Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 28 juli 2009, 15:13
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard Vervalt de garantie als de zegel verbroken is? Nee.

Met Copaco contact opgenomen met de vraag of de garantie vervalt als de zegel verbroken is. Dus om b.v. de smartcardreader kabel vast te zetten bij een E04-4 code.

Dit was het antwoord.

Reactie 1 op de E04-4 en los zittende kabel van de reader:
Citaat:
Dit wordt bij ons gezien als een defect.
Zelf sleutelen aan de decoder raden wij dan ook altijd af.
U kunt met uw decoder teruggaan naar de winkel waar het product is aangekocht of deze ter reparatie bij ons aan te bieden.

Reactie 2 op de vraag of de garantie vervalt als het zegel verbroken is:

Citaat:
De garantie zal niet vervallen bij het verbreken van de zegel.
Wat wij aan willen geven is dat het ingrijpen in het binnenste van de decoder ernstig wordt afgeraden om eventuele schade aan het toestel en/of de gebruiker te voorkomen.
Schade ten gevolge van eigen ingrepen vallen niet onder garantie.
Wij zijn in bovenstaand geval dus niet aansprakelijk voor eventuele schade/letsel aan de decoder en/of gebruiker.

Oud 9 september 2009, 15:52
Pharos2001's schermafbeelding
Pharos2001 Pharos2001 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1
DTV: humax ihdr-5050c
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GolfTouch Bekijk bericht
Met Copaco contact opgenomen met de vraag of de garantie vervalt als de zegel verbroken is. Dus om b.v. de smartcardreader kabel vast te zetten bij een E04-4 code.

Dit was het antwoord.

Reactie 1 op de E04-4 en los zittende kabel van de reader:

Reactie 2 op de vraag of de garantie vervalt als het zegel verbroken is:

[/left]

Ik heb gewoon de 5050 opengemaakt en het ribbon-kabeltje aangedrukt. De volgende dag heb ik een mailtje naar Humax gestuurd en de situatie uitgelegd. Ik kreeg een mailtje terug met vrijwaring van de reparatie mbt garantie en dat ik het uit moest printen en bij mijn aankoopbon bewaren.

Het mag gewoon van Humax maar zij geven er geen ruchtbaarheid aan om de Humax naam niet te bezoedelen.

[Goed om te horen dat u zelf het probleem op heeft kunnen lossen!

Helaas kan ik hier zo geen losse zegels versturen. Ik raad aan dit mailtje even uit te printen en te bewaren bij de factuur.
Mocht er ooit iets zijn kunt u dit gewoon mee sturen en zal er geen probleem worden gemaakt van de verbroken zegel.]
Oud 9 september 2009, 16:02
GolfTouch's schermafbeelding
GolfTouch GolfTouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect&Play Max | Modem: Technicolor | Router: TP-link C9 | Switch: D-Link DGS-1016D & 2x 1008D
DTV: CI+ 1.3 Interactief UE55HU7500L | 2x Humax 5050 & IR-FOX | 2x Horizon Box | Anysee E30TC+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pharos2001 Bekijk bericht
Het mag gewoon van Humax maar zij geven er geen ruchtbaarheid aan om de Humax naam niet te bezoedelen.
Goed om te horen. Ook Humax doet hier dus niet moeilijk over.
Oud 16 september 2009, 10:55
Ron Gijzen's schermafbeelding
Ron Gijzen Ron Gijzen is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Basis kabel
DTV: Humax 5050C
Standaard Ook losse stekker smartcard-reader

Gisteren mijn nieuwe Humax binnen gekregen, ook code E4-04, gebeld met Foka (leverancier), verteld van dit draadje op het ziggo-forum, toestemming om apparaat open te maken, stekker zat inderdaad los, aangedrukt, aangesloten en probleem opgelost.
Super!
Ik stuur de link van dit draadje naar de serviceafdeling van Foka, zij kenden het nog niet maar wilden het graag weten.
Oud 9 januari 2010, 10:32
renem's schermafbeelding
renem renem is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 basis
DTV: Humax en Samsung
Standaard

Had precies hetzelfde probleem naar een telefoontje met modern.nl kreeg ik toestemming in de kast te kijken. Idd de connector op het moederbord had bij de rode draad een kleine opening deze even aangedrukt.

Humax weer aangezet en perfect hoor. Wat een fijne recorder/tuner. Alles werkt tot nu toe geweldig perfecte kwaliteit ik ben nu al ernorm tevreden.
Oud 9 januari 2010, 12:27
Henk56's schermafbeelding
Henk56 Henk56 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra
DTV: Pan.TU-DC40RD,Humax IR Fox C, 2x Humax iHDR5050-C, Ph.LCD-32PFL9613/H
Standaard

Om een zegel tijdelijk te 'verwijderen' gebruik ik een föhn die niet te heet wordt (goed-hand-warm dus),
en ga op enige afstand van de 'zegel' een -cirkelbeweging- maken totdat de zegel gemakkelijk los laat!

(Psst niet verder vertellen)
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten