Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 juli 2009, 14:21
DB9's schermafbeelding
DB9 DB9 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 juli 2009
Locatie: Anna-Paulowna (Multikabel)
Ziggo Internet: Z1 bundel / Webstar
DTV: Humax type ???
Berichten: 3
Unhappy EPG laat het afweten

Sinds enige tijd doet mijn EPG wel erg raar. Of hij doet het helemaal niet of op een verkeerde tijd..
Wanneer ik TV kijk en doorzap naar een ander zender valt het me wel vaak op dat de tijd niet klopt en ook niet doorloopt.

Ik heb al contact met Ziggo gehad omdat ik storing (ruis) op de telefoonlijn had, en bij het nakijken van mijn signaal, blijkt er een veel te hoge UNCORECCTABLE table te zijn.
Heeft dit ook invloed op het digitale TV-signaal?

Volgens Ziggo klopt dit idd niet en er zou een nieuw AOP worden verzonden om het probleem te verhelpen....

Nu, inmiddels 4 maanden verder heb ik nog steeds geen nieuwe AOP, heb ik alle antenne kabels vervangen door Hirschmann, en het is nog steeds een drama.

Wie o wie heeft er een sugestie.
Want om nu weer te bellen.....

C

Laatst gewijzigd door DB9; 10 juli 2009 om 15:55
  #2  
Oud 13 juli 2009, 00:14
SvenEnSabrina's schermafbeelding
SvenEnSabrina SvenEnSabrina is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 30 mei 2009
Locatie: Hoensbroek / @home
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Cisco, Humax en Samsung
Berichten: 232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DB9 Bekijk bericht
Heeft dit ook invloed op het digitale TV-signaal?
Is aannemelijk aangezien ziggo slecht signaal meet, maar hoeft zeker niet altijd zo te zijn...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DB9 Bekijk bericht
Volgens Ziggo klopt dit idd niet en er zou een nieuw AOP worden verzonden om het probleem te verhelpen....

Nu, inmiddels 4 maanden verder heb ik nog steeds geen nieuwe AOP, heb ik alle antenne kabels vervangen door Hirschmann, en het is nog steeds een drama.

Wie o wie heeft er een sugestie.
Want om nu weer te bellen.....
Fabrieksinstellingen herstellen al eens gedaan?

OF

Bellen waar AOP blijft...

OF

Zelf een AOP kopen van hirschmann , en anders toch maar weer bellen
  #3  
Oud 13 juli 2009, 12:41
DB9's schermafbeelding
DB9 DB9 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 juli 2009
Locatie: Anna-Paulowna (Multikabel)
Ziggo Internet: Z1 bundel / Webstar
DTV: Humax type ???
Berichten: 3
Standaard

SvenEnSabrina, thanks 4 the feedback.

De fabrieks instellingen zijn al meerdere malen teruggezet ( is btw niet echt bevordelijk voor je gemoedstoestand...)
Inmiddels toch maar weer gebeld...
Oplossing van de helpdesk......
"Haal het modem van de stroom en kijk dan of het probleem blijft"... Duidelijk geen verstand van zaken
( Storing op digitaal signaal... en dan moet het modem uit?)

Opgehangen en opnieuw gebeld.... Weer probleem uitgelegd....

Nu heb ik ze EINDELIJK zover dat er een monteur langskomt
Voor zoewel een jawel nieuwe AOP. en er gaat nu "doorgemeten" worden....

We w88 af
  #4  
Oud 13 juli 2009, 19:31
SvenEnSabrina's schermafbeelding
SvenEnSabrina SvenEnSabrina is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 30 mei 2009
Locatie: Hoensbroek / @home
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Cisco, Humax en Samsung
Berichten: 232
Standaard

Kijk aan... Su6
  #5  
Oud 28 augustus 2009, 23:11
DB9's schermafbeelding
DB9 DB9 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 10 juli 2009
Locatie: Anna-Paulowna (Multikabel)
Ziggo Internet: Z1 bundel / Webstar
DTV: Humax type ???
Berichten: 3
Standaard

Dat heb ik dan weer....
Vergeet ik helemaal de uiteindelijke oplossing door te geven...

Alsnog dan...

Hier in de wijk bleek een kast niet geheel in orde, en jawel daar had ik dus nogal last van. Toen ik uiteindelijk een monteur had, was er een andere met de kast bezig....
Problemen zijn niet meer terug gekeerd....
En passant ook nog een ander modem voor hogere snelheid(50 Mb/s) mogen ontvangen.....mijn lol kan ik niet op....

Tnx voor de reactie , en Scusi voor de HEEL HEEL HEEL late reactie...

Chris
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl