Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 juli 2009, 11:23
martijn1980's schermafbeelding
martijn1980 martijn1980 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 12 februari 2009
Locatie: Milsbeek @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus / Motorola
DTV: irDeto
Berichten: 15
Standaard Geen telefoon meer, verkeerde internetsnelheid... oud profiel her-activeerd?

Beste allemaal,

Sinds dit weekend heb ik geen kiestoon meer op mijn ziggo-lijn. Daarnaast is mijn internet-snelheid ook terug naar 5mbit, terwijl ik alles-in-1 plus-abonnee ben en dus 10mbit zou moeten hebben of zelfs hoger na de snelheids-wijziging.

Ik heb eerder dit jaar ook al eens gepost over dergelijke problemen, die toen al een acht-tal maanden duurden. Met hulp van enkele experts hier (waarvoor dank!) is een en ander toen toch 'up' gekomen, maar inmiddels zijn alle problemen dus terug.

Toen begreep ik dat mijn gebruikers-profiel niet juist was ingevoerd in de ziggo-systemen, en dat het gevaar bestond dat dit opnieuw geactiveerd zou worden in de toekomst. Dat (of iets vergelijkbaars) lijkt nu dus gebeurd, met een hoop ellende tot gevolg

Heeft iemand anders vergelijkbare problemen, of een tip over hoe het op te lossen is? Ik heb 'anoniem' ook op de hoogte gesteld, maar alle tips zijn natuurlijk welkom. Momenteel ben ik niet telefonisch bereikbaar omdat ik alleen een vaste (ziggo)lijn heb, dus mijn frustratie zal duidelijk zijn.
  #2  
Oud 13 juli 2009, 11:35
BenJ's schermafbeelding
BenJ BenJ is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Multikabel
Ziggo Internet: Ai1 Plus - Arris702
DTV: Panasonic TU-DC40RD
Berichten: 1.440
Standaard

Lijkt verdacht veel op : http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=18974
__________________
BenJ
  #3  
Oud 13 juli 2009, 11:54
martijn1980's schermafbeelding
martijn1980 martijn1980 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 12 februari 2009
Locatie: Milsbeek @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Plus / Motorola
DTV: irDeto
Berichten: 15
Standaard

Inderdaad, het internet-probleem lijkt hier verdacht veel op, ook qua timing en het eerder hebben van deze problemen. Ik heb daarbij echter ook nog eens geen telefoon meer.... en da's een groter probleem dan wat langzamer internetten.

Ik ga in ieder geval die andere thread ook volgen, thanks. Iemand tips voor telefonie?
  #4  
Oud 15 september 2009, 16:10
Mamita's schermafbeelding
Mamita Mamita is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 15 september 2009
Locatie: Medemblik
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijn1980 Bekijk bericht
Inderdaad, het internet-probleem lijkt hier verdacht veel op, ook qua timing en het eerder hebben van deze problemen. Ik heb daarbij echter ook nog eens geen telefoon meer.... en da's een groter probleem dan wat langzamer internetten.

Ik ga in ieder geval die andere thread ook volgen, thanks. Iemand tips voor telefonie?
Is jouw probleem al opgelost. Ik heb namelijk hetzelfde probleem sinds afgelopen zondag. Een trage internetverbinding en helemaal geen telefoonverbinding. Zodra ik wil gaan bellen, geeft ie zelf een "afgesloten toon" aan. Volgens klantenservice ligt het bij mij........
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl