Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 juli 2009, 11:13
Opteron-pv's schermafbeelding
Opteron-pv Opteron-pv is offline
Senior Member

DTV: 5050C
Standaard

Ik kan niet anders zeggen dat ze een "product" in de markt proberen te zetten voor een prijs die wel goed is volgens mensen die goed kunnen rekenen maar totaal niet aansluit met wat je wil bereiken.

Wil je meer betalende mensen zal je meer moeten doen dan alleen een prijs neerzetten voor een product.

Wat ze doen in de console gaming wereld is gewoon het product met verlies verkopen en hopen dat ze dan maar genoeg "user base" hebben om hun andere activiteiten te bedruipen.

Het is duidelijk dat als je meer kijkers haalt voor een "te lage prijs" dat er andere factoren van dit kanaal makkelijker te verkopen valt.
Oud 2 juli 2009, 23:22
whats85's schermafbeelding
whats85 whats85 is offline
Member

Standaard

Ziggo moet gewoon het voorbeeld van UPC volgen. Eredivisie live + Sport1 samen voor 14,95 per maand. Dat is een prijs die in verhouding staat met het aanbod. 14,95 vragen voor 4 eredivisie live zenders waarvan er doordeweeks maar 1 uitzend is natuurlijk een belachelijke prijs.
Oud 3 juli 2009, 01:38
zinkr20's schermafbeelding
zinkr20 zinkr20 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles-in-1 plus
DTV: Samsung
Smile Eredivisie Live kampt met miljoenentekort

Het beste zou zijn om net zoals bij UPC, Het Eredivisie Voetbalkanaal en Sport 1 samen in een bundel voor € 14,95 het mag dan ook voor € 19,95 p/mnd dan zullen velen een abonnement hierop nemen.

Voor mij is 2x € 14,95 te veel ivm ik alleen naar Ajax kijk en m'n vriendin meestal naar Inter Milaan.
Oud 3 juli 2009, 15:58
willemsj's schermafbeelding
willemsj willemsj is offline
Senior Member

DTV: Humax 5200C, Humax 5300 en Xtrend 7500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zinkr20 Bekijk bericht
Voor mij is 2x € 14,95 te veel ivm ik alleen naar Ajax kijk ....
Inderdaad, daarvoor zou je eigenlijk geld toe moeten krijgen.
=========
Oud 3 juli 2009, 16:42
ICE's schermafbeelding
ICE ICE is offline
Junior Member

Ziggo Internet: AIE Arris Touchstone 702
Standaard

waarom niet gewoon 9,95 net als de concurrentie

nee Ziggo moet weer 14,95

nou kan je wel vertellen als ziggo de prijs nu eens gelijk trekt met de concurrentie dan houd erediviesie live misschien nog wat klanten over

alles is al zo duur tegenwoordig

besluit ziggo naar 9,95 te gaan dan wil ik best eredivisie live
bij mijn pakket in en hiermee ken ik meerdere mensen die er hier net zo over denken

Mvg,

ICE
Oud 10 juli 2009, 01:50
Renatus's schermafbeelding
Renatus Renatus is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Max / Technicolor TC7210
DTV: Horizon / Humax 5200c / CI+
Standaard

Mijn seizoenkaart voor het aanstaande seizoen is 160 euro (zitten achter het doel) en daar krijg ik dan 17 thuis wedstrijden voor te zien.

Eredivisie live is net onder de 180 euro per jaar, voor dat geld kan je alle 306 wedstrijden zien. En je hoeft er niet voor door weer en wind.... Alleen al voor de 17 uitwedstrijden van mijn club ben ik een stuk goedkoper uit met eredivisie live dan als ik er fysiek heen zou gaan. Dus feitelijk is die 14,95 nog heel erg billijk.

Dat miljoenentekort is overigens vrij makkelijk op te lossen: stop met de uitzendingen uit de studio rondom de wedstrijden met die duurbetaalde analisten en presentatoren, ik hoef niet te horen wat ik net daarvoor zelf heb gezien.
Oud 13 juli 2009, 20:18
Rouschop's schermafbeelding
Rouschop Rouschop is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht
Mijn seizoenkaart voor het aanstaande seizoen is 160 euro (zitten achter het doel) en daar krijg ik dan 17 thuis wedstrijden voor te zien.

Eredivisie live is net onder de 180 euro per jaar, voor dat geld kan je alle 306 wedstrijden zien. En je hoeft er niet voor door weer en wind.... Alleen al voor de 17 uitwedstrijden van mijn club ben ik een stuk goedkoper uit met eredivisie live dan als ik er fysiek heen zou gaan. Dus feitelijk is die 14,95 nog heel erg billijk.

Dat miljoenentekort is overigens vrij makkelijk op te lossen: stop met de uitzendingen uit de studio rondom de wedstrijden met die duurbetaalde analisten en presentatoren, ik hoef niet te horen wat ik net daarvoor zelf heb gezien.
Over die seizoenskaart kan ik me iets voorstellen maar over het stoppen van de studio programma's ben ik het helemaal niet met je eens je wilt toch ook voor een topper van de week lekker opgewarmd worden door de kenners van het voetbal ? Eredivisie live heeft afgelopen seizoen bij mij een goede indruk gemaakt

Daar heb ik dan ook nog sport 1 bij de zender zend wel meer live voetbal uit ? Maar de Studio programma's zijn gewoon bagger tot slecht en over het live commetaar bij sport 1 hoeven we helemaal niet over te beginnen gewoon slecht eredivisie live heeft wel goed commetaar.

Sport 1 & Eredivisie LIVE kunnen samen sterker worden en dat blijf ik zeggen ze moeten gewoon samen gaan.
Oud 13 juli 2009, 20:35
marcedwin's schermafbeelding
marcedwin marcedwin is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Complete & Play Start / Ubee WiFi ellende ding van Ziggo / Mobiel Ruim 4G
DTV: Humax iPVR-9200C / Samsung 2333HD met CI en daarin Alphacrypt Classic / Samsung DCB-9401R / Horizon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renatus Bekijk bericht

Dat zijn de minste kosten. Is wisselgeld. Jouw club o.a. krijgt veel geld (terecht) en anderen (niet altijd even terecht).
Oud 19 juli 2009, 09:21
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zinkr20 Bekijk bericht
Het beste zou zijn om net zoals bij UPC, Het Eredivisie Voetbalkanaal en Sport 1 samen in een bundel voor € 14,95 het mag dan ook voor € 19,95 p/mnd dan zullen velen een abonnement hierop nemen.
UPC kan dat doen omdat Sport1 van de zelfde eigenaar is (Chellomedia). Denk niet dat ze happig zijn om concurrenten als ziggo hiervan mee te laten profiteren.
Oud 19 juli 2009, 09:23
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcedwin Bekijk bericht
Dat zijn de minste kosten. Is wisselgeld. Jouw club o.a. krijgt veel geld (terecht) en anderen (niet altijd even terecht).
Dat het de minste kosten zijn zou kunnen, maar als er eventueel bezuinigd moet worden.... Het hoofddoel van de zender blijft de eredivisie wedstrijden uitzenden, alles er om heen is extra.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten