• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Blokkerig beeld en daarna E37 postcode:9671

Status
Not open for further replies.
V

Vinchotte

Bijna een jaar lang geen storing gehad, maar de laatse 2 weken zie ik regelmatig een blokkerig beeld, en daarna gaat het beeld helemaal weg, en komt de melding E37. Vervolgens haal ik de spanning van mijn Samsung hd ontvanger, en wacht een 2 minuten en sluit daarna de ontvanger weer aan. Het is dan weer goed.

Ook is er 2 week geleden een aantal dagen gewerkt aan de wijkkast bij mij om de hoek. Er worden n.l. nieuwe huizen gebouwd. Ik weet niet of de oorzaak hier moet worden gezocht, maar toen begonnen wel de storingen. Toeval ?

postcode 9671

gr.
Vinchotte
 
Als er werkzaamheden zijn in jou wijk, krijg je daar netjes bericht over. Ik heb deze week ook al last van blokkerig beeld, maar ik heb netjes een brief gekregen dat ze van 15 t/m 19 juni onderhoudswerkzaamheden uitvoeren in mijn postcodegebied.
 
Als er werkzaamheden zijn in jou wijk, krijg je daar netjes bericht over. Ik heb deze week ook al last van blokkerig beeld, maar ik heb netjes een brief gekregen dat ze van 15 t/m 19 juni onderhoudswerkzaamheden uitvoeren in mijn postcodegebied.

Ik heb hierover geen bericht ontvangen. Er stond een aantal dagen een busje (niet van Ziggo) bij de wijkkast werkzaamheden uit te voeren, en nu moet ik bijna dagelijks mijn ontvanger "resetten". Er is bij mij thuis niets veranderd qua bekabeling o.i.d. terwijl het daarvoor bijna een jaar lang
storingvrij was.

gr
Vinchotte
 
Ik heb last van het zelfde,

Eerst blokkerig beeld, en daarna e37 op alle zenders...
Decoder dmv. spanningsknop aan en uit doen helpt (tijdelijk)

Postcode 9951
 
Zelfde probleem (storing / blokvorming) in regio 9403

na spanning eraf gaat het een paar uur goed. Beeld valt dan vervolgens geheel weg. Daarna begint blokvorming weer en wordt erger en valt uiteindelijk weg.
 
Hier ook sinds een aantal dagen weer storing en weer resets nodig.
:no:
 
lukt nu ook niet eens om klantenservice te bereiken. Hoor alleen berichtje over gesprekskosten en daarna piepje en....niets meer.
 
lukt nu ook niet eens om klantenservice te bereiken. Hoor alleen berichtje over gesprekskosten en daarna piepje en....niets meer.

Dat is zo nu en dan, ff blijven proberen dan lukt het wel...

Ik denkt dat er een max. aantal mensen in de IVR mogen zitten maar goed dat is een aanname uit ervaring in de callcenter branche. Het kan heel veel zijn dus blijft echt een aanname.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top