Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen

Mededelingen

Vragen en Opmerkingen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV en Radio bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 mei 2009, 09:12
marijnacht's schermafbeelding
marijnacht marijnacht is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 19 januari 2009
Locatie: deventer
Ziggo Internet: televisie
Berichten: 20
Standaard Enveloppe in bovenhoek. Mail bericht.

Vanochtend toen ik m'n humax aanzette kreeg ik op het TV scherm een icoontje van een envelopje in beeld.
Nieuwsgierig geworden even het menu ingedoken en daar de optie 'mailberichten' gevonden.
Echter toen ik het probeerde te openen kreeg ik een klein zwart vlakje in beeld, geen mail met tekst ofzo.

Kent iemand deze email optie? Is het voor Ziggo om email aan ons te sturen?
  #2  
Oud 27 mei 2009, 09:26
JackTheRipper's schermafbeelding
JackTheRipper JackTheRipper is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 17 mei 2008
Locatie: Den Bosch @home
Ziggo Internet: Alles-in-1 plus/UbeeEVW3200
DTV: humax 5050c
Berichten: 28
Standaard

Heb ik ook gehad.
Mailbericht zonder inhoud.
  #3  
Oud 27 mei 2009, 09:36
wimmie-4's schermafbeelding
wimmie-4 wimmie-4 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 27 mei 2009
Locatie: rijen
Ziggo Internet: hd-tv
DTV: humax 5050 hd
Berichten: 2
Standaard

Hier ook, een klein zwart blokje verder niets.
groeten van Wim.
  #4  
Oud 27 mei 2009, 09:47
TVdigitaal's schermafbeelding
TVdigitaal TVdigitaal is offline
Ziggo 2e lijns DTV Support
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Locatie: Ziggo
DTV: Allemaal
Berichten: 1.048
Standaard

Er is vanochtend om 8.08 door ons systeem automatisch een leeg bericht verstuurd naar klanten in het voormalig @home gebied.

Excuus voor de overlast, je kunt het bericht als niet verzonden beschouwen.
__________________
Voor vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen met de collega's van Webcare.

  #5  
Oud 27 mei 2009, 09:51
twigger's schermafbeelding
twigger twigger is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Locatie: Sittard Ziggo
Ziggo Internet: Connect & Play Max, Ubee Modem
DTV: Samsung UE40F6510 3D, Horizon Box, Quantis CI+1.3
Berichten: 1.440
Standaard

Dit bewijst wel dat het werkt!
Eergisteren viel de internet verbinding regelmatig weg en gisteren tot 13 uur helemaal geen internet gehad, als ze toen de klanten een mail hadden gestuurd was wel handig geweest. Ik had het gratis nummer van de helpdesk gebeld maar er waren geen storingen bekend. Toen heb ik maar de helpdesk gebeld(zat niks anders op) en toen ik optie 2 indrukte kreeg ik(via bandje) te horen dat er een technische storing was in mijn regio terwijl ik niet eens een postcode had ingetoetst, dus was blijkbaar landelijk.

Is het nu zo moeilijk om klanten op de hoogte te houden als er storingen zijn, zelfs op de site van ziggo stond gisteren niks over die internet storing. Wel stond er nog steeds een storing vermeld over Tv Oranje dat die op freeze stond.

slordig vind ik dit

Laatst gewijzigd door twigger; 27 mei 2009 om 10:03
  #6  
Oud 27 mei 2009, 14:21
Reind's schermafbeelding
Reind Reind is offline
Member
 
Geregistreerd: 11 maart 2009
Locatie: Usquert
Ziggo Internet: Connect Max & Play Complete
DTV: Horizon ,
Berichten: 95
Standaard E-Mail icoontje 5050c

Hallo,
Ik kreeg vanmorgen een E-mail icoontje op het scherm te zien,dit was nieuw voor mij dus ik naar het menu en opende de e-mail,maar alles wat ik te zien kreeg was een zwart vlakje in het midden van het beeldscherm,kan iemand mij uitleg geven.
bedankt alvast
Reind
  #7  
Oud 27 mei 2009, 14:25
Decibert's schermafbeelding
Decibert Decibert is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 maart 2009
Locatie: Amstelveen / Casema
Berichten: 915
Standaard

Zoals al eerder gepost is dit een foutje van Ziggo geweest. Aan klanten in voormalig @home-gebied is vanochtend per abuis een leeg bericht gestuurd. Dit kan je als niet verzonden beschouwen.
__________________
Geen loonstrookje van Ziggo B.V.
De feiten scheiden van de emoties
  #8  
Oud 27 mei 2009, 14:27
Reind's schermafbeelding
Reind Reind is offline
Member
 
Geregistreerd: 11 maart 2009
Locatie: Usquert
Ziggo Internet: Connect Max & Play Complete
DTV: Horizon ,
Berichten: 95
Standaard Uitleg E-mail icoontje

Hallo,
Ik was te vroeg met het vragen naar de uitleg voor het E-mail icoontje,tekst en uitleg was al gegeven, in het forum .Dus ik weet nu genoeg.
In ieder geval bedankt voor eventuele reakties
Reind
  #9  
Oud 27 mei 2009, 14:32
TVdigitaal's schermafbeelding
TVdigitaal TVdigitaal is offline
Ziggo 2e lijns DTV Support
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Locatie: Ziggo
DTV: Allemaal
Berichten: 1.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Decibert Bekijk bericht
Zoals al eerder gepost is dit een foutje van Ziggo geweest. Aan klanten in voormalig @home-gebied is vanochtend per abuis een leeg bericht gestuurd. Dit kan je als niet verzonden beschouwen.
Zie http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...70&postcount=4
__________________
Voor vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen met de collega's van Webcare.

  #10  
Oud 27 mei 2009, 14:36
marivermeer's schermafbeelding
marivermeer marivermeer is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 30 juli 2008
Locatie: tegelen
Berichten: 191
Standaard ook vanmiddag

niet alleen vanmorgen dus, na het verwijderen van eerste bericht, kwam om half 2 vanmiddag weer hetzelfde lege bericht binnen
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Vragen en Opmerkingen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl