops:

Dat ze dat niet even doorgeven aan de HD.
Dan kunnen ze alle vragen afwimpelen.

Onderhoud en werkzaamheden in en om culemborg staan ook niet vermeld op de ziggo site,
Het wordt tijd dat ze een paar functioneel beheerders aannemen
Oud 29 augustus 2009, 14:38
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankyboy66 Bekijk bericht
Ik weet bijna zeker dat er werkzaamheden zijn op dit moment.
Ik heb opeens de dubbele snelheid die per 1 september in zou gaan bij een basis abonnement.

ops:

Dat ze dat niet even doorgeven aan de HD.
Dan kunnen ze alle vragen afwimpelen.

Onderhoud en werkzaamheden in en om culemborg staan ook niet vermeld op de ziggo site,
Het wordt tijd dat ze een paar functioneel beheerders aannemen
IK controleer deze pagina met enige regelmaat in de hoop vooruit informatie te kunnen vinden als er werkzaamheden gepland zijn zodat ik hier rekening mee kan houden met men werk.

Maar als dit te veel gaat gebeuren zie ik me zelf genoodzaakt om een DSL lijn aan te leggen om continuïteit te hebben van men internet verbinding. daar ik via het internet men geld moet verdienen.
Oud 29 augustus 2009, 14:39
mrger's schermafbeelding
mrger mrger is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoonline Bekijk bericht
het lijkt een worder maar ik heb na ruim een dag eindelijk weer telefoon en de snelheid van het internet is ook weer zoals hij hoort te zijn

Nu maar hopen dat het ook zo blijft
Hier idem. Ook na een dag eindelijk weer telefoon. En dat na alle ontkenningen van de HD met name die arrogante mevrouw Polak.
Ziggo schaam je voor je omgang met je klanten.
Oud 29 augustus 2009, 15:08
longbigbear's schermafbeelding
longbigbear longbigbear is offline
Member

Standaard

het werk nog niet helemaal,word er aan gewerkt.
kan ook niet inloggen modem,ook niet na reset.
Oud 29 augustus 2009, 15:18
mrger's schermafbeelding
mrger mrger is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longbigbear Bekijk bericht

het werk nog niet helemaal,word er aan gewerkt.
kan ook niet inloggen modem,ook niet na reset.

Bij mij werkt alles naar behoren. Echter. sinds de problemen gisteren begonnen heb ik heel veel moeite om in mijn nieuwe modem in te loggen. Net ging het eenmalig heel snel. Maar toen ik na de oplossingen even wilde checken lukte het weer niet. Kan ziggo soms de toegang tot het modem tijdelijk blokkeren?

Wat is overigens het wachtwoord van die nieuwe modem?
Oud 29 augustus 2009, 18:41
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrger Bekijk bericht

Bij mij werkt alles naar behoren. Echter. sinds de problemen gisteren begonnen heb ik heel veel moeite om in mijn nieuwe modem in te loggen. Net ging het eenmalig heel snel. Maar toen ik na de oplossingen even wilde checken lukte het weer niet. Kan ziggo soms de toegang tot het modem tijdelijk blokkeren?

Wat is overigens het wachtwoord van die nieuwe modem?
als dit te veel gaat gebeuren zie ik me zelf genoodzaakt om een DSL lijn aan te laten leggen om continuïteit te hebben van men internet verbinding
Oud 29 augustus 2009, 23:53
guidovdb's schermafbeelding
guidovdb guidovdb is offline
Member

Ziggo Internet: AIE Extra
DTV: Philips 37PFL9604H12-SMIT CAM - humax 5050 humax 5200
Thumbs down

Sinds 2 weken ziggo internet en telefonie, na wat aanloop gerommel werkte het perfect, (woensdag een oud modem, vrijdag een nieuw modem met de post ??)

Vanaf afgelopen vrijdag ochtend geen telefoon meer (in gesprek toon, en onbereikbaar vanaf buiten) en internet heel erg (mega) traag. Vanmorgen meer dan een half uur met ziggo aan de lijn, ze hebben het modem gereset, ik heb dat vervolgens op aanraden van de meneer aan de lijn(via de mobiel) ook weer gedaan (spanningsloos), en bij geen resultaat moest ik de reset knop 10 seconden moeten indrukken.
Het modem reageerde niet goed en ik moest een afspraak maken (kon vanaf donderdag a.s., maar ik ben alleen op woensdag vrij, dus de week erop ...9 september, een kleine 2 weken geen telefoon..Onacceptabel (ik heb aangegeven dat het volgende mobiele gesprek met KPN zou zijn om terug te gaan, en de medewerker was vol begrip als ik dat zou doen).

Gelukkig kon de medewerker ook mijn telefoonnummer doorschakelen naar een mobiel, dus ik ben weer bereikbaar (en wie gaat dat betalen.... ...ik heb zo'n vermoeden....)
Vanmiddag ineens weer telefoon (na nog een keer het modem spanningsloos te hebben gemaakt). Internet weer op volle snelheid.
Ik neem nog even in beraad of ik de afspraak voor de monteur wel of niet door laat gaan en of ik de doorschakeling nog actief laat. Volgens de heer aan de lijn was dit dus een storing bij mij en niet collectief, als ik dit lees denk ik dat er meer mensen last van hadden...Oja als je ook telefonie afneemt krijg je een hogere prio bij een storing dan internet volgens de meneer aan de lijn, waarschijnlijk komen we eerder, maar dat kan ik niet garanderen..En ook wordt aangegeven dat de software voor het docsis 3 modem nog niet in orde is, dat komt binnen een paar weken... .?????

10 jaar KPN nooit een dag zonder telefoon, 2 weken ziggo, 36 uur zonder telefoon.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten