Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Analoge Radio en TV Nieuws, Storingen, Vragen

Mededelingen

Analoge Radio en TV Nieuws, Storingen, Vragen Nieuwtjes, vragen, ervaringen en opmerkingen over Ziggo Analoge Radio en TV of heb je last van een storing ? Plaats dit dan hier...

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 29 juni 2009, 01:33
Schlauhaenchen's schermafbeelding
Schlauhaenchen Schlauhaenchen is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 - Jubee modem
DTV: Samsung DCB-9401R + Panasonic TU-DC40RD & Cisco HD PVR, Programmaraad Noord Holland
Standaard

Dat is helaas niet zo.
De prijs voor de digitale pakketten zal veel duurder worden daar de aanbieders van de zenders meer zullen vragen voor doorgifte in digitale kwaliteit.
Oud 29 juni 2009, 08:15
31Stier's schermafbeelding
31Stier 31Stier is offline
Member

Standaard

Is dit een veronderstelling of een feit?
Oud 29 juni 2009, 11:42
Banned User

DTV: Samsung DCB-9401R + Panasonic TU-DC40RD & Cisco HD PVR, Programmaraad Noord Holland
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 31Stier Bekijk bericht
.
Helaas een feit
Oud 29 juni 2009, 11:42
thomas999's schermafbeelding
thomas999 thomas999 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles In Een Extra - Arris modem
DTV: Humax PVR
Standaard

Alle zenders op de kabel worden digitaal aangevoerd. Dus duurder worden zie ik er niet van komen. Voor de analoge doorgifte wordt het digitale signaal omgezet naar een analoog kabelsignaal.
Als programmaraadman weet je dat toch hopelijk wel?
Oud 29 juni 2009, 11:50
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

Citaat:
Het is maar hoe je er tegen aan kijkt.

je kan moeilijk de belangen van de ongeveer 2/3 kijkers die nog analoog kijken onder tafel vegen.

Ik kijk zelf 100% digitaal, maar ik realiseer me wel dat ik een minderheid ben. Het is nog te vroeg om analoog geforceerd af te knijpen.

Daarnaast, er is zoiets als de mediawet. En Ziggo moet zich daar aan houden. Anders hadden ze maar geen kabelmaatschappij moeten worden

Als je het niet eens ben met het bestaan of het beleid van de programmaraden, gebruik dan je democratische invloed om dit te veranderen.

Hmm: even een edit.... Door wat verwarring heb ik op een andere vraag een antwoord gegeven dan die werd gesteld. Even een tip: gebruik geen vage verwijzingen zoals "dit", maar zeg expliciet waar het om draait.

Laatst gewijzigd door om1; 29 juni 2009 om 12:05
Oud 29 juni 2009, 11:59
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damandan Bekijk bericht
De klant kan nu zelfs voor die prijs VEEL meer kanalen krijgen. Alleen zal hij dan ook eens met de tijd mee moeten gaan en moeten investeren in een decoder of een nieuwe tv met decoder ingebouwd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schlauhaenchen Bekijk bericht
Dat is helaas niet zo.
De prijs voor de digitale pakketten zal veel duurder worden daar de aanbieders van de zenders meer zullen vragen voor doorgifte in digitale kwaliteit.
@Schlauhaenchen:
Graag een uitleg verklaring van de Kabelraad Multikabel over deze uitspraak. Aangezien je in je vorige bericht presenteerde als vertegenwoordiger deze Kabelraad weten jullie dus blijkbaar iets over verhogingen van de tarieven in de nabije toekomst. Ik zou me namelijk niet voor kunnen stellen dat een Kabelraad anders zo'n stellige uitspraak zou doen.

Ik snap nog een deel van je reactie trouwens niet ("dat is helaas niet zo") op de opmerking van Damandan. Die stelde dat je voor hetzelfde geld veel meer kanalen dan de 30 kunt zien als je een digitale ontvanger aanschaft. Jij ontkent dit. Wil je dat ook even uitleggen ? (Wordt dat ook afgeschaft soms?) Momenteel kun je namelijk zonder extra abonnementskosten 60 TV kanalen zien.
Oud 29 juni 2009, 12:02
31Stier's schermafbeelding
31Stier 31Stier is offline
Member

Standaard Prijs

De vraag was of het een veronderstelling of een feit is dat de prijzen omhoog zullen gaan als omroepen zelf SD kanalen vervangen door HD kanalen.
Oud 29 juni 2009, 12:10
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

Citaat:
De vraag was of het een veronderstelling of een feit is dat de prijzen omhoog zullen gaan als omroepen zelf SD kanalen vervangen door HD kanalen.
Volgens mij ging het niet om SD versus HD, maar analoog vs digitaal. Waar het om draait is denk ik niet of Ziggo meer wil rekenen, maar of de aanbieders (dwz de TV-stations) dat zullen gaan doen bij digitale doorgifte.
Nu is het wel zo dat voor zover ik weet het hele anaologe aanbod al digitaal te ontvangen is zonder meerkosten (behave de decoder dan).
Oud 29 juni 2009, 12:27
Banned User

Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht
Het is maar hoe je er tegen aan kijkt.
de vergaderingen zijn openbaar , dus iedereen kan zijn invloed uitoefenen !

Zie onze eigen website : http://www.programmaraadmultikabel.nl/

Laatst gewijzigd door mod-5; 29 juni 2009 om 13:02 Reden: Quote tag aangepast. Nu was quote niet goed leesbaar.
Oud 29 juni 2009, 12:32
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht
Nu is het wel zo dat voor zover ik weet het hele anaologe aanbod al digitaal te ontvangen is zonder meerkosten (behave de decoder dan).
Meer zelfs dan dat, het hele analoge aanbod plus nog 30 zenders meer (totaal 60 zenders) zijn zonder extra abonnementskosten digitaal te bekijken. Dat gaat volgens Programmaraad Multikabel dus veranderen begrijp ik uit de verklaring van hun vertegenwoordiger. (vandaar mijn vraag aan hem)

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Analoge Radio en TV Nieuws, Storingen, Vragen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten