Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 juni 2009, 15:49
Zitgoed's schermafbeelding
Zitgoed Zitgoed is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Z1+HD
DTV: Humax 5050C
Standaard Zenders verwijderen (waar je geen abonnement op hebt)

Is het mogelijk in de Humax 5050C de zenders te verwijderen waar ik geen abonnement op heb of die ik niet wil zien? (bijv etalagekanaal)
Oud 8 juni 2009, 15:59
SvenEnSabrina's schermafbeelding
SvenEnSabrina SvenEnSabrina is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Cisco, Humax en Samsung
Standaard

Jazeker... Gebruik maken van aangepaste lijst / favorieten...
Je kan zelf kiezen wat je op 1 wil, wat op 2, etc. etc.

Zie ook evt. de handleiding (http://www.myhumax.nl/gebruiksaanwijzingen/Gebruiksaanwijzing%20HUMAX%20iHRD-5050c.pdf), vanaf pagina 28...
Hoe en wat mbt de favorieten instellen is te vinden op pagina 29. Je kan er zelfs 5 maken dus bv. zelfs onderscheid maken tussen personen en hun voorkeuren.
Oud 8 juni 2009, 17:12
Junior Member

Standaard

Okay ik weet dat je favorieten aan kunt maken - echter als ik de guide oproep zie ik alle zenders van het Ziggo pakket (ook Film 1 etc) die ik niet heb/wil. Kan ik deze niet verwijderen dat de Humax m niet laat zien?
Oud 8 juni 2009, 17:44
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zitgoed Bekijk bericht
Okay ik weet dat je favorieten aan kunt maken - echter als ik de guide oproep zie ik alle zenders van het Ziggo pakket (ook Film 1 etc) die ik niet heb/wil. Kan ik deze niet verwijderen dat de Humax m niet laat zien?
Nee niet in de standaard lijst, de standaard lijst is "alles" dus je moet zelf je favorieten maken en dan die als zenderlijst gebruiken. Is toch hetzelfde resultaat?
Oud 8 juni 2009, 18:29
Harm10's schermafbeelding
Harm10 Harm10 is offline
Member

DTV: Humax iHDR5050C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SvenEnSabrina Bekijk bericht
Nee niet in de standaard lijst, de standaard lijst is "alles" dus je moet zelf je favorieten maken en dan die als zenderlijst gebruiken. Is toch hetzelfde resultaat?
Hou er wel rekening mee dat er maximaal 100 zenders in 1 favorietenlijst gaan........ ik heb gevraagd om uitbreiding via de wishlist.
Zie de bugs/wishlist discussie.

Laatst gewijzigd door Harm10; 8 juni 2009 om 18:43
Oud 8 juni 2009, 18:59
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SvenEnSabrina Bekijk bericht

Nou nee - als ik door de guide heen wil lopen om te kijken of ik iets op wil nemen moet ik door 50+ zenders heen, terwijl van die lijst mij maar een stuk of 20 interesseren - het liefst zou ik deze ofwel bovenaan plaatsen ofwel de zenders die ik niet wil zien (en sowieso niet kan ontvangen omdat ik ze niet in het pakket heb) eruit knikkeren - het is nu zeer irritant dat Ziggo TV (!) op 11 staat en zenderoverzicht (waarom heb ik een guide?!) op 12. De zenders tussen 10 en 30 zijn niet de meest bekeken (volgens mij) het is erg vervelend dat de Belgische zenders en BBC pas in de 30/40 regio zitten.
Oud 8 juni 2009, 19:25
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:
Nou nee - als ik door de guide heen wil lopen om te kijken of ik iets op wil nemen moet ik door 50+ zenders heen, terwijl van die lijst mij maar een stuk of 20 interesseren - het liefst zou ik deze ofwel bovenaan plaatsen ofwel de zenders die ik niet wil zien
Als je een favorietenlijst aanmaakt laat de guide alleen die zenders zien die in je favorietenlijst staan.

Heb je eenmaal een favorietenlijst aangemaakt en geselecteerd dan blijft deze actief totdat je een andere favorietenlijst kiest.
Oud 8 juni 2009, 20:04
Senior Member

Standaard

Citaat:
het liefst zou ik deze ofwel bovenaan plaatsen ofwel de zenders die ik niet wil zien (en sowieso niet kan ontvangen omdat ik ze niet in het pakket heb) eruit knikkeren
En dat heet dus favorieten
Oud 8 juni 2009, 20:25
Harm10's schermafbeelding
Harm10 Harm10 is offline
Member

DTV: Humax iHDR5050C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaool Bekijk bericht
Heb je eenmaal een favorietenlijst aangemaakt en geselecteerd dan blijft deze actief totdat je een andere favorietenlijst kiest.
Geselecteerd is niet alleen de favorietenlijst gekozen maar ook een zender eruit via de Guide of de List (al naar gelang waar je bent) gekozen anders onthoudt de Humax de favorietenlijstkeuze niet definitief.
Oud 8 juni 2009, 21:32
Junior Member

Standaard

Dank - heb m nu goed kunnen instellen, is jammer dat je niet zenders gewoon binnen de favorieten lijst kunt verplaatsen, afin altijd wat te verbeteren.....
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten