• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Dolby Digital output bij Surround Radio

Status
Not open for further replies.
D

DeLub

Ik heb sinds kort een Cisco en heb dezelfde problemen met de afwezige play-knopjes als sommige anderen op dit forum... maar er viel me ook nog iets anders op: ik heb de cisco, net als hiervoor de humax, aangesloten met een optische kabel aan mij home-cinema set. Met de humax kreeg ik de versterker bij Surround Radio netjes een dolby digital signaal door. Met de Cisco niet meer. Weet iemand hoe dit zit? Bij de instellingen voor spdif heb ik origneel gekozen en niet sterero. Dan zou het toch goed moeten gaan? Gaat ditzelfde fout bij de dd-uitzendingen van Duitsland?
 
Ik heb sinds kort een Cisco en heb dezelfde problemen met de afwezige play-knopjes als sommige anderen op dit forum... maar er viel me ook nog iets anders op: ik heb de cisco, net als hiervoor de humax, aangesloten met een optische kabel aan mij home-cinema set. Met de humax kreeg ik de versterker bij Surround Radio netjes een dolby digital signaal door. Met de Cisco niet meer. Weet iemand hoe dit zit? Bij de instellingen voor spdif heb ik origneel gekozen en niet sterero. Dan zou het toch goed moeten gaan? Gaat ditzelfde fout bij de dd-uitzendingen van Duitsland?

Check Discovery HD. Die zend bijna alles in DD uit. Bij mij werkt het gewoon!
 
Hmm... doet Eurosport HD dat ook? (Geen hd-pakket)
 
Hmm... doet Eurosport HD dat ook? (Geen hd-pakket)

Ja, maar dan moet je wel het engelse taalspoor kiezen.
Het nederlandse geluidsspoor is gewoon in stereo.
Ook film1 hd en ngc hd zenden vaak in dolby uit, maar ook over het 2e geluidsspoor.

Zie ook dit bericht
 
Last edited by a moderator:
Ja, maar dan moet je wel het engelse taalspoor kiezen.
Het nederlandse geluidsspoor is gewoon in stereo.
Ook film1 hd en ngc hd zenden vaak in dolby uit, maar ook over het 2e geluidsspoor.

Zie ook dit bericht

En om DeLub helemaal op weg te helpen: Ik kom er net achter dat je bij de Cisco ook bij Surround radio het 2e geluidsspoor moet kiezen voor Dolby Digitalgeluid. Doe je door op de rode knop te druken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top