Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 30 augustus 2009, 10:17   #51
mvveelen
Senior Member

mvveelen's schermafbeelding
Standaard

Nope....het is doorgezet naar de tech.dienst en verder nog geen bericht....

edit : zit nu trouwens aan krap 8Mb down.......

Laatst gewijzigd door mvveelen; 30 augustus 2009 om 12:00
mvveelen is offline  
Oud 31 augustus 2009, 10:36   #52
berrie
Junior Member

berrie's schermafbeelding
Standaard

Ik ben al jaren klant van Ziggo. Eerst @Home. Nooit geen problemen gehad.
Ik heb mijn abo van Ziggo omgezet naar een Alles in 1 extra. Ik had diverse abo voor internet, telefonie en digitale tv.
Ik berekende dat Alles in 1 extra goedkoper en sneller is. Ik had 25 mb en krijg 50 mb. Tzt wordt dit 80 mb en zelfs 100 mb. Ook een Humax ir fox-c en Arris TM702B heb ik ontvangen.

Alleen mn router Linksys WRG54 kan de snelheid van 50 mb niet aan. Speedtest geeft 26 mb down en 4 mb up aan. Niet slecht.

Ik ben van plan om een Linksys WRT329N aan te schaffen.

De service en afhandeling van Ziggo was prima. Alles werkte gelijk. Ik heb een goeie week op het pakket moeten wachten. Chappeau Ziggo!
berrie is offline  
Oud 31 augustus 2009, 12:44   #53
mvveelen
Senior Member

Standaard

Ik ben ook al jaren klant (Televisie) van Ziggo en voor die tijd ook internet via Multikabel. Ook nooit problemen gehad. Een heel enkele keer een korte downtime, maar niet om over te klagen.

Klagen doe ik ook (nog) niet, het is helemaal geen ramp dat m'n smartcard niet geleverd was en dat ik deze zelf mocht halen bij een winkel in de buurt. De bon heb ik opgestuurd en krijg ik gedeclareerd.

Ik heb alleen zoiets van : van 10Mb naar 20Mb gaan is mooi, maar als je dan met mazzael rond de 8 - 13Mb blijft hangen, dan mag er even naar gekeken worden. Ik heb alleen geen enkel idee hoelang het mag gaan duren voordat ik iets van ze hoor.
Had ik nu helemaal geen internet meer gehad, dan had ik ze allang gebeld, maar nu denk ik dat ze er binnenkort wel naar zullen kijken. Dat hoop ik dan maar.

Als iemand een idee heeft hoelang het gemiddeld duurt voordat er naar dit soort storingen gekeken wordt : let me know.

Verder tot nog toe alleen maar een voor Ziggo.

(nu hopen dat een Ziggo dit leest en "even" kan checken wat de status van mijn melding is )
mvveelen is offline  
Oud 16 september 2009, 17:37   #54
dieco
Senior Member

dieco's schermafbeelding
Standaard

En ... al nieuws?
Of ben je al van frustratie tegen het plafond gesprongen?

Als er nog niets gebeurd is zou je trouwens eens het formulier van het webteam kunnen invullen. Misschien heb je dan meer/sneller succes.

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
dieco is offline  
Oud 16 september 2009, 17:41   #55
mvveelen
Senior Member

Standaard

hmmmm, ben een stuk minder positief gestemd. Heb ze gevraagd wanneer ik iets kon verwachten en daarop kreeg ik alleen een reply dat de bewuste afdeling er nog niet aan toe gekomen was.
Ehm...ja ?! En nu ?

Het vervelende is dat ik, als er weer een trage verbinding is, ook moet constateren dat er dan een "groepsstoring" is op dit postcodegebied....dan heb ik ook weer zoiets van...ach, ik wacht het weer ff af. Misschien komt het ook wel doordat hier in de omgeving iets niet helemaal OK is en dus niet alleen bij mij, maar daar kom ik voorlopig niet achter ben ik bang.

Afwachtmodus maar weer totdat ik het zat begin te worden.
mvveelen is offline  
Oud 20 september 2009, 15:31   #56
mvveelen
Senior Member

Standaard

Nou, ik ben inmiddels gebeld.
Daar het de afgelopen periode LIJKT goed te gaan, op een enkele hik na die te maken had met een "groepsstoring", heb ik afgesproken om bij te houden wanneer e.e.a. mis gaat (tijd noteren) en wat de snelheid dan is op dat moment.
mvveelen is offline  
Oud 20 september 2009, 15:38   #57
dieco
Senior Member

dieco's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Nou, ik ben inmiddels gebeld.
Daar het de afgelopen periode LIJKT goed te gaan, op een enkele hik na die te maken had met een "groepsstoring", heb ik afgesproken om bij te houden wanneer e.e.a. mis gaat (tijd noteren) en wat de snelheid dan is op dat moment.
Kan me voorstellen dat het ontzettend irritant is als je verbinding steeds de hik heeft.
Ik duim voor je dat het goed blijft gaan

I don't suffer from insanity ... I enjoy every minute of it!!!
I do suffer from reality though
dieco is offline  
Oud 16 december 2009, 13:35   #58
Raymael
Junior Member

Raymael's schermafbeelding
Standaard

Ik wil een Z1 internet connectie, kan ik dan ook de hogere snelheden halen ?????
Raymael is offline  
Oud 16 december 2009, 13:38   #59
sneez
Junior Member

sneez's schermafbeelding
Standaard

waarom zit u oude topics te kicken??????
sneez is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten