Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 oktober 2009, 12:12
qrashqai's schermafbeelding
qrashqai qrashqai is offline
Junior Member

Ziggo Internet: dig tv
DTV: samsung
Standaard

Heb je hem al binnen?

Graag lees ik jouw bevindingen!

Groet,

Qrashqai
Oud 16 oktober 2009, 12:40
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Huh , een heel forum met bevindingen over de 5050c en je gaat wachten op de ervaring van 1 persoon?
Schiet mij maar lek, want dat snap ik niet.
Oud 13 december 2009, 17:16
Gpsport's schermafbeelding
Gpsport Gpsport is offline
Junior Member

Standaard

Heb een Led tv van Samsung besteld en ziet nu wat te kijken voor een pvr.Nu is het zo dat ik de laatste 5 maanden veel storing heb gehad aan internet en werd laatst gebeld omdat ik gevraagd had om een eventuele vergoeding.Die vergoeding kwam er.Ik kon een deel van het abbonement terugkrijgen.Maar ik wist toen al dat ik een decoder wou voor mijn een dag eerder bestelde Led tv.Daar prezen ze de Cisco aan en de Humax hadden ze niet op voorraad en kan geen HD opnemen en uitzenden.Toen had ik gekozen voor korting op de Cisco.Allemaal geregeld,belt die een 10 minuten later op dat het het niet waar kon maken omdat ik dan teveel gematst werd en vertelde mij dat ie mij wel korting wilde geven op de Cisco maar dan moest ik nog 300 euro betalen.Toen heb ik gekozen geld terug te storten.
Nu ben ik blij dat ik de Cisco niet heb gekozen want ik neig sterk naar de Humax 5050.
Maar wat is nu waar?Kan de Humax wel HD ontvangen en opnemen?Kaner gewoon een Ziggo smartcard in(uit de winkel,waar haal je zo een ding?)?En hoe groot is de harde schijf die erin zit?Hij heeft toch ook HDMI aansluiting?

Veel vragen ineens maarja ik kom maar net kijken binnen het digitale gebeuren.

Groeten Mark

Laatst gewijzigd door Gpsport; 13 december 2009 om 17:27
Oud 13 december 2009, 17:25
Joop558's schermafbeelding
Joop558 Joop558 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Internet Glasvezel 100/100 KPN all in one standaard
DTV: KPN IPTV HMB2260 glasvezel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gpsport Bekijk bericht
Heb een Led tv van Samsung besteld en ziet nu wat te kijken voor een pvr.Nu is het zo dat ik de laatste 5 maanden veel storing heb gehad aan internet en werd laatst gebeld omdat ik gevraagd had om een eventuele vergoeding.Die vergoeding kwam er.Ik kon een deel van het abbonement terugkrijgen.Maar ik wist toen al dat ik een decoder wou voor mijn een dag eerder bestelde Led tv.Daar prezen ze de Sisco aan en de Humax hadden ze niet op voorraad en kan geen HD opnemen en uitzenden.Toen had ik gekozen voor korting op de Sisco.Allemaal geregeld,belt die een 10 minuten later op dat het het niet waar kon maken omdat ik dan teveel gematst werd en vertelde mij dat ie mij wel korting wilde geven op de Sisco maar dan moest ik nog 300 euro betalen.Toen heb ik gekozen geld terug te storten.
Nu ben ik blij dat ik de Sisco niet heb gekozen want ik neig sterk naar de Humax 5050.
Maar wat is nu waar?Kan de Humax wel HD ontvangen en opnemen?Kaner gewoon een Ziggo smartcard in(uit de winkel,waar haal je zo een ding?)?En hoe groot is de harde schijf die erin zit?Hij heeft toch ook HDMI aansluiting?

Veel vragen ineens maarja ik kom maar net kijken binnen het digitale gebeuren.

Groeten Mark
Ik ga ervan uit dat je de Cisco bedoeld. Sisco ken ik niet.

De Humax 5050C kan HD ontvangen en HD opnemen.
Is een hele mooie PVR.
De Cisco kan dat ook en de Cisco kan ook ineractief werken, dat kan de Humax 5050C weer niet.

Ik zelf heb de Humax 5050C en ben daar zeer tevreden over.

Ik heb hem via een HDMI kabel aangesloten, wordt met de Humax 5050C neegeleverd.

Als je niet opneemt, dan is een CI+ kaart ook wel interessant.
Oud 13 december 2009, 17:30
Junior Member

Standaard

Ja sorry de Cisco met een c die bedoel ik .
Ik krijg nu wel het idee dat ze me probeerde idd die Cisco aan te smeren omdat daar nog wat aan te verdienen valt.
Ik wil eigenlijk digitaal kijken en dan ook meteen digitaal opnemen.Ik heb nu nog een Panasonic HDD DVD recorder maar die kan geen digitaal dus lijkt me de Humax de beste oplossing.Op DVD's opnemen doe ik toch niet,alleen op de harde schijf.
Ik ga nog wat rond kijken voor een humax 5050.Ik weet niet wat voor prijs daar aanhangt maar zal niet ver van de Cisco zitten.
Oud 13 december 2009, 17:34
Joop558's schermafbeelding
Joop558 Joop558 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Internet Glasvezel 100/100 KPN all in one standaard
DTV: KPN IPTV HMB2260 glasvezel
Standaard

Citaat:
Ik krijg nu wel het idee dat ze me probeerde idd die Cisco aan te smeren omdat daar nog wat aan te verdienen valt.
Ik wil eigenlijk digitaal kijken en dan ook meteen digitaal opnemen.Ik heb nu nog een Panasonic HDD DVD recorder maar die kan geen digitaal dus lijkt me de Humax de beste oplossing.Op DVD's opnemen doe ik toch niet,alleen op de harde schijf.
Ik ga nog wat rond kijken voor een humax 5050.Ik weet niet wat voor prijs daar aanhangt maar zal niet ver van de Cisco zitten.
Ik kan de Humax 5050C aanbevelen.
En als je hem in je netwerk hangt, kan je met een FTP programma de progrmma's op je computer zetten.
Oud 13 december 2009, 18:37
Riparius's schermafbeelding
Riparius Riparius is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Kijk even hier voor de actuele laagste prijs.
Oud 13 december 2009, 19:32
Junior Member

Standaard

Dat zijn hele fijne prijzen!Thnx
Oud 14 december 2009, 00:13
easyriider's schermafbeelding
easyriider easyriider is offline
Member

Ziggo Internet: Ain1B | EVW320B | RT-AC56U met Asuswrt-Merlin
DTV: Humax 5050c 1TB | Samsung LE32B650
Standaard

Citaat:
Daar prezen ze de Cisco aan en de Humax hadden ze niet op voorraad en kan geen HD opnemen en uitzenden.Toen had ik gekozen voor korting op de Cisco.
Onmiskenbaar een bedrijf wat alleen een bepaald apparaat wil verkopen en dus maar wat onwaarheden over een concurrerend apparaat de lucht in slingert.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten