Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Telefonie - Vast

Mededelingen

Telefonie - Vast Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 13 juli 2009, 10:23   #1
martijn1980
Junior Member
 
martijn1980's schermafbeelding
Standaard Geen telefoon meer, verkeerde internetsnelheid... oud profiel her-activeerd?

Beste allemaal,

Sinds dit weekend heb ik geen kiestoon meer op mijn ziggo-lijn. Daarnaast is mijn internet-snelheid ook terug naar 5mbit, terwijl ik alles-in-1 plus-abonnee ben en dus 10mbit zou moeten hebben of zelfs hoger na de snelheids-wijziging.

Ik heb eerder dit jaar ook al eens gepost over dergelijke problemen, die toen al een acht-tal maanden duurden. Met hulp van enkele experts hier (waarvoor dank!) is een en ander toen toch 'up' gekomen, maar inmiddels zijn alle problemen dus terug.

Toen begreep ik dat mijn gebruikers-profiel niet juist was ingevoerd in de ziggo-systemen, en dat het gevaar bestond dat dit opnieuw geactiveerd zou worden in de toekomst. Dat (of iets vergelijkbaars) lijkt nu dus gebeurd, met een hoop ellende tot gevolg

Heeft iemand anders vergelijkbare problemen, of een tip over hoe het op te lossen is? Ik heb 'anoniem' ook op de hoogte gesteld, maar alle tips zijn natuurlijk welkom. Momenteel ben ik niet telefonisch bereikbaar omdat ik alleen een vaste (ziggo)lijn heb, dus mijn frustratie zal duidelijk zijn.
martijn1980 is offline  
Oud 13 juli 2009, 10:54   #3
martijn1980
Junior Member
 
martijn1980's schermafbeelding
Standaard

Inderdaad, het internet-probleem lijkt hier verdacht veel op, ook qua timing en het eerder hebben van deze problemen. Ik heb daarbij echter ook nog eens geen telefoon meer.... en da's een groter probleem dan wat langzamer internetten.

Ik ga in ieder geval die andere thread ook volgen, thanks. Iemand tips voor telefonie?
martijn1980 is offline  
Oud 15 september 2009, 15:10   #4
Mamita
Junior Member
 
Mamita's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijn1980 Bekijk bericht
Inderdaad, het internet-probleem lijkt hier verdacht veel op, ook qua timing en het eerder hebben van deze problemen. Ik heb daarbij echter ook nog eens geen telefoon meer.... en da's een groter probleem dan wat langzamer internetten.

Ik ga in ieder geval die andere thread ook volgen, thanks. Iemand tips voor telefonie?
Is jouw probleem al opgelost. Ik heb namelijk hetzelfde probleem sinds afgelopen zondag. Een trage internetverbinding en helemaal geen telefoonverbinding. Zodra ik wil gaan bellen, geeft ie zelf een "afgesloten toon" aan. Volgens klantenservice ligt het bij mij........
Mamita is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Telefonie - Vast




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl