Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 juli 2009, 21:38
ziggomoe's schermafbeelding
ziggomoe ziggomoe is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 23 maart 2009
Locatie: warmenhuizen
Ziggo Internet: alles in 1
DTV: motorola
Berichten: 11
Angry ziggo heeft me weer afgesloten

goedenavond

vorig jaar verhuisd, vier weken geen telefoon en geeninternet
migratie enkele maanden terug, drie weken geen internet en telefoon
vorige week hele week geen telefoon
vanavond geen internet en geen telefoon

Vorige week hele week geen telefoon, als ik het goed begrepen heb was door een menselijke handeling mijn telefoon afgesloten of verwijderd.
zal het juiste wel nooit te weten komen.
De vorige keer bestond ik na de migratie ook al niet en waren al mijn gegevens verwijderd.


Nou denk nu zal ik eindelijk verlost zijn van de ellende, nou ik kan wel janken
vanavaond rond half negen plotseling geen internet en daarna bij controle ook geen telefoon.
Meteen gebeld met call center, meneer we kunnen u installatie niet van afstand resettten want dat werkt vandaag niet
we sturen voor volgende week donderdag een monteur
Mevrouw heeft U de klachten gezien mbt dit adres
ja meneer maar het zal wel in het kastje in de straat liggen
mevrouw vorige week is door een menselijke handeling in de hoofdcentrale iets fout gegaan en ik begin nu goe pissig te worden
ik ga toch niet weer bijna een week wachten op een monteur terwijl het mogelijk bij u in de hoofdcentrale geregeld moet worden
dit kan toch niet
meneer het enige wat we kunnen doen is een monteur sturen
mevrouw ik ga ophangen want ik begin heel boos te worden

aan de directie van ziggo ik stel voor dat u heel heel snel u calcenter zodanig moderniseerd dat we alleen maar met computers comuniceren
a we weten dan dat het een voorgeprogrameerd ding is waartegen we praten
b we worden niet meer boos omdat een computer niet rationeel kan denken
c voorkomt veel stress bij de klanten

ik noem me al ziggo moe maar ik ben het ook.

maar ja weer afwachten, weer diverse organisatie mailen, weer een schadebrief aangetekend verzenden, weer excuses met twee maanden geen kosten
maar wat schiet ik daar mee op
laat me svp met rust en laat de dingen die moeten functioneren gewoon hun gang gaan en blijf met je vingers van mijn account af
dat is toch niet teveel gevraagd of wel
  #2  
Oud 5 juli 2009, 22:08
ziggomoe's schermafbeelding
ziggomoe ziggomoe is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 23 maart 2009
Locatie: warmenhuizen
Ziggo Internet: alles in 1
DTV: motorola
Berichten: 11
Standaard

nou breekt mijn klomp
ik ga helemaal naAr mijn zwager aan het andere eind van het dorp
mail deze klacht en nog enkele naar andere organisaties
en wat blijkt

alles werkt weer

maar jongens van ziggo willen jullie mij nou een ding beloven

BLIJF MET JE HANDEN VAN MIJN INSTALLATIE AF
ben toch weer de hele avond zoet ermee
en stress stress en dat op zondagavond
gatver
  #3  
Oud 6 juli 2009, 07:11
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Locatie: Ziggo / @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Berichten: 3.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ziggomoe Bekijk bericht
aan de directie van ziggo ik stel voor dat u heel heel snel u calcenter zodanig moderniseerd dat we alleen maar met computers comuniceren
a we weten dan dat het een voorgeprogrameerd ding is waartegen we praten
b we worden niet meer boos omdat een computer niet rationeel kan denken
c voorkomt veel stress bij de klanten
Hahaha, nee dank je. Dan gaat het helemaal klachten regenen.

Toets hekje voor volgende menu... toets hekje voor volgende menu... geen invoer. Tûût tûût tûût... en maar weer bellen.

Boos wordt je juist wel, omdat de computer de juiste opdrachten niet uitvoert door foute ingave en er wordt niet verder doorgedacht. Verbanden leggen gebeurt nu niet, zal dan zeker niet gebeuren. Boos worden? Soms is het wel lekker. It's part of the job. Can't stand it, leave it. Er zijn zelfs trainingen voor tijdens de opleiding. Dus ja...
dat zij niet alles weten is niet mijn probleem. Ik ben enkelt een klant.

Voorkomt veel stress bij klanten? Dacht het niet...
  #4  
Oud 6 juli 2009, 13:44
dj-scratch's schermafbeelding
dj-scratch dj-scratch is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 19 januari 2009
Locatie: Voorburg
Ziggo Internet: Ziggo Internet: Alles in 1 Plus | Ubee modem ouwe
Berichten: 412
Standaard

Kies 1 voor ophangen
Kies 2 voor disconnect
Kies 3 voor opzeggen

Maar lullig voor je dat ze steeds je account slopen
  #5  
Oud 7 juli 2009, 00:43
ziggomoe's schermafbeelding
ziggomoe ziggomoe is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 23 maart 2009
Locatie: warmenhuizen
Ziggo Internet: alles in 1
DTV: motorola
Berichten: 11
Standaard

bedankt voor de steun

helaas kan ik niet opzeggen omdat mijn kpn lijn weggehaald is tijdens de verbouwing
ik hoop op andere aanbieders en weet ook dondersgoed dat het daar ook verkeerd kan gaan
maar ja thats live
  #6  
Oud 1 september 2009, 22:19
sweetsally's schermafbeelding
sweetsally sweetsally is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Locatie: oss
Ziggo Internet: alles in 1
DTV: humax
Berichten: 1
Standaard Aaargh ook ik afgesloten door een fout

Begin vorige maand heb ik een nummerwijziging aangevraagd want we wilden graag een geheim nummer. Dus Ziggo opgebeld en de medewerkster kon dat gelijk in orde maken. Ze moest alleen mijn oude contract opzeggen en dan een nieuwe aanmaken. Waarop ik vroeg kan je niet gewoon een ander nummer aanvragen? Nee dat kon niet. Nu werkt zij bij ziggo en ik niet dus zij zal wel gelijk hebben. Na 10 minuten aan de lijn gezeten te hebben zei ze dat ik het nieuwe nummer nog thuisgestuurd zou krijgen en dat de wijziging per 29 september doorgevoerd zou worden.
Zijn we net goed en wel terug van vakantie en ik zit aan de telefoon en ineens verbinding weg. Ik proberen mijn modem te resetten , alles deed het maar mijn foon nog steeds niet. Ik naar mijn vriendin en bel naar mijn huis. Telefoonnummer niet in gebruik???? Ik ziggo bellen. Ruim 26 minuten in de wacht gestaan en eindelijk iemand aan de lijn.

Mijn telefoon doet het niet meer en mijn nummer zou niet meer in gebruik zijn. Kunt u mij daar meer over vertellen mevrouw?

Uw telefooncontract is opgezegd mevrouw, per 31 augustus.

Pardon? Ik heb een ander nummer aangevraagd.

Ja mevrouw dat kan ik ook zien maar deze order is niet goed ingevoerd.

En nu?

Nu gaan wij proberen dit te herstellen mevrouw.

Ja en hoelang gaat dit dan duren?

Een week zeker mevrouw.

Een week? Jullie maken een fout en ik zit een week zonder telefoon?

Ja mevrouw , ik moet een nieuwe order aanmaken.

Dan wil ik mijn oude nummer terug.

Nee mevrouw dat kan ook niet. Dat duurt nog veel langer.

Nouja zeg!

Nu zit ik al 2 dagen zonder telefoon en kan nog wel dagen duren omdat hun een fout maken en deze kennelijk niet met spoed kunnen herstellen. De medewerkster benadrukte nog wel dat ik over deze periode geen abonnementsgeld hoefde te betalen....jaaaa duhhhh. ik heb geen telefoonnummer dus lijkt me logisch!

Ik ben zo verschrikkelijk boos. Je kan ze een klacht toe mailen en daar krijg je ook geen antwoord op. En als je klantenservice belt dan kunnen ze je ook weinig vertellen!
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl