Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 juni 2009, 16:07
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grensstreek Bekijk bericht
Gemeente gebeld morgen even terug bellen tot nu toe heeft ziggo niks gedaan.
En is er niks aan gevraagd morgen hoor ik meer.
Dus zal je toch Ziggo ook gelijk even moeten bellen, ook je buren laten bellen. Druk op de ketel. Ik weet dat het niet netjes is achter mensen hun rug te werken, maar als niemand dat doet, schiet het echt niet op. Ik spreek uit ervaring.
Oud 29 juni 2009, 16:18
grensstreek's schermafbeelding
grensstreek grensstreek is offline
Senior Member

Ziggo Internet: alles in 1 extra / Ubee doc3
DTV: Humax IRHD5050-C
Standaard

Klopt helemaal en heb al contact gezocht met ziggo en nu maar weer afwachten en anders de media er maar bij halen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brammetje Bekijk bericht
Dus zal je toch Ziggo ook gelijk even moeten bellen, ook je buren laten bellen. Druk op de ketel. Ik weet dat het niet netjes is achter mensen hun rug te werken, maar als niemand dat doet, schiet het echt niet op. Ik spreek uit ervaring.
Oud 30 juni 2009, 10:03
Senior Member

Standaard

Vandaag 30 juni 2009 gemeente gebeld ziggo heeft niks aan gevraagd dus ziggo wordt eens wakker.
Oud 30 juni 2009, 12:29
DMKcas's schermafbeelding
DMKcas DMKcas is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Ziggo Alles-in-1 Plus / motorola 5121E
DTV: Cisco 8455DVB
Standaard

kabelschades lopen vaak via aannemers die ziggo inhuurt dus de aanvraag zal dan niet uit naam van ziggo lopen maar via de naam van de aannemer.

dus zou zo maar kunnen dat de naam ziggo+ aanvraag niet voorkomt bij de gemeente!
Oud 30 juni 2009, 12:45
Senior Member

Standaard

Dan blijft nog de vraag paar honderd meter verder op staat wel alles op ziggo z'n naam dat ze daar kabel gaan leggen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DMKcas Bekijk bericht
kabelschades lopen vaak via aannemers die ziggo inhuurt dus de aanvraag zal dan niet uit naam van ziggo lopen maar via de naam van de aannemer.

dus zou zo maar kunnen dat de naam ziggo+ aanvraag niet voorkomt bij de gemeente!
Oud 30 juni 2009, 20:53
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member

Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Standaard

Misschien is dat jouw schade wel... Een paar honderd meter is lang, maar niet ongewoon voor een huisaansluitkabel.

Als dit niet zo is (kastje staat dichterbij), zal de aanvraag waarschijnlijk door de aannemer gedaan zijn. Bekende aannemers in jouw regio zijn BAM en Van den Berg. Het zou ook VIB of Verkley kunnen zijn, maar die zitten vaak noordelijker.
Oud 1 juli 2009, 12:59
Senior Member

Standaard

Inmiddels heb ik contact gehad en is het een en andere nu aan de gang waar het nu wachten op is maar dat de kabel kapot is dat is nu duidelijk geworden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tja Bekijk bericht
Misschien is dat jouw schade wel... Een paar honderd meter is lang, maar niet ongewoon voor een huisaansluitkabel.

Als dit niet zo is (kastje staat dichterbij), zal de aanvraag waarschijnlijk door de aannemer gedaan zijn. Bekende aannemers in jouw regio zijn BAM en Van den Berg. Het zou ook VIB of Verkley kunnen zijn, maar die zitten vaak noordelijker.
Misschien is dat jouw schade wel...??????? Mag je me vetellen hoe je dit naar mij wilt schuiven echte de hele straat heeft problemen.
Ten tweede de schuld ligt in de grond buiten
Ten derde mijn schuld is het niet dat zo kabel geraakt wordt door gasleidingen die men in de straat heeft vervangen.
In opdracht van de gasleiding maatschappij.

Ik noem dit niet echte netje zo hoe je het brengt de schuld is gastleidingmaatschappij die heeft opdracht gegeven de straat te vervangen van gastledings.

Laatst gewijzigd door mod-5; 2 juli 2009 om 16:20 Reden: Berichten samengevoegd.
Oud 2 juli 2009, 10:02
E.Jekel's schermafbeelding
E.Jekel E.Jekel is offline
Senior Member

Ziggo Internet: A1E - Arris (Doc3)
DTV: CAM CI+
Standaard

Ik denk dat je moet uitleggen wat je precies bedoelt Tja want dit komt nogal als een losse flodder over. Uit grens zijn verhaal blijken nogal een aantal dingen namelijk.
Oud 2 juli 2009, 13:50
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grensstreek Bekijk bericht
Misschien is dat jouw schade wel...??????? Mag je me vetellen hoe je dit naar mij wilt schuiven echte de hele straat heeft problemen.
Ten tweede de schuld ligt in de grond buiten
Ten derde mijn schuld is het niet dat zo kabel geraakt wordt door gasleidingen die men in de straat heeft vervangen.
In opdracht van de gasleiding maatschappij.
Eh... jij interpreteert de post van Tja een beetje anders dan ik hem las...

Ik begijp uit de reactie van Tja dat hij bedoelt dat het om de schade gaat waar jij ook last van hebt, niet dat jij dat veroorzaakt hebt. Ofwel "zijn die graafwerkzaamheden verder in jouw straat niet voor dezelfde storing als jij en je buren nu ook hebben?"

Ik kreeg zeker niet de indruk dat Tja jou de schuld gaf....
Oud 2 juli 2009, 16:14
Senior Member

Standaard

Dan mijn excuus dat ik de regel toch anders zach.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeeS Bekijk bericht
Eh... jij interpreteert de post van Tja een beetje anders dan ik hem las...

Ik begijp uit de reactie van Tja dat hij bedoelt dat het om de schade gaat waar jij ook last van hebt, niet dat jij dat veroorzaakt hebt. Ofwel "zijn die graafwerkzaamheden verder in jouw straat niet voor dezelfde storing als jij en je buren nu ook hebben?"

Ik kreeg zeker niet de indruk dat Tja jou de schuld gaf....
Dat klopt sinds dat ze de gasleiding hebben vervangen heeft de hele straat problemen en hebben dit al gemeld gisteren stond de aannemer er helaas was ik niet gebeld dus niet thuis nu moet ik even afwachten op een nieuwe afspraak van de aannemer wanneer er wat gaat gebeuren.

Laatst gewijzigd door mod-5; 2 juli 2009 om 16:17 Reden: Berichten samengevoegd.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten