Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 augustus 2009, 23:42
Ziggoetoo's schermafbeelding
Ziggoetoo Ziggoetoo is offline
Member

Standaard

UPC heeft wel een mooie combinatiepakket. Eredivisie Live + Film1 + Sport1 voor maar € 26,95.

Van mij mag Ziggo een paar euro meer vragen. Eredivisie Live + Film1 + Sport1 bij Ziggo voor € 29,95. Ik denk dat je hiermee echt veel klanten kan lokken (om als nog een extra pakket te nemen). Ik zou in iedergeval meteen zo'n pakket bestellen.

Helaas biedt Ziggo dit niet aan....
Oud 5 augustus 2009, 10:02
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ziggoetoo Bekijk bericht
UPC heeft wel een mooie combinatiepakket. Eredivisie Live + Film1 + Sport1 voor maar € 26,95.

Van mij mag Ziggo een paar euro meer vragen. Eredivisie Live + Film1 + Sport1 bij Ziggo voor € 29,95. Ik denk dat je hiermee echt veel klanten kan lokken (om als nog een extra pakket te nemen). Ik zou in iedergeval meteen zo'n pakket bestellen.

Helaas biedt Ziggo dit niet aan....
Ik vindt principieel dat 4 zenders EredivisieLive gewoon niet meer mogen kosten dan bij UPC wat voor rekensommetjes je er ook op loslaat. Dat geldt ook voor combipakket met Sport1 en/of film1. Zolang de content hetzelfde is is het schandalig van Ziggo dat men € 5,= per maand meer vraagt. Ook ik neem uit principe EredivisieLive niet eerder af dan dat ik € 9,95 betaal per maand.
Oud 5 augustus 2009, 15:01
Rouschop's schermafbeelding
Rouschop Rouschop is offline
Member

Standaard

Gezamenlijk Bod Eredivisie Live & Sport 1

Sport 1 en Eredivisie live willen de bundesliga niet afzonderlijk betalen en hebben daarom gezamenlijk een bod uitgebracht op de live-rechten voor de Duitse Bundesliga Compititie. Het bod is echter afgewezen door de verkopende partij, Het marketingbureau Sportfive. Sport 1- Directeur Kees Jansma licht toe: Het pakket Bundesliga is dusdanig dat het zowel voor sport1 als eredivisie live niet mogelijk is om alles uit te zenden en dat het zonde. Dus hebben we besloten om samen een bod neer te leggen bij sportfive. Je moet bovendien erg op je geld letten in deze tijd. Het bod bleek echter niet goed genoeg, Dus blijven wij bijvoorbeeld Bayern München volgen via onze Champions League-Uitzendingen en de contacten met Louis Van Gaal & Mark Van Bommel Directeur Frank Rutten van de Eredivisie CV heeft ongeveer dezelfde strekking als Jansma, In onze ogen wordt er te veel geld gevraad voor Pakket Bundesliga We wilden de kosten delen en onze igen content niet in de weg zitten met een te groot pakket duits voetbal Dat sport 1 en Eredivisie live nu samen een bod hebben gedaan, Is opmerkelijk. Over de zenders is regelmatig gezegd, Gescherven en gesuggereerd dat er op termijn sprake zou zijn van een fusie. Eredivisie Live heeft altijd gezegd dat die samenwerking niet aan de orde is. Toch zijn er tussen beide partijen wel degelijk gesprekken gevoerd over het onderwerp fuseren en dat was niet alleen vóór de oprichting van Eredivisie Live ook tijdens het afgelopen seizoen, Toen de Eredivisiezender er al was, Kwam het tussen de zenders ter sprake, Jansma laat wel weten dat het gezamelijke bod op de bundesliga daar niets mee te maken heeft, Dit is louter een opportunistisch initiatief geweest van mij en de Eredivisie CV-directie.

Bron: VI
Geschreven door: M.Rouschop

een update dus van de bundesliga.
misschien komt het nog als we met zun alle het ook graag willen.
Oud 5 augustus 2009, 18:42
Vogelaar's schermafbeelding
Vogelaar Vogelaar is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EnzoF1 Bekijk bericht
Hoe je het ook went of keert, Eredivisie Live loopt op deze manier honderen en misschien zelfs duizenden abbonees mis. Ik zou heel graag EL willen hebben, maar vanuit een principekwestie neem ik er geen abbonement op. Ik zou niet weten waarom ik vijf euro extra zou moeten betalen als de rest van het land slechts 9.95 betaald. Het zal vast wel ergens aan bod zijn gekomen, maar ik snap niet dat EL hier zelf niets aan doet, het kost ze op deze manier klauwen vol met geld. Als het overal 9,95 was of zelfs 14.95, dan sloot ik per direct een abbonement af.
Om bij UPC überhaubt EL te kunnen krijgen heb je een digitale tv nodig, dat kost dus 4,00 extra. Bij Ziggo kost digitale tv niets extra. Dus dan is het verschil nog 1,00. Omdat een basis abonnement bij UPC 0,45 duurder is, komt het totale verschil op 0,55 uit.
Oud 5 augustus 2009, 19:06
aartstyle's schermafbeelding
aartstyle aartstyle is offline
Senior Member

DTV: Humax IRHD5050-C (HD-PVR), sport1 en film1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rouschop Bekijk bericht
Gezamenlijk Bod Eredivisie Live & Sport 1

Sport 1 en Eredivisie live willen de bundesliga niet afzonderlijk betalen en hebben daarom gezamenlijk een bod uitgebracht op de live-rechten voor de Duitse Bundesliga Compititie. Het bod is echter afgewezen door de verkopende partij, Het marketingbureau Sportfive. Sport 1- Directeur Kees Jansma licht toe: Het pakket Bundesliga is dusdanig dat het zowel voor sport1 als eredivisie live niet mogelijk is om alles uit te zenden en dat het zonde. Dus hebben we besloten om samen een bod neer te leggen bij sportfive. Je moet bovendien erg op je geld letten in deze tijd. Het bod bleek echter niet goed genoeg, Dus blijven wij bijvoorbeeld Bayern München volgen via onze Champions League-Uitzendingen en de contacten met Louis Van Gaal & Mark Van Bommel Directeur Frank Rutten van de Eredivisie CV heeft ongeveer dezelfde strekking als Jansma, In onze ogen wordt er te veel geld gevraad voor Pakket Bundesliga We wilden de kosten delen en onze igen content niet in de weg zitten met een te groot pakket duits voetbal Dat sport 1 en Eredivisie live nu samen een bod hebben gedaan, Is opmerkelijk. Over de zenders is regelmatig gezegd, Gescherven en gesuggereerd dat er op termijn sprake zou zijn van een fusie. Eredivisie Live heeft altijd gezegd dat die samenwerking niet aan de orde is. Toch zijn er tussen beide partijen wel degelijk gesprekken gevoerd over het onderwerp fuseren en dat was niet alleen vóór de oprichting van Eredivisie Live ook tijdens het afgelopen seizoen, Toen de Eredivisiezender er al was, Kwam het tussen de zenders ter sprake, Jansma laat wel weten dat het gezamelijke bod op de bundesliga daar niets mee te maken heeft, Dit is louter een opportunistisch initiatief geweest van mij en de Eredivisie CV-directie.

Bron: VI
Geschreven door: M.Rouschop

een update dus van de bundesliga.
misschien komt het nog als we met zun alle het ook graag willen.
Interessant, maar is dit werkelijk een officieel gepubliceerd stuk? Zit namelijk vol met spelfouten.
Oud 5 augustus 2009, 19:16
EnzoF1's schermafbeelding
EnzoF1 EnzoF1 is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-In-Eén Plus (Arris)
DTV: TwinhanDTV Cab-CI 2033 (Mantis)
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vogelaar Bekijk bericht
Om bij UPC überhaubt EL te kunnen krijgen heb je een digitale tv nodig, dat kost dus 4,00 extra. Bij Ziggo kost digitale tv niets extra. Dus dan is het verschil nog 1,00. Omdat een basis abonnement bij UPC 0,45 duurder is, komt het totale verschil op 0,55 uit.
Dat heeft toch helemaal niets met het abbonement op EL te maken¿ Het gaat hier puur om het zenderaanbod van EL en daar vraagt Ziggo vijf euro extra voor. Ongeacht wat voor vage extra's je af moet nemen bij andere providers, feit blijft dat je bij Ziggo vijf euro meer betaald voor exact hetzelfde aanbod als bij andere providers. Dat is het punt.
Oud 5 augustus 2009, 22:10
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EnzoF1 Bekijk bericht
Dat heeft toch helemaal niets met het abbonement op EL te maken¿ Het gaat hier puur om het zenderaanbod van EL en daar vraagt Ziggo vijf euro extra voor. Ongeacht wat voor vage extra's je af moet nemen bij andere providers, feit blijft dat je bij Ziggo vijf euro meer betaald voor exact hetzelfde aanbod als bij andere providers. Dat is het punt.
Inderdaad. Ik betaal bij Ziggo € 9,95 voor digitaal extra.... Zo lust ik er nog wel een paar. In de basis was er al digitale tv bij beide providers, wat dat kost doet niet ter zake. Toen kwam EL erbij. Dan kan het niet zo zijn dat ik daar bij Ziggo € 5,= per maand meer voor moet betalen voor exact hetzelfde product met exact dezelfde aantal zenders. Ziggo doet nogal moeilijk over die € 5,= en kan niet uitleggen waarom dit nu ook in het tweede seizoen weer die gekke prijs van € 14,95 per maand is. Na een jaar graaien kan de prijs toch omlaag??????
Oud 5 augustus 2009, 22:34
Rouschop's schermafbeelding
Rouschop Rouschop is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aartstyle Bekijk bericht
Interessant, maar is dit werkelijk een officieel gepubliceerd stuk? Zit namelijk vol met spelfouten.

Ja het stond namelijk vandaag in de VI.

heb het even snel overgeschreven hier op ziggo gebruikers forum.
Oud 6 augustus 2009, 00:24
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Voor het complete beeld de prijzen per maand voor EL bij de diverse kabel / telefoonlijn / glasvezel bedrijven (bron: http://eredivisielive.nl/bestel-direct.html):

Ziggo, 4 kanalen, 14,95
Delta, 4 kanalen, 14,95
Tele2, 4 kanalen, 14,95

Caiway, 4 kanalen, 11,95
Concepts ICT, 4 kanalen, 11,95
XMS, 4 kanalen, 11,95

KPN digitenne, 2 kanalen, 10,00 (jaarabonnement)

KPN interactieve tv, 4 kanalen, 9,95 (jaarabonnement)
UPC, 4 kanalen, 9,95

Canaldigitaal, 2 kanalen, 9,49
Oud 6 augustus 2009, 01:47
EnzoF1's schermafbeelding
EnzoF1 EnzoF1 is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-In-Eén Plus (Arris)
DTV: TwinhanDTV Cab-CI 2033 (Mantis)
Standaard

Als je het zo bekijkt, dan valt het inderdaad nog wel mee. Maar de directe concurrent van Ziggo, UPC, vraagt 9,95 per maand. Blijft nog steeds het verschil van vijf euro overeind.

Feitje:UPC en Ziggo hebben momenteel 81 procent van de markt in handen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten