Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand

Mededelingen

Ziggo On Demand Vragen en opmerkingen over het originele Interactieve TV platform van Ziggo.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 juni 2009, 10:43
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Locatie: MK NH 1761ck
Ziggo Internet: alles in 1 extra Ubee [nieuwe type]
DTV: Cisco 8455DVB
Berichten: 481
Standaard series iTV

wat ik vreselijk vervelend vind is dat veel series die online staan niet compleet zijn.
er missen afleveringen.

ik vind dit eigenlijk niet kunnen.

ook merk ik dat de catalog niet altijd volledig geladen word, maar dit hoort waarschijnlijk bij de bug en wish list..
  #2  
Oud 28 juni 2009, 21:04
densing's schermafbeelding
densing densing is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 30 juli 2008
Locatie: breda casema
Ziggo Internet: maxi motorola
DTV: samsung
Berichten: 24
Standaard

en dat het aanbod niet echt ververst wordt en bovendien de series in serie nummer 10 bv beginnen......
  #3  
Oud 29 juni 2009, 22:06
Camstar's schermafbeelding
Camstar Camstar is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 5 oktober 2008
Locatie: Meeden/@home
DTV: Samsung 360/ Humax 5000/ Cisco 8455
Berichten: 21
Standaard

Helemaal mee eens. Seizoen 1 van Lost net bekeken, nu is er geen aflevering 1 van seizoen 2 . Het is al bijna onmogelijk een aflevering te vinden door te scrollen, en bij de zoekfunctie wordt niet eens aangegeven om welke aflevering het gaat. Dit moet echt verbeteren. Verder ben ik erg tevreden over ITV, alleen de opbouw van tv-theek moet echt aangepast worden.
  #4  
Oud 3 juli 2009, 16:29
B.A.'s schermafbeelding
B.A. B.A. is offline
Member
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Locatie: tilburg
Ziggo Internet: Alles in één plus Cisco
DTV: Humax, Cisco ITV, samsung dcb-9401r
Berichten: 46
Standaard

Dat is inderdaad zeer ergerlijk. Wat me ook stoort is het totale gebrek aan informatie. Het aanbod van ooit gemist is onlangs ergens (een beetje ?) verandert zonder enige waarschuwing: jammer aangezien ik een serie aan het volgen was.
Bij de serie 'the Closer' staan er helaas maar vijf afleveringen van het eerste seizoen op, willekeurig door elkaar denk ik: er staat in ieder geval nergens bij welke aflevring het is.
  #5  
Oud 3 juli 2009, 16:41
B.A.'s schermafbeelding
B.A. B.A. is offline
Member
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Locatie: tilburg
Ziggo Internet: Alles in één plus Cisco
DTV: Humax, Cisco ITV, samsung dcb-9401r
Berichten: 46
Standaard

En ik was nog vergeten het over La Piovra te hebben! Een serie die ik altijd eens wilde bekijken en nu bij Ooit Gemist op Misdaadnet staat. ZONDER DAT DE AFLEVERINGEN GENUMMERD ZIJN. Als je absoluut zeker wilt zijn dat NIEMAND ernaar gaat kijken moet je het zo doen: Bij the Closer gaat het nog om afgeronde verhalen per aflevering: hier dus niet.
Wat een ontzettend amateurisme, wie verzint in Godsnaam zoiets.
  #6  
Oud 17 juli 2009, 20:44
B.A.'s schermafbeelding
B.A. B.A. is offline
Member
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Locatie: tilburg
Ziggo Internet: Alles in één plus Cisco
DTV: Humax, Cisco ITV, samsung dcb-9401r
Berichten: 46
Standaard

Uit verveling had ik dit vorige week ook eens aan Misdaadnet gemaild met de vraag of ze hun afleveringen wilden nummeren en dat ook eens aan Ziggo wilden melden aangezien zo niemand naar hun aanbod zou kijken.. Niks meer op gehoord natuurlijk.
Maar wat schetst mijn verbazing toen ik vandaag keek bij Ooit Gemist en andere interactieve diensten? Overal staat ineens bij uit welk seizoen het komt en welke aflevering het is!
Ik weet niet of dat iets met mijn gezeur te maken heeft, ik vind het leuk om te denken van wel, maar dat doet er niet zoveel toe natuurlijk.

Laatst gewijzigd door B.A.; 18 juli 2009 om 11:43
  #7  
Oud 17 juli 2009, 21:53
Camstar's schermafbeelding
Camstar Camstar is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 5 oktober 2008
Locatie: Meeden/@home
DTV: Samsung 360/ Humax 5000/ Cisco 8455
Berichten: 21
Standaard Afleveringen vermeld!

Kom ik terug van vakantie, staan alle afleveringen vermeld in de lijst van tv-theek

Geweldig en hartelijk dank aan de Ziggo medewerker die dit geregeld heeft!
  #8  
Oud 21 juli 2009, 20:37
Theike's schermafbeelding
Theike Theike is offline
Member
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Born
DTV: cisco
Berichten: 94
Standaard

Vandaag dus weer knudde , series is een ramp gisteren stond nog alles goed maar vandaag weer niet.
Begin je een serie te kijken bij afl 1 volgende dag gaat hij verder met afl 13.
Dit is toch zwaar knudde van ziggo...
  #9  
Oud 22 juli 2009, 09:41
Jam's schermafbeelding
Jam Jam is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Locatie: MK NH 1761ck
Ziggo Internet: alles in 1 extra Ubee [nieuwe type]
DTV: Cisco 8455DVB
Berichten: 481
Standaard

ja daar erger ik mij ook best aan.
er valt geen serie te volgen zo.

ook staan er series op die totaal niet compleet zijn, waar gewoon afleveringen missen.
  #10  
Oud 28 juli 2009, 23:13
Theike's schermafbeelding
Theike Theike is offline
Member
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Born
DTV: cisco
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jam Bekijk bericht
ja daar erger ik mij ook best aan.
er valt geen serie te volgen zo.

ook staan er series op die totaal niet compleet zijn, waar gewoon afleveringen missen.

zo gaat dat dus na navraag


Ik heb het nagevraagd en helaas: voor de afleveringen 1 t/m 12 is onze licentie verlopen. Overigens zijn wij bij de TV Theek afhankelijk van de content providers die bepalen wat wel of niet live mogen zetten.

leuk he
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Ziggo On Demand




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl