Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax IR-FOX C (SD-Tuner)

Mededelingen

Humax IR-FOX C (SD-Tuner) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Standard Definition ontvanger

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 september 2009, 16:31
Lutjemac's schermafbeelding
Lutjemac Lutjemac is offline
Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus, Atlanta EPC 2203-NS met Eminent-EM4550/300N router
DTV: Humax IR FOX-C / Samsung DCB-9401R
Standaard t r a g e eee pppp gggg

Bij ons hetzelfde probleem, in het @home gebied PC 9981.

De tijd loopt niet meer goed (achter) na het wisselen van zender en de epg is heel erg traag..

Wij zitten ons enorm te ergeren als er naar afloop van een film of ander programma wij even kijken op de EPG voor iets anders dat de tijd achter loopt en de info niet meer klopt en minstens 5 a 10 minuten moeten wachten op de EPG.

mvg Lutjemac
Oud 14 september 2009, 08:50
ed1508's schermafbeelding
ed1508 ed1508 is offline
Junior Member

Thumbs down

ik heb hetzelfde probleem. Ziggo klantenservice geeft aan dat er bij hun geen klachten bekend zijn en dat ik de fabrieksinstellingen terug moet zetten. Na diverse telefoontjes/mailtjes naar de klantenservice kreeg ik het telefoonnummer van Humax met het commentaar dat Ziggo alleen de leverancier van het signaal is......maw...los het zelf maar op....
Oud 14 september 2009, 09:48
ArChie's schermafbeelding
ArChie ArChie is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ed1508 Bekijk bericht
ik heb hetzelfde probleem. Ziggo klantenservice geeft aan dat er bij hun geen klachten bekend zijn en dat ik de fabrieksinstellingen terug moet zetten. Na diverse telefoontjes/mailtjes naar de klantenservice kreeg ik het telefoonnummer van Humax met het commentaar dat Ziggo alleen de leverancier van het signaal is......maw...los het zelf maar op....
De Humax IR-FOX C kan niet goed tegen afwijkingen in het signaal van Ziggo en helaas is er het nodig mis met het signaal dat in de Ziggo/Casema headend gemaakt wordt. Als Ziggo wil beweren dat het niet aan hun signaal ligt dan gaan ze eerst maar eens de problemen oplossen die in het storingen topic zijn gemeld en pas daarna met het bekende vingertje naar de andere partijen wijzen.
Oud 4 november 2009, 10:41
BBo's schermafbeelding
BBo BBo is offline
Junior Member

DTV: Humax IR-Fox
Exclamation

Ook wij hebben het probleem. Wij (de hele familie) storen ons zich er zo aan dat ik op internet ben gaan zoeken. Zo ben ik bij dit forum terecht gekomen. Decoder dagelijks stroomloos zetten kan toch niet de oplossing zijn? Als Ziggo meeleest op dit forum lijkt het mij dat ze wel eens mogen reageren.
Oud 4 november 2009, 15:53
OmeJoop's schermafbeelding
OmeJoop OmeJoop is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo AI1 Extra / MUVEE
DTV: HUMAX 5200C
Exclamation

bijft vaag... heb hier 4 van die gebakjes staan 2 hebben het vaak... andere twee ... zelfde firmware etc. niet...

ZIGGO KOMT ER NOG EEN FIRMWARE UPDATE???
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax IR-FOX C (SD-Tuner)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten