Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 juni 2009, 20:22
grensstreek's schermafbeelding
grensstreek grensstreek is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 5 februari 2009
Locatie: Twente / Ziggo
Ziggo Internet: alles in 1 extra / Ubee doc3
DTV: Humax IRHD5050-C
Berichten: 431
Standaard Internet kan het nog gekker regen en internet stort in



Heb je alles in een extra haal je nog geen 1 mbit snelheid en dit tijdens een regen bui mijn vraag nu is dit normaal.
Het lijkt er niet meer op
  #2  
Oud 10 juni 2009, 23:10
Poupou's schermafbeelding
Poupou Poupou is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 1 januari 2009
Locatie: Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Basis, Ubee EVM320B
DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Berichten: 1.595
Standaard

Lijkt op een verzopen kabel
  #3  
Oud 11 juni 2009, 09:19
thomas999's schermafbeelding
thomas999 thomas999 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 2 november 2006
Locatie: Omg. Den Haag Casema
Ziggo Internet: Alles In Een Extra - Arris modem
DTV: Humax PVR
Berichten: 538
Standaard

Komt meer voor. Een beschadigde kabel die vocht doorlaat zal de boosdoener zijn. Ziggo bellen!
  #4  
Oud 11 juni 2009, 10:21
grensstreek's schermafbeelding
grensstreek grensstreek is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 5 februari 2009
Locatie: Twente / Ziggo
Ziggo Internet: alles in 1 extra / Ubee doc3
DTV: Humax IRHD5050-C
Berichten: 431
Standaard

Inmiddels ziggo gebeld, en morgen komt de monteur, ze gaan eerst kijken in de kast, maar als ze verstanding zijn nemen ze groene kabel mee.

Laatst gewijzigd door grensstreek; 11 juni 2009 om 11:58
  #5  
Oud 13 juni 2009, 17:39
grensstreek's schermafbeelding
grensstreek grensstreek is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 5 februari 2009
Locatie: Twente / Ziggo
Ziggo Internet: alles in 1 extra / Ubee doc3
DTV: Humax IRHD5050-C
Berichten: 431
Standaard

En weer stort het in wordt er een beetje van
  #6  
Oud 13 juni 2009, 17:42
Decibert's schermafbeelding
Decibert Decibert is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 maart 2009
Locatie: Amstelveen / Casema
Berichten: 915
Standaard

Weet je of die monteur al heeft gekeken? Is hier trouwens prachtig weer, het zit je niet mee...
__________________
Geen loonstrookje van Ziggo B.V.
De feiten scheiden van de emoties
  #7  
Oud 13 juni 2009, 18:54
grensstreek's schermafbeelding
grensstreek grensstreek is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 5 februari 2009
Locatie: Twente / Ziggo
Ziggo Internet: alles in 1 extra / Ubee doc3
DTV: Humax IRHD5050-C
Berichten: 431
Standaard

Hij heeft gekeken maar dat was goed volgens hem maar hij weet de oorzaak niet te vinden wel dat het niet klopt en vandaag maar weer met ziggo gebeld omdat het weer in stort en zij kunnen het modem amper nog bereiken dus al met al deze week is voor mij een week vol ellende om echt van te worden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Decibert Bekijk bericht
Weet je of die monteur al heeft gekeken? Is hier trouwens prachtig weer, het zit je niet mee...
  #8  
Oud 27 juni 2009, 18:47
grensstreek's schermafbeelding
grensstreek grensstreek is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 5 februari 2009
Locatie: Twente / Ziggo
Ziggo Internet: alles in 1 extra / Ubee doc3
DTV: Humax IRHD5050-C
Berichten: 431
Standaard

Goede dag

Als dik een maand zit ik met een groot probleem zo gauw het regent stort me internet in maar ook me tv signaal het gaat dus weer lekker in twenteland.
Gelukkig weet ik dat de kabel buiten niet goed is maar wanneer wordt dit opgelost!!!!





Vandaag een gehad kabel door meten schiet de niks mee op gaat lekker bij ziggo denk dat ik de media er maar bij ga halen.



Update 9 juli 2009

Van morgen monteur geweest er is een probleem en de wordt aan gewerkt en ze vermoeden de kabel voor bij me huis dus dit wordt vervolgd.

Laatst gewijzigd door grensstreek; 9 juli 2009 om 14:03
  #9  
Oud 27 juni 2009, 19:20
Decibert's schermafbeelding
Decibert Decibert is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 maart 2009
Locatie: Amstelveen / Casema
Berichten: 915
Standaard

Klinkt naar een defecte Ziggo-kabel waar het water in komt. Kan je weinig anders aan doen dan de technische dienst bellen (0900-1884, optie 2 en daarna 1), wellicht na het informeren bij de buren of die hetzelfde probleem hebben. Dat is dan waarschijnlijk het geval, dan sta je ook wat sterker in je verhaal tegenover de TD.
__________________
Geen loonstrookje van Ziggo B.V.
De feiten scheiden van de emoties
  #10  
Oud 27 juni 2009, 19:22
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Locatie: Ziggo / @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Berichten: 3.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Decibert Bekijk bericht
Klinkt naar een defecte Ziggo-kabel waar het water in komt. Kan je weinig anders aan doen dan de technische dienst bellen (0900-1884, optie 2 en daarna 1), wellicht na het informeren bij de buren of die hetzelfde probleem hebben. Dat is dan waarschijnlijk het geval, dan sta je ook wat sterker in je verhaal tegenover de TD.
Heeft hij al gedaan een maand geleden.

Dus inderdaad nog maar eens bellen, tot ze er ziek van worden...
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl