Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 10 september 2009, 15:20   #21
Pharos2001
Junior Member

Pharos2001's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jodokus Bekijk bericht
Mijn dank is groot, maarrrr....., ik merk dat de Humax de tv-lijst niet vasthoudt, waarschijnlijk omdat ik ook radio via de Humax beluister, ik geloof dat dat ook al in de bug/wish list is opgenomen (voor mij meer een bug dan een wish overigens).
Als je een zender of radiostation kiest die niet in de favorieten staat verlaat Humax de favorieten lijst. Da's absoluut geen 'bug'.
Pharos2001 is offline  
Oud 10 september 2009, 15:33   #22
Jodokus
Member

Jodokus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pharos2001 Bekijk bericht
Als je een zender of radiostation kiest die niet in de favorieten staat verlaat Humax de favorieten lijst. Da's absoluut geen 'bug'.
Duh zover was ik ook al. Ik bedoelde dat als je in een tv favorieten lijst zit en dan naar radio en later weer terug naar tv gaat, dan kom je dus niet terug in die favorietenlijst (wel op de zender waar je het laatst naar keek). Dat is mi toch echt een bug.
Jodokus is offline  
Oud 10 september 2009, 15:44   #23
Pharos2001
Junior Member

Pharos2001's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jodokus Bekijk bericht
Duh zover was ik ook al. Ik bedoelde dat als je in een tv favorieten lijst zit en dan naar radio en later weer terug naar tv gaat, dan kom je dus niet terug in die favorietenlijst (wel op de zender waar je het laatst naar keek). Dat is mi toch echt een bug.

Nee nog steeds niet. Je moet ook je favoriete radiostations aangeven in diezelfde lijst.
Pharos2001 is offline  
Oud 20 september 2009, 08:30   #24
Jodokus
Member

Jodokus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pharos2001 Bekijk bericht
Nee nog steeds niet. Je moet ook je favoriete radiostations aangeven in diezelfde lijst.
Juist, dat was de gouden tip. Ik had het zelf nog niet uit de handleiding opgemaakt, en nu achteraf eigenlijk nog steeds niet, maar ik wist dus niet dat je radio en tv zenders in dezelfde favo lijst kon opnemen. Dan wordt switchen van tv naar radio vv ook eenvoudiger omdat je de TvRadio toggle niet meer hoeft te gebruiken. Ik moest daarvoor wel even mijn Harmony aanpassen, maar het werkt als een zonnetje. Dank voor de tip.
Jodokus is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten