Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 4 juni 2009, 15:06   #1
amiboy
Senior Member
 
amiboy's schermafbeelding
Standaard Ziggo komt met magazine Zie

Ziggo komt met magazine Zie


Ziggo heeft vandaag haar gratis kwartaal relatiemagazine Zie van Ziggo gelanceerd.

Het blad valt de komende drie weken op de mat bij de 3,3 miljoen abonnees van de kabelexploitant. In het tijdschrift draait het vooral om home entertainment. Zie van Ziggo moet abonnees 'meenemen in de belevingswereld rondom Ziggo, positief bijdragen aan de klanttevredenheid en de bekendheid met producten en diensten van Ziggo vergroten'.

Nico Rijkhoff, Director Brand & Communications van Ziggo, zegt dat een magazine op papier voor een bedrijf als Ziggo een noodzaak is: Mensen vinden het nog steeds prettig om iets tastbaars in handen te hebben en om er doorheen te kunnen bladeren. Het roept een positieve emotie op en dat is precies waar Ziggo voor staat: beleving.'

Bron: http://www.totaaltv.nl/index.php?action=nieuws&id=2096


Ziggo lanceert Zie van ZIGGO

Ziggo lanceert vandaag haar gratis kwartaal relatiemagazine Zie van ZIGGO. Het blad valt de komende drie weken op de mat bij de 3,3 miljoen abonnees van Ziggo en is met die oplage een van de grootste bladen van Nederland. De rode draad in het tijdschrift is home entertainment. Zie van ZIGGO moet abonnees meenemen in de belevingswereld rondom Ziggo, positief bijdragen aan de klanttevredenheid en de bekendheid met producten en diensten van Ziggo vergroten. Zie van ZIGGO heeft een bereik van 7,7 miljoen personen.
Nico Rijkhoff, Director Brand & Communications van Ziggo, is van mening dat zelfs in deze tijd van allerlei vormen van elektronische communicatiemiddelen een magazine op papier voor een bedrijf als Ziggo een noodzaak is: “Mensen vinden het nog steeds prettig om iets tastbaars in handen te hebben en om er doorheen te kunnen bladen. Het roept een positieve emotie op en dat is precies waar Ziggo voor staat: beleving.”
Zie van Ziggo is een tijdschrift over zien en beleven. Het magazine helpt lezers de weg te vinden in alle middelen en content die Ziggo hun biedt. Het moet inspireren, op leuke ideeën brengen en helpen alles uit televisie, internet en telefonie te halen wat erin zit. Zowel op functioneel gebied als op inhoud. Het geeft heldere informatie over de toepassingsmogelijkheden van de producten en diensten van Ziggo en concrete tips. Verder bevat het blad beeldreportages, interviews met bekende Nederlanders en de laatste hi-tech gadgets.



Bron: http://www.ziggo.nl/klantenservice/z...kel?id=db21340

Bekijk de elektronische versie van het eerste nummer hier
amiboy is offline  
Oud 4 juni 2009, 15:46   #2
BMWMaX
Senior Member
 
BMWMaX's schermafbeelding
Standaard

Totaal oninteressant en zonde van het geld zulke luxe blaadjes.
__________________
Gr, Marcel
BMWMaX is offline  
Oud 4 juni 2009, 17:48   #3
Damandan
Senior Member
 
Damandan's schermafbeelding
Standaard

Inderdaad totaal onzinnig en zonde van het geld. Gebruik het geld liever voor iets goeds.
Damandan is offline  
Oud 4 juni 2009, 19:30   #4
pboes
Senior Member
 
pboes's schermafbeelding
Standaard

Ik zag er ook niets bijzonders in staan. Ik zou tegen Ziggo willen zeggen dat ze mijn brievenbus wel over mogen slaan.
pboes is offline  
Oud 4 juni 2009, 20:46   #5
om1
Senior Member
 
om1's schermafbeelding
Standaard

Zal wel mijn techneutische inslag zijn, maar ik heb een regelrechte hekel aan dit soort blaadjes. En gratis bestaat niet. We betalen ervoor zonder dat we gevraagd worden of we het willen.

Ik herhaal maar weer eens wat ik al eerder heb gezegd: wat mij betreft, marketingbudget naar beneden, helpdesk en aanverwante zaken budget omhoog. Daar hebben klanten echt wat aan.
om1 is offline  
Oud 4 juni 2009, 20:52   #6
ArChie
Senior Member
 
ArChie's schermafbeelding
Standaard

Volgens pagina 6 is Nico Rijkhoff de uitgever, dus die zal in zijn vrije tijd of in de baas zijn tijd wel wat bijverdienen met dit blaadje. Het zijn zware tijden moet je maar denken...
ArChie is offline  
Oud 5 juni 2009, 05:56   #7
xahmol
Senior Member
 
xahmol's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht
Ik herhaal maar weer eens wat ik al eerder heb gezegd: wat mij betreft, marketingbudget naar beneden, helpdesk en aanverwante zaken budget omhoog. Daar hebben klanten echt wat aan.
Even afgezien van dat ik zelf ook niet echt op zo'n blaadje zit te wachten is dit wat kortzichtig.

Minder marketing = minder klanten = minder omzet = minder geld voor service, helpdesk en kwaliteit. Daar schieten klanten dus niets mee op.
xahmol is offline  
Oud 5 juni 2009, 06:40   #8
om1
Senior Member
 
om1's schermafbeelding
Standaard

Dat is de redenering die je altijd hoort. Maar vooral van mensen die zelf in de marketing hoek zitten. Ik denk toch dat het belangrijker is eerst je producten en service op orde te hebben. Dat zijn de echte klantenbinders.
om1 is offline  
Oud 5 juni 2009, 08:41   #9
Manolito
Senior Member
 
Manolito's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pboes Bekijk bericht
Ik zag er ook niets bijzonders in staan. Ik zou tegen Ziggo willen zeggen dat ze mijn brievenbus wel over mogen slaan.
Ik zag er daarentegen wel wat interresants instaan.
Interactive tv met decoder en dat je dan vast zit aan een tweejarig abonnement. (pagina 26)

Wat betreft op papier uitbrengen, laat de keuze aan de consument, ik ben al tevreden als ik, zoals daarnet, het blad online kan lezen.
Zo stuurt mijn visclub zijn nieuwsbrief, uit financiele overwegingen en milieu, voor diegene die dat willen, ook rond.
__________________
Soms zit het mee en soms zit het..... http://allestoringen.nl/top10/
Manolito is offline  
Oud 5 juni 2009, 09:04   #10
CeeS
Legend (✝ 2016)
 
CeeS's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manolito Bekijk bericht
Ik zag er daarentegen wel wat interresants instaan.
Interactive tv met decoder en dat je dan vast zit aan een tweejarig abonnement. (pagina 26)
Omdat je een enorme korting krijgt op de prijs van de daarvoor benodigde ontvanger. Je kunt ook een abonnement zonder opzegtermijn nemen, maar dan moet je zelf de ontvanger kopen.
__________________
The difference between theory and practice in practice is greater than the difference between theory and practice in theory....
CeeS is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl