Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 17 september 2009, 17:40
The_Doman's schermafbeelding
The_Doman The_Doman is offline
Senior Member

DTV: Humax 5050/5100/5300/DM500/TechnoTrend/Terratec/M750C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weakling Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Doman Bekijk bericht
Het gaat er natuurlijk om hoe (in?)efficient de I/O van de Humax wat betreft netwerk/USB is geimplementeerd.
In combinatie met de interne I/O als we bij je veronderstelling/vraag blijven of FTP last kan hebben van wat de Humax verder aan het doen is.
Iemand heeft ook al wat zitten testen blijkt:

Tweakers.net: [DVB-C] Het Humax IHDR-5050c topic
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loewie-643
Wat betreft de filetransfer rate van de FTP functie heb ik het volgende gisteren geprobeerd:
Toen ik een bestand ging pompen haalde ik een rate die tegen de 1Mb/s aanlag. Dit is voornamelijk te wijten aan de schrijf en lees acties van de schijf op het moment dat deze in gebruik is.

Om fatsoenlijk data over en weer te pompen zou je het volgende kunnen doen:
Zet een mp3'tje of foto op de decoder en selecteer deze bij media zodat deze afgespeeld gaat worden.

Druk vervolgens op de stop-knop, maar verlaat het media scherm niet! Vanwege het feit dat je nu geen media afspeelt en ook niet opneemt omdat zodra bij het afspelen van de media de tv-tuner wordt uitgeschakeld, staat je harde schijf op dit moment in een soort idle modus.

Nu kun je naar eigen hartelust met zo'n 6 Mb/s bestanden overhalen, zo heb ik gisteren een aflevering Studio Voetbal in HD kwaliteit van 8 gb overgehaald in 18 minuten, hetgeen best aanvaardbaar is.
Oud 17 september 2009, 19:11
easyriider's schermafbeelding
easyriider easyriider is offline
Member

Ziggo Internet: Ain1B | EVW320B | RT-AC56U met Asuswrt-Merlin
DTV: Humax 5050c 1TB | Samsung LE32B650
Standaard

De snelste overdracht, 6.8 MB/s, haal ik als de Humax op een radiokanaal staat. Maar zodra na enkele minuten de screensaver in beeld komt loopt de snelheid weer een klein beetje terug.

Dus om de snelheid op peil te houden af en een toets op de afstandsbediening indrukken.
Oud 17 september 2009, 19:51
Weakling's schermafbeelding
Weakling Weakling is offline
Junior Member

Standaard

Nooit verwacht dat het zoveel invloed zou hebben. Goed om te weten.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten