Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Bekijk resultaten enquête: Wie is er volgens jou verantwoordelijk voor de opname fout?
Ziggo 10 20,83%
Humax 4 8,33%
Beide 26 54,17%
Welke opname fout? 8 16,67%
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 augustus 2009, 12:20
om1's schermafbeelding
om1 om1 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Max, Cisco EPC3928AD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Er zal de komende dagen getest worden met een test versie waarin dit probleem opgelost zou moeten zijn. Dit betekent niet dat de software dan ook gelijk beschikbaar komt. Ik hoop dat we medio september de defintieve software goedgekeurd hebben en kunnen uitbrengen.
Dat is goed nieuws. Kan je ook iets vertellen over de oorzaak en de manier waarop de oplossing werkt? Als techneut (op ander gebied) vind ik dat altijd interessant.
Oud 6 augustus 2009, 12:20
Lomax's schermafbeelding
Lomax Lomax is offline
Member

Ziggo Internet: Z2
DTV: Humax 5050/Humax 5200/Neotion CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht
Maar als ik dan om bv 18:00 TV zit te kijken naar een andere zender dan Ned1, wat gebeurd er dan?
dan krijg je een pop-upje of je wil overschakelen.
Oud 6 augustus 2009, 19:02
Barlin's schermafbeelding
Barlin Barlin is offline
Member

DTV: Humax 5050C
Standaard

Vraag: Iemand die weet of de keys wel worden ververst bij het opnemen terwijl hij in standby staat?

Barlin
Oud 6 augustus 2009, 19:04
Barlin's schermafbeelding
Barlin Barlin is offline
Member

DTV: Humax 5050C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Er zal de komende dagen getest worden met een test versie waarin dit probleem opgelost zou moeten zijn. Dit betekent niet dat de software dan ook gelijk beschikbaar komt. Ik hoop dat we medio september de defintieve software goedgekeurd hebben en kunnen uitbrengen.
@Anoniem:

Zijn er gebruikers(groepen) die aan deze test mee kunnen werken op dit moment of komt er later een dergelijke uitgebreidere test. Ik weet zeker dat een flink aantal mensen zouden willen meewerken aan een dergelijke test.

Barlin.
Oud 6 augustus 2009, 23:06
Fietsbel's schermafbeelding
Fietsbel Fietsbel is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z1 / Ubee EVW3210
DTV: Humax iHDR-5200c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenJ Bekijk bericht
Wat heet klaar. Gecodeerd en gecompileerd. Dan moet het worden getest. Wat vaak betekent dat er testprocedures moeten worden aangepast. Testen is dus bekijken of wat er wordt opgeleverd ook inderdaad hetzelfde is als wat er is gevraagd. Kijken of er niet per ongeluk iets is stuk gemaakt ondertussen. En tenslotte onderzoeken of het dan ook werkt, cq is blijven werken op allerlei combinaties en als sluitstuk een duurtest.
En als er dan ergens fouten worden geconstateerd dan kan de hele lithanie weer van voor af aan beginnen. Software maken op deze schaal is wel wat anders dan op een achternamiddag ff wat voor jezelf in elkaar vogelen.
Met klaar bedoel ik klaar, als een firmware update klaar is dan is dat hele proces al doorlopen waar jij het over hebt. Ik doel op het goedkeuren door Ziggo.
Oud 6 augustus 2009, 23:16
Speky's schermafbeelding
Speky Speky is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Z3
DTV: HUMAX iHRD-5050c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pier Bekijk bericht
Hoe heb je dat gedaan Speky? Direct uit de EPG geplukt of als handmatig ingestelde timer opname? Moet zeggen dat bij mij nog enkele timer opname mislukt is.
Opnames handmatig indesteld. Moest wel omdag de EPG maar een paar dagen vooruit de programma's aangeeft.
Oud 7 augustus 2009, 00:12
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is nu online
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barlin Bekijk bericht
Vraag: Iemand die weet of de keys wel worden ververst bij het opnemen terwijl hij in standby staat?
Volgens mij niet ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermans Bekijk bericht
Net terug van vakantie, programma's vooraf ingesteld en het merendeel is mislukt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HMK Bekijk bericht
Helaas...bij mij weer 3 dagen achter elkaar alle opnames vanuit standby mislukt.
Oud 7 augustus 2009, 00:33
Pier's schermafbeelding
Pier Pier is offline
Senior Member

DTV: Humax iHDR-5050C, Samsung DCB-9401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speky Bekijk bericht
Opnames handmatig indesteld. Moest wel omdag de EPG maar een paar dagen vooruit de programma's aangeeft.
Heb je ook de begintijd 5 - 10 minuten met de hand vervroegd? Dat is wel cruciaal lijkt het, althans bij mij.

Anyway, hopelijk is met de nieuwe update dit gedoe voorbij
Oud 7 augustus 2009, 06:50
HMK's schermafbeelding
HMK HMK is offline
Member

DTV: Humax 5050, Humax 9200
Standaard

Volgens mij maakt dat niks uit. Ik heb zelf een inlooptijd van 10 minuten en een uitlooptijd van 10 minuten. Maar of hij nou 10 minuten eerder aangaat om op te nemen, of optijd aangaat om op te nemen....zodra hij die E19 melding krijgt kapt hij er gewoon mee.
Bij mij werken de kijkblokjes trouwens niet, de opnameblokjes werken beter. Waarom is mij ook een raadsel.
Oud 7 augustus 2009, 11:59
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barlin Bekijk bericht
Ik weet zeker dat een flink aantal mensen zouden willen meewerken aan een dergelijke test.
Voor zover ik weet draait dit soort test-software alleen op test-ontvangers en kan niet op jouw ontvanger geinstalleerd worden, dus meetesten is geen optie.

Laatst gewijzigd door mod-1; 7 augustus 2009 om 17:42 Reden: Quote gefixed
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten