Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 september 2009, 20:38
Vijver's schermafbeelding
Vijver Vijver is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIE Extra Arris TM702B D-Link Dir-655
DTV: Humax IRHD-5000C & Humax IR- Fox C
Standaard

pffff, dit doorbladerend, daar word je niet vrolijk van. Maar je weet toch wel waar je aan begint als je aan een massaprovider als ziggo begint? Wil je geen ellende, ga dan voor xs4all oid. Betaal je wat meer, maar zit je wel goed. Ziggo aanvallen, steun zoeken bij vara kassa/tros opgelicht, medestanders zoeken op dit forum, en nog steeds zonder connectie zitten. Met alle respect, het 8 uur journaal zul je niet halen. Het mag wel algemeen bekend zijn dat je voor een dubbeltje niet gelijk op de eerste rang zit bij ziggo, daar moet je wat werk voor doen. Voor diegenen die dachten dat ze voor zo'n laag bedrag in 5 dagen zonder problemen glasvezelsnelheid zouden hebben gehad, is het jammer dat ze niet wat eerder op dit forum hebben gekeken. Alle ellende staat er echt al maanden op, hoor. Ik heb zelf na wat administratieve instapproblemen niet veel ellende gehad, alleen nog wat meer onjuiste facturen. Voor mij niet belangrijk, als de connectie maar hard is. Ik zit zelf nog steeds te dubben of ik de onterecht belaste abo-kosten nu nog moet terug verhalen of niet. Ik laat die paar 10-tjes maar glijden, ik ben blij dat alles hier naar behoren werkt.
Oud 18 september 2009, 02:14
peppes's schermafbeelding
peppes peppes is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1. 200 MB internet. Horizon
DTV: Horizon
Standaard

Aangezien je zo´n tevreden Ziggo klant bent mag ik aannemen dat je ook tv hebt?? En er ook wel eens naar kijkt??
Dan zul je ONGETWIJFELD wel een KEER iets hebben opgevangen dat zowel bij tros radar, als kassa, als bij de consumentenbond Ziggo nu al ruim 3 jaar CONTINUE in de top 3 staat als het over ernstige en onopgeloste klachten gaat!
Allemaal zeurders?? Een paar mensen?? Ik vraag me echt af waar jullie je wijsheid vandaan halen. Maar meestal is het zo dat de grootste sicko sekte leden het HARDST gaan blerren als HEN iets overkomt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
Dit is een zeer kromme/oneerlijke vergelijking en niet eens gebaseerd op feiten maar op je eigen aanname.
Ontevreden klanten laten hun mening eerder horen op een forum dan tevreden klanten.
Ik ken hier op het forum trouwens meer dan genoeg tevreden klanten van Ziggo en daarvan zijn er een aantal zeer actief aanwezig.

Wat dat betreft zou ik eerder zeggen 1 ontevreden klant op 10 tevreden klanten en misschien is het wel 1 op 20 maar dat zou je aan Ziggo zelf moeten vragen.

Nu moet ik het allemaal afkloppen omdat ik tot nu toe geen grote problemen ervaren heb met Ziggo en verder altijd zeer vriendelijk en netjes geholpen ben door de helpdesk. Dus om nu te zeggen dat ik erg objectief ben...
Oud 18 september 2009, 02:16
peppes peppes is offline
Member

Standaard

Voor een dubbeltje op de eerste rang?? Ik dacht dat 194.- in de maand IETS anders was??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vijver Bekijk bericht
pffff, dit doorbladerend, daar word je niet vrolijk van. Maar je weet toch wel waar je aan begint als je aan een massaprovider als ziggo begint? Wil je geen ellende, ga dan voor xs4all oid. Betaal je wat meer, maar zit je wel goed. Ziggo aanvallen, steun zoeken bij vara kassa/tros opgelicht, medestanders zoeken op dit forum, en nog steeds zonder connectie zitten. Met alle respect, het 8 uur journaal zul je niet halen. Het mag wel algemeen bekend zijn dat je voor een dubbeltje niet gelijk op de eerste rang zit bij ziggo, daar moet je wat werk voor doen. Voor diegenen die dachten dat ze voor zo'n laag bedrag in 5 dagen zonder problemen glasvezelsnelheid zouden hebben gehad, is het jammer dat ze niet wat eerder op dit forum hebben gekeken. Alle ellende staat er echt al maanden op, hoor. Ik heb zelf na wat administratieve instapproblemen niet veel ellende gehad, alleen nog wat meer onjuiste facturen. Voor mij niet belangrijk, als de connectie maar hard is. Ik zit zelf nog steeds te dubben of ik de onterecht belaste abo-kosten nu nog moet terug verhalen of niet. Ik laat die paar 10-tjes maar glijden, ik ben blij dat alles hier naar behoren werkt.
Oud 18 september 2009, 02:21
peppes peppes is offline
Member

Standaard

Als je van 12 juni tot en met 12 september zit te wachten op een tuner die volgens de verkoper van ziggo binnen 5 dagen binnen zou zijn, denk ik dat JIJ ook na 3 maanden zou zeggen oke dan haal ik hem wel op bij media markt. Hetgeen NIET wegneemt dat men dan een SCHRIFTELIJKE toezegging over de terugbetaling van mn geld ineens aan hun laars kunnen lappen en me nu in 24 termijnen kunnen gaan terug betalen!!

Overigens is natuurlijk WEL al ALLE abonnements geld vanaf eind juni van mijn rekening afgetrokken. Zeker in de ogen van al die sicko lovers ook normaal?? Betalen voor iets wat niet geleverd wordt??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saywhat Bekijk bericht
Je schrijft dat die persoon je toestemming gaf, dat is heel wat anders dan dat je iets MOET...
Je kon ook gewoon wachten tot er wat werd geleverd, de mediamarkt was een mogelijke oplossing die je duidelijk zelf met twee handen hebt aangegrepen.

IK had zelf overigens waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan, maar gaat hier even om de verwoording, en het enigszins doordraven. Met deze paar klachten die ook nog eens over verschillende zaken gaan zal kassa, radar, of welk ander programma dan ook niks doen. Zoals iemand al eerder opnoemde heb je maar het topje van de ijsberg...

Sterkte bij de afhandeling van de problemen!
Oud 18 september 2009, 02:23
peppes peppes is offline
Member

Standaard

Aangezien je zo´n tevreden Ziggo klant bent mag ik aannemen dat je ook tv hebt?? En er ook wel eens naar kijkt??
Dan zul je ONGETWIJFELD wel een KEER iets hebben opgevangen dat zowel bij tros radar, als kassa, als bij de consumentenbond Ziggo nu al ruim 3 jaar CONTINUE in de top 3 staat als het over ernstige en onopgeloste klachten gaat!
Allemaal zeurders?? Een paar mensen?? Ik vraag me echt af waar jullie je wijsheid vandaan halen. Maar meestal is het zo dat de grootste sicko sekte leden het HARDST gaan blerren als HEN iets overkomt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
Dit is een zeer kromme/oneerlijke vergelijking en niet eens gebaseerd op feiten maar op je eigen aanname.
Ontevreden klanten laten hun mening eerder horen op een forum dan tevreden klanten.
Ik ken hier op het forum trouwens meer dan genoeg tevreden klanten van Ziggo en daarvan zijn er een aantal zeer actief aanwezig.

Wat dat betreft zou ik eerder zeggen 1 ontevreden klant op 10 tevreden klanten en misschien is het wel 1 op 20 maar dat zou je aan Ziggo zelf moeten vragen.

Nu moet ik het allemaal afkloppen omdat ik tot nu toe geen grote problemen ervaren heb met Ziggo en verder altijd zeer vriendelijk en netjes geholpen ben door de helpdesk. Dus om nu te zeggen dat ik erg objectief ben...
Oud 18 september 2009, 05:05
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peppes Bekijk bericht
Voor een dubbeltje op de eerste rang?? Ik dacht dat 194.- in de maand IETS anders was??
194 euro per maard..? Ik weet niet wat voor superpakket jij dan afneemt waarmee je op dit bedrag per maand komt, maar volgens mij klopt dit bedrag niet en ben je nu sterk aan het overdrijven.

Ik ben het echter wel met Sjaool eens over de verhouding tevreden/ontevreden klanten. Jij zet dat naar als 1:10, ofwel 10 ontevreden klanten tegen 1 tevreden klant. Zeer sterk overdreven en is ook niet een reëel getal.

De verhouding is in elk geval anders om, tegen elke ontevreden klant staan meerdere tevreden klanten. In welke verhouding, dat blijft gissen, maar ik denk dat het eerder in de buurt komt van 1:20.

Enfin, het lost jou probleem niet op, en ik begrijp dat het heel vervelend is, maar wel reëel blijven ipv deze overdreven reacties die je plaatst. Ik snap dat je waarschijnlijk je argumenten kracht bij probeert te zetten, maar dat je beter op een andere, betere manier doen.

En als je zo mega ontevreden bent over Ziggo als dat je hier toont, waarom ben je dan nog klant van Ziggo? Als je echt zo ontevreden bent als je hier laat blijken dan moet je opzeggen en overstappen naar een andere provider. Dan ook achter je eigen woorden staan en Ziggo de rug toekeren, en daarnaast zul jij bij Ziggo toch nooit meer een goed gevoel hebben.

Laatst gewijzigd door Excalibur; 18 september 2009 om 05:19
Oud 18 september 2009, 06:57
dutchnicky's schermafbeelding
dutchnicky dutchnicky is offline
Member

Ziggo Internet: Alles In 1 Plus
DTV: Samsung
Standaard

Volgens mij wordt het tijd dat Peppes een andere provider gaat zoeken. Jeetje wat een onvrede. Ik kan me al voorstellen hoe deze persoon doet als hij probeert een oplossing vraagt bij de klantenservice.

Hier een tevreden klant. Realistisch blijven en wetende dat Ziggo ook maar zijn best doet om iedereen tevreden te houden. Als er bij mij eens problemen of vragen zijn, dan wordt dit door de klantenservice netjes opgepakt en uitgelegd.

Ziggo toppie
Oud 18 september 2009, 09:58
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peppes Bekijk bericht
Klopt, voor die programma's geldt hetzelfde als voor dit forum, je zult er alleen maar de ontevreden klanten horen.

Ik kijk ook zeer regelmatig Kassa of Radar dus ik weet hier van af.

En onze wijsheid? Die halen we op de zelfde manier als jij.... uit onze dikke duim.
En waarom dan wel? Omdat niemand hier cijfers over heeft en ook omdat die cijfers alleen bij Ziggo bekent zijn (als ze al bekend zijn).

Laatst gewijzigd door Sjaool; 18 september 2009 om 20:57
Oud 18 september 2009, 20:01
Witchfinder's schermafbeelding
Witchfinder Witchfinder is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles-in-1
DTV: Samsung HD DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchnicky Bekijk bericht
Volgens mij wordt het tijd dat Peppes een andere provider gaat zoeken. Jeetje wat een onvrede. Ik kan me al voorstellen hoe deze persoon doet als hij probeert een oplossing vraagt bij de klantenservice.

Hier een tevreden klant. Realistisch blijven en wetende dat Ziggo ook maar zijn best doet om iedereen tevreden te houden. Als er bij mij eens problemen of vragen zijn, dan wordt dit door de klantenservice netjes opgepakt en uitgelegd.

Ziggo toppie
Ik raad ook iedereen die dezelfde structurele problemen heeft met Ziggo gewoon een andere provider te nemen. Dat is de enige manier om Ziggo het te laten voelen.

Het gaat er niet om dat mensen positieve ervaringen hebben met Ziggo of dat men tevreden is, in welke ratio dan ook. Je betaalt voor een produkt/diensten, dus is het niet meer dan normaal om klanten tevreden te houden.

Het gaat erom hoe men omgaat met klachten en klanten die problemen hebben (speciaal als ze zijn veroorzaakt door Ziggo zelf). Al is het maar 1 klacht/klant.

Volgens mij ben jij degene die onrealistisch is door te roepen dat Ziggo er alles aandoet om al hun klanten tevreden te houden. Dat jij een positieve ervaring hebt wil niet zeggen dat iedereen dat heeft. Hoe kom je aan die "wijsheid"? Het internet staat vol met klachten over Ziggo...

Nogmaals, positieve ervaringen/tevreden klanten zijn niet relevant, want daar betaal je immers voor. Het is leuk voor die mensen, en als mijn produkt goed zou werken en als ik serieus was genomen door de klantenservice dan was ik ook tevreden...

Maar ik zou NOOIT reageren op ontevreden klanten met de mededeling dat ik tevreden ben dus Ziggo doet er alles aan om alle klanten tevreden te houden. Daar help je niemand mee, je steekt alleen Ziggo onterecht een veer in de kont. Werk je soms bij Ziggo?
Oud 18 september 2009, 21:30
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witchfinder Bekijk bericht
Maar ik zou NOOIT reageren op ontevreden klanten met de mededeling dat ik tevreden ben dus Ziggo doet er alles aan om alle klanten tevreden te houden. Daar help je niemand mee, je steekt alleen Ziggo onterecht een veer in de kont.
Iedereen reageert vanuit zijn eigen perspectief. Waarom zouden alleen ontevreden klanten zich mogen uiten met door emotie doorspekte overdrijvingen dat werkelijk alles niet klopt aan een bedrijf omdat zij een slechte ervaring hebben?

Gelukkig heeft alles twee kanten, helaas ligt het in de genen van de mens ingebakken dat alles wat goed gaat normaal is en als er wat fout gaat dat dan de hele wereld op zijn kop moet om het op te lossen.

Tevreden klanten bagatelliseren echt niet de problemen van ontevreden klanten, echter kan het geen kwaad om af en toe wat tegengas te geven. De wereld is al moeilijk genoeg.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten