Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 25 juli 2009, 00:12
Hakker's schermafbeelding
Hakker Hakker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra / Ubee EVM3200 / Draytek 2130N
DTV: CI+ module
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longbigbear Bekijk bericht

hier werk het weer goed
Hier is het dweilen met de kraan open.
Oud 25 juli 2009, 08:12
longbigbear's schermafbeelding
longbigbear longbigbear is offline
Member

Standaard traag

hier is die ook weer traag,ik kan wel weer bellen of mailen.
maar daar word denk ik niets mee gedaan,je krijg steeds de bekende antwoorden.
het is al bezig vanaf 15 juni,de laatste twee weken heef het hier goed gedraaid. al;s je contact formulier invult ,zeg het bij mijn postcode dat er hier een internet storing is! kan je door klikken naar http://www.ziggo.nl/klantenservice/t...ring-onderhoud maar daar kan ik niets vinden. vind het wel vreemd.

Laatst gewijzigd door longbigbear; 25 juli 2009 om 09:00
Oud 25 juli 2009, 09:53
TRaSH's schermafbeelding
TRaSH TRaSH is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / CISCO EPC3212 / Router: Asus RT-N66U (Merlin build)
DTV: Humax iHDR-5050C Samsung 46C630/Sony 40Z5500 CI+
Standaard

zolang ze bezig zijn met werkzaam heden kan je wel blijven testen en bellen met de helpdesk maar denk dat je steeds het zelfde antwoorden en resultaten gaat krijgen.
als je na de werkzaamheden nog problemen hebt dan is het een ander verhaal.

bij mij in de wijk zijn ze ook 2 maanden dik bezig geweest met werkzaamheden,
van vernieuwen van kabels tot vernieuwen apparatuur in de wijk kasten.
in die tijd ook vaak schommelingen in de snelheid.
in de ochtend totaal geen problemen tegen de avond was het een drama.
ging op een bepaalt moment zelf s'nachts online om me spel te doen omdat ik lag spikes had van 10-60 secs.

dan bellen en klagen heeft weinig nut aangezien het bekend is wat het probleem is.

Oud 25 juli 2009, 09:55
frankyboy66's schermafbeelding
frankyboy66 frankyboy66 is offline
Member

Ziggo Internet: Basis Motorola SBV5121E
DTV: humax 5050c en 5000c
Standaard storing

Inderdaad de storing is weer terug in ons gebied. Het lijkt erop dat naast de waterdruk die hier weg gevallen was. Ook de verbinding weer plat is gegaan.
Oud 25 juli 2009, 10:05
Reneb79's schermafbeelding
Reneb79 Reneb79 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra / Arris modem
DTV: Samsung DCB-H380R
Standaard

Op dit moment in de wijk Parijsch geen probleem meer. Ook niet met de water druk
Oud 25 juli 2009, 12:48
Hakker Hakker is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TRaSH Bekijk bericht
zolang ze bezig zijn met werkzaam heden kan je wel blijven testen en bellen met de helpdesk maar denk dat je steeds het zelfde antwoorden en resultaten gaat krijgen.
als je na de werkzaamheden nog problemen hebt dan is het een ander verhaal.

bij mij in de wijk zijn ze ook 2 maanden dik bezig geweest met werkzaamheden,
van vernieuwen van kabels tot vernieuwen apparatuur in de wijk kasten.
in die tijd ook vaak schommelingen in de snelheid.
in de ochtend totaal geen problemen tegen de avond was het een drama.
ging op een bepaalt moment zelf s'nachts online om me spel te doen omdat ik lag spikes had van 10-60 secs.

dan bellen en klagen heeft weinig nut aangezien het bekend is wat het probleem is.
Het probleem is niet bekend of anders is het te veel werk om het op de storingspagina te vermelden of op enige andere manier naar de klant te communiceren. De helpdesk weet ook standard van helemaal niks dus schijnbaar is het niet bekend.

Voor 75 euro per maand mag ik toch wel op zijn minst een vorm van communicatie verwachten, maar het is in zijn geheel afwezig daarnaast doet dit probleem zich dag en nacht voor. Ik heb geen enkel moment waarop ik kan zeggen dat ik "normaal" internet heb. Posten en editen van posts duren al een eeuwigheid.

Het enige wat je als klant voelt is gewoon 0,0 aan medewerking. Het bericht dat de TD bezig is maar je hier niks van hoor of zie ook niet in de wijk en dergelijke verbetert de boel ook niet. Het enige gevoel wat er bij nu nog heers is dat ik belazert wordt. En ik kan mij niet voorstellen dat dat de bedoeling is van elk bedrijf.

Laatst gewijzigd door Hakker; 25 juli 2009 om 13:05
Oud 25 juli 2009, 14:00
Junior Member

Standaard

Het gaat hier weer lekker ....
Oud 25 juli 2009, 14:31
TRaSH's schermafbeelding
TRaSH TRaSH is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus / CISCO EPC3212 / Router: Asus RT-N66U (Merlin build)
DTV: Humax iHDR-5050C Samsung 46C630/Sony 40Z5500 CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hakker Bekijk bericht
Het probleem is niet bekend of anders is het te veel werk om het op de storingspagina te vermelden of op enige andere manier naar de klant te communiceren. De helpdesk weet ook standard van helemaal niks dus schijnbaar is het niet bekend.
.........
Het enige wat je als klant voelt is gewoon 0,0 aan medewerking. Het bericht dat de TD bezig is maar je hier niks van hoor of zie ook niet in de wijk en dergelijke verbetert de boel ook niet. Het enige gevoel wat er bij nu nog heers is dat ik belazert wordt. En ik kan mij niet voorstellen dat dat de bedoeling is van elk bedrijf.
misschien vragen aan de helpdesk of ze de werkzaam heden kunnen vermelden op de website,
had namelijk op een eerdere post gelezen dat er werd verteld dat er werkzaam heden zijn.

ik zelf heb in het begin ook wel eens wat probs gehad en er werd meteen een monteur lang gestuurd om te kijken,
misschien is het wel op de manier hoe je de helpdesk belt.(boos worden op de helpdesk medewerker heeft geen nut en werd alleen maar tegen)
goed erbij vertellen dat je evt. al eerder contact heb gehad.
vertellen wat je al geprobeerd hebt,
en zorgen dat ze niet met de standaard vragen kunnen komen.
begin meteen dat je het volgende al gedaan hebt: modem-resetten, zonder router, diverse speedtesten op verschillende tijden,
kabels gecontroleeerd, ping testen naar bv andere sites etc.
hoorde laatst dat je ook moet vagen naar de ticket/storing nummer dan kunnen ze het zo opzoeken.
toen er bij mij een storing was waren er een hoop mensen die klaagte maar eigenlijk nooit de moeite genomen hebben om te bellen.

Oud 25 juli 2009, 14:43
Junior Member

Standaard

Zojuist naar aanleiding van de speedtest resultaten hierboven ook maar weer met Ziggo gebelt. Standaard testen weer door lopen. Het vreemde is dat de medewerker(s) (twee verschillende aan de lijn gehad) beide niet alles op mijn modem zagen.

Voor aanstaande vrijdag is er een monteur ingeplanned. Ben alleen bang dat het weinig gaat uithalen.

Er is in de systemen van ziggo ook geen storing of werkzaamheden bekent in Culemborg.
Oud 25 juli 2009, 15:58
Hakker Hakker is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TRaSH Bekijk bericht
misschien vragen aan de helpdesk of ze de werkzaam heden kunnen vermelden op de website,
had namelijk op een eerdere post gelezen dat er werd verteld dat er werkzaam heden zijn.

ik zelf heb in het begin ook wel eens wat probs gehad en er werd meteen een monteur lang gestuurd om te kijken,
misschien is het wel op de manier hoe je de helpdesk belt.(boos worden op de helpdesk medewerker heeft geen nut en werd alleen maar tegen)
goed erbij vertellen dat je evt. al eerder contact heb gehad.
vertellen wat je al geprobeerd hebt,
en zorgen dat ze niet met de standaard vragen kunnen komen.
begin meteen dat je het volgende al gedaan hebt: modem-resetten, zonder router, diverse speedtesten op verschillende tijden,
kabels gecontroleeerd, ping testen naar bv andere sites etc.
hoorde laatst dat je ook moet vagen naar de ticket/storing nummer dan kunnen ze het zo opzoeken.
toen er bij mij een storing was waren er een hoop mensen die klaagte maar eigenlijk nooit de moeite genomen hebben om te bellen.
Ik heb er 3 aan de lijn gehad en de hele lijst mee doorgelopen DRIE keer ik heb mijn hele huis overhoop gehaald ervoor en nog gebeurt er niks. Na al die tijd is men zelfs te beroerd om een monteur te sturen want de TD zit erop. Een TD die in geen velden of wegen te vinden is. Pingen, dns flushes, nieuw extern ip en zelfs het spoofen van mac adressen aan ten minste 3 helpdesk medewerkers gedaan en werkelijk nog geen stap vooruit alleen maar meer achteruit.

Je kan mij niet vertellen dat er na 3 weken niks bereikt is wat doorgegeven kan worden. Ik daar specifiek om gevraagd, meerdere keren zelfs om zo in ieder geval te weten dat er in ieder geval aan gewerkt wordt.

Ik zit ondertussen meer te denken om een advocaat in de hand te nemen. Zo voel ik mij. Ik voel mij gewoon kei en keihard belazert en totaal niet serieus genomen. Ik heb ondertussen iig al wel een mail richting radar geschreven want het mag misschien geen groepsstoring zijn. Het is een storing die mij wel treft en ik ben toch een klant van Ziggo.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten