Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 juni 2009, 21:43
Sjaool's schermafbeelding
Sjaool Sjaool is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect en Play Complete / Technicolor TC7210 / WNDR3700 v1
DTV: Horizon Mediabox / Humax iHDR-5200C / Humax iHDR-5050C / Samsung UE32F5500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zitgoed Bekijk bericht
Dank - heb m nu goed kunnen instellen, is jammer dat je niet zenders gewoon binnen de favorieten lijst kunt verplaatsen, afin altijd wat te verbeteren.....
Dit is ook mogelijk. Staat als het goed is wel ergens op het forum en anders in de gebruiksaanwijzing.

[EDIT]
Ga naar het "Menu" (button afstandsbediening).
Daarna naar "Zenderlijsten bewerken".
Kies nu "Favorieten bewerken".
Hierna krijg je de favorietenlijst en kun je met "Functies" (blauwe knop op de afstandsbediening) de zenders binnen je favorietenlijst verplaatsen.
[/EDIT]

Laatst gewijzigd door Sjaool; 8 juni 2009 om 22:02 Reden: Uitleg favorietenlijst toegevoegd.
Oud 8 juni 2009, 22:15
Harm10's schermafbeelding
Harm10 Harm10 is offline
Member

DTV: Humax iHDR5050C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zitgoed Bekijk bericht
is jammer dat je niet zenders gewoon binnen de favorieten lijst kunt verplaatsen, afin altijd wat te verbeteren.....
Volgens mij kan dat wel hoor. Op de zender in de lijst gaan staan en hem naar boven of beneden verplaatsen.....
Oud 9 juni 2009, 10:52
Joop558's schermafbeelding
Joop558 Joop558 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Internet Glasvezel 100/100 KPN all in one standaard
DTV: KPN IPTV HMB2260 glasvezel
Standaard

Bij mij is Favorieten1 de standaardlijst.
Start hij mee op en zo zie ik hem ook in de guide.

Dus maak van je favorieten lijst je standaardlijst.
Oud 9 juni 2009, 12:49
elsinga's schermafbeelding
elsinga elsinga is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ziggo Alles-in-een Plus / Ubee wifi modem in bridge mode + ASUS RT-N66U
DTV: Humax iHDR-5050c / LG 55EF950v / Panasonic TH-P42V20 / Samsung UE22D5000 / 2x Smit CAM
Cool

De Guide gebruikt gewoon je huidige lijst. In jouw geval dus geen favoriet. Druk maar eens op de groene knop, dan kom je standaard in je eerste favoriet terecht.
Oud 9 juni 2009, 14:34
Joop558's schermafbeelding
Joop558 Joop558 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Internet Glasvezel 100/100 KPN all in one standaard
DTV: KPN IPTV HMB2260 glasvezel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsinga Bekijk bericht
De Guide gebruikt gewoon je huidige lijst. In jouw geval dus geen favoriet. Druk maar eens op de groene knop, dan kom je standaard in je eerste favoriet terecht.
Ik heb mijn favorieten lijst als standaard ingesteld.
Als ik op guide klikt, krijg ik de zenders te zien, zoals ik ze in mijn favorieten heb ingesteld.
Oud 13 juni 2009, 08:50
Jodokus's schermafbeelding
Jodokus Jodokus is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joop558 Bekijk bericht
Ik heb mijn favorieten lijst als standaard ingesteld.
Als ik op guide klikt, krijg ik de zenders te zien, zoals ik ze in mijn favorieten heb ingesteld.
Er zal ongetwijfeld iemand terugkomen met RTFM, maar ik heb het er niet in kunnen vinden, en ook niet in de menu's, wie helpt: hoe stel ik een (bepaalde) favorietenlijst in als standaard?
Oud 13 juni 2009, 10:44
Harm10's schermafbeelding
Harm10 Harm10 is offline
Member

DTV: Humax iHDR5050C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jodokus Bekijk bericht
Er zal ongetwijfeld iemand terugkomen met RTFM, maar ik heb het er niet in kunnen vinden, en ook niet in de menu's, wie helpt: hoe stel ik een (bepaalde) favorietenlijst in als standaard?
Ik wist het ook niet (want staat volgens mij niet in het manual) maar de essentie is dat wanneer je in de list of de guide zit dat je nadat je een favorietenlijst gekozen hebt er vervolgens een zender uitkiest. Daarna onthoudt de Humax pas deze favorietenlijst. Dus alleen een favorietenlijst kiezen is niet voldoende. Let wel dit geldt apart voor de list en de guide.
Oud 16 juni 2009, 10:23
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harm10 Bekijk bericht
Ik wist het ook niet (want staat volgens mij niet in het manual) maar de essentie is dat wanneer je in de list of de guide zit dat je nadat je een favorietenlijst gekozen hebt er vervolgens een zender uitkiest. Daarna onthoudt de Humax pas deze favorietenlijst. Dus alleen een favorietenlijst kiezen is niet voldoende. Let wel dit geldt apart voor de list en de guide.
Mijn dank is groot, maarrrr....., ik merk dat de Humax de tv-lijst niet vasthoudt, waarschijnlijk omdat ik ook radio via de Humax beluister, ik geloof dat dat ook al in de bug/wish list is opgenomen (voor mij meer een bug dan een wish overigens).
Oud 17 juni 2009, 07:35
elsinga's schermafbeelding
elsinga elsinga is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ziggo Alles-in-een Plus / Ubee wifi modem in bridge mode + ASUS RT-N66U
DTV: Humax iHDR-5050c / LG 55EF950v / Panasonic TH-P42V20 / Samsung UE22D5000 / 2x Smit CAM
Cool

Gebruik je voor de radio de complete lijst (rode knop) of ook de eerste favorietenlijst (groene knop)? Als je de complete lijst gebruikt is het logisch dat de 550 op de tv-stand ook op de complete lijst uitkomt.

Voorstel: zet je favoriete zenders (of gewoon allemaal ) eens in de eerste favorieten lijst, waar ook je televisie zenders staan.
Oud 17 juni 2009, 08:46
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsinga Bekijk bericht
Voorstel: zet je favoriete zenders (of gewoon allemaal ) eens in de eerste favorieten lijst, waar ook je televisie zenders staan.
Ik weet niet of ik helemaal begrijp wat je bedoelt, maar ik gebruik geen favorieten voor radio (wel voor tv, althans ik probeer het nu aan de praat te krijgen) maar als ik wissel op de Humax van radio terug naar tv lijkt het erop dat de Humax niet de tv-favorieten lijst oppikt maar weer in de default lijst terecht komt. Nu kan ik wel weer kijken of mijn Harmony dit kan oplossen door wat extra commando's eruit te gooien, maar het lijkt mij niet te werken zoals het hoort of in ieder geval niet zoals ik had verwacht.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten