Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 24 juli 2009, 17:10
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Er is een alternatief voor Ziggo als het je om de kosten gaat, namelijk kijken via internet. Kost omgerekend iets meer dan 8 euro per maand voor alle wedstrijden. Met een beetje knappe PC en internet lijn moet dat full screen op je TV te toveren zijn.

Zie deze link: https://eredivisielive.kpndrmshop.nl...b/landing.aspx
Oud 24 juli 2009, 17:44
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oneway Bekijk bericht
Zou het niet zo kunnen zijn dat het voor veel mensen wel veel geld is die € 4,95,of zoals in mijn geval een principe kwestie

Dat weet ik wel heel zeker. Toen het opeens € 14,95 werd ben ik afgehaakt. Ik laat me niet besodemieteren en ga echt geen 5 EUR meer betalen dan mensen in Amsterdam!
Oud 24 juli 2009, 20:47
catastrofus's schermafbeelding
catastrofus catastrofus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AI1+/EPC3212/RT-AC87U
DTV: TV-plus + ongecertificeerd spul
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hotzenwalder Bekijk bericht
Toen het nog € 9,95 kostte was ik fervent voetbalkijker. Toen ze er € 14,95 voor gingen vragen was de liefde over. Zodra het weer € 9,95 wordt wil ik er weer over na gaan denken. Tot die tijd geen Eredivisie Live voor mij
Hoezo een kijker voor 9.95? Onze kabelboer heeft vanaf het begin 14.95 gevraagd. Dat ze de aanbieding begonnen met 9.95 was tot aan het moment dat je kon bestellen, op dat moment moest je dus opeens 14.95 betalen voor Eredivisie Live.

Gert.
Oud 24 juli 2009, 22:58
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door catastrofus Bekijk bericht
Hoezo een kijker voor 9.95? Onze kabelboer heeft vanaf het begin 14.95 gevraagd. Dat ze de aanbieding begonnen met 9.95 was tot aan het moment dat je kon bestellen, op dat moment moest je dus opeens 14.95 betalen voor Eredivisie Live.

Gert.
Het klopt gedeeltelijk wel, tot 1 januari 2009 was de prijs 9,95, daarna werd het 14,95. Echter was dit ook al aangekondigd vanaf het begin, het was zeker geen verrassing of plotselinge actie dat het 14,95 werd.
Oud 24 juli 2009, 23:31
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Het klopt gedeeltelijk wel, tot 1 januari 2009 was de prijs 9,95, daarna werd het 14,95. Echter was dit ook al aangekondigd vanaf het begin, het was zeker geen verrassing of plotselinge actie dat het 14,95 werd.
Jawel, was wel een verrassing. Zie de 'voor' en 'na' situatie van het aanbod. 'Voor' het kunnen bestellen was 9.95 p/m + 2 maanden gratis, 'na' was 14.95 p/m en 9.95 tot 1 jan 2009. Bovendien had je geen keus, de 'voor' situatie werd aangeboden tot 22 juli totdat je daadwerkelijk kon bestellen en opeens de 'na' voorwaarden golden.

Zie http://members.home.nl/gdw/ziggo-eredivisie.pdf

Gert.
Oud 24 juli 2009, 23:38
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door catastrofus Bekijk bericht
Jawel, was wel een verrassing. Zie de 'voor' en 'na' situatie van het aanbod. 'Voor' het kunnen bestellen was 9.95 p/m + 2 maanden gratis, 'na' was 14.95 p/m en 9.95 tot 1 jan 2009. Bovendien had je geen keus, de 'voor' situatie werd aangeboden tot 22 juli totdat je daadwerkelijk kon bestellen en opeens de 'na' voorwaarden golden.

Gert.
Ok dan.... die eerste aanbieding heb ik (tot zo even) nooit gezien, de tweede wel. Vandaar dat het in ieder geval voor mij geen verrassing was dat die 14,95 er per 1-1-2009 aan kwam. Heb toendertijd zelf pas in augustus EL besteld vlak voor de start van de competitie.

Wie wat bewaard.... Het is inderdaad geen mooi konijntje op die manier.
Oud 26 juli 2009, 15:36
McGyverned's schermafbeelding
McGyverned McGyverned is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in één plus
DTV: Humax iHDR-5050C en Samsung SMT-C7140 en Vantage HD 8000s + SAB Titan 2 HD Combo
Standaard Eredivisie Live kampt met miljoenentekort

Deze € 14,95 is er rechtstreeks de oorzaak van dat ik met mijn Eredivisie Live pakket bij de satellietboer CDS blijf. Kost ook nog € 11,95 in de maand voor 2 zenders, maar EL 3 en 4 heb ik vorig seizoen nooit nodig gehad, als AZ fan. Dus spaar ik die 3 euro p/m mooi uit.

Ook deze € 11,95 zal ongetwijfeld omlaag gaan als Ziggo z,n prijs op de normale € 9,95 per maand brengt, zoals alle kabel concurenten dat al hebben.

Tot die tijd geld ook voor mij "Geen Eredivisie Live bij Ziggo". Voor de rest ben ik zéér content met Ziggo, heb totaalpakket, film1 en m.i.v 1 sept. sport1 bij ze.

Vraag me af hoeveel mensen wel hun abo op EL bij ziggo hebben, kunnen er nooit al te veel zijn.
Oud 26 juli 2009, 18:06
maurice.becholz's schermafbeelding
maurice.becholz maurice.becholz is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Complete
DTV: Humax IRHD 5300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door McGyverned Bekijk bericht
Deze € 14,95 is er rechtstreeks de oorzaak van dat ik met mijn Eredivisie Live pakket bij de satellietboer CDS blijf. Kost ook nog € 11,95 in de maand voor 2 zenders, maar EL 3 en 4 heb ik vorig seizoen nooit nodig gehad, als AZ fan. Dus spaar ik die 3 euro p/m mooi uit.

Ook deze € 11,95 zal ongetwijfeld omlaag gaan als Ziggo z,n prijs op de normale € 9,95 per maand brengt, zoals alle kabel concurenten dat al hebben.

Tot die tijd geld ook voor mij "Geen Eredivisie Live bij Ziggo". Voor de rest ben ik zéér content met Ziggo, heb totaalpakket, film1 en m.i.v 1 sept. sport1 bij ze.

Vraag me af hoeveel mensen wel hun abo op EL bij ziggo hebben, kunnen er nooit al te veel zijn.
voor jou als az fan loont dat wel maar als je fan bent van een ploeg uit het rechter rijtje weer niet, die komen meestal op kanaal 3 en 4. dus loont het weer niet.
Oud 26 juli 2009, 18:51
McGyverned's schermafbeelding
McGyverned McGyverned is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in één plus
DTV: Humax iHDR-5050C en Samsung SMT-C7140 en Vantage HD 8000s + SAB Titan 2 HD Combo
Standaard Nieuws Plaats en lees hier Nieuwsberichten over digitale TV en Radio bij Ziggo

Je hebt helemaal gelijk, voor iemand die fan is van een club uit het rechter rijtje is dit geen oplossing. Overigens moet ik ook nog maar afwachten of de wedstrijden van AZ het volgende seizoen weer allemaal te volgen zijn op 1 of op 2.
Oud 26 juli 2009, 20:08
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door McGyverned Bekijk bericht

Je moet gewoon een beetje creatief omgaan met die aanbiedingen van EL. Vorig seizoen heb ik een groot gedeelte gezien door gebruik te maken van een EL kadocard en komend seizoen maak ik gebruik van de eerste 2 maanden gratis en dan nog 6 maanden betalen en we zitten weer aan het tientje per maand. Daarna zien we wel weer...

Gert.

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten