Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 1 mei 2009, 15:17
digi_dick's schermafbeelding
digi_dick digi_dick is offline
Junior Member

Ziggo Internet: z2
DTV: nokia
Angry Bij UPC wordt ESPN America een betaalkanaal

Lees zojuist onderstaand bericht op de website ijshockey.com,als
dit waar is en ziggodurft dit ook te flikken dan ga ik echt compleet door
het lint!!!!!

UPC verplaatst ESPN America naast Sport1 pakket

Vanaf 15 mei is ESPN America bij digitale televisieaanbieder UPC alleen nog maar te zien voor abonnees van het Sport1 pakket. Daarmee wil UPC van het Sport1 abonnement een zenderaanbod voor de echte sportliefhebber maken. De Sport1 abonnees hoeven niets extra’s te gaan betalen voor de Noord Amerikaanse sportzender. Op dit moment is ESPN America, dat voorheen NASN heette, nog beschikbaar voor alle abonnees van het Royaal zenderaanbod.
Om na 15 mei ESPN America te willen blijven zien moeten deze abonnees dus een extra abonnement op Sport1 nemen. Dit kost bij UPC op dit moment €9,95 per maand. UPC mediawoordvoerder Ronald Sutmuller licht het besluit van UPC toe: “Door ons sportaanbod te bundelen creëren we een specifiek aanbod waar de die-hard sportfans optimaal bediend worden.” Onduidelijk is overigens nog of het bundelen van de sportzenders ertoe gaat leiden of in de toekomst nog meer sportzenders uit het huidige zenderaanbod worden overgeplaatst naar het Sport1 abonnement. De vraag blijft ook of UPC in de directe toekomst nog meer wijzigingen in de pakketstructuur gaat aanbieden. Er zijn steeds meer geluiden te horen dat er bij de aanbieders van digitale televisie nagedacht wordt over het herstructureren van de zenders in doelgroep gerichte zenderpakketten.
ESPN America blijft overigens wel een zelfstandige zender en de huidige ontwikkeling bij UPC is zeker niet het gevolg van enige bedrijfseconomische invloed van Sport1 eigenaar Chellomedia bij de Noord Amerikaanse sportzender. De toekomstige situatie dat ESPN America geplaatst wordt in het Sport1 pakket is dan ook alleen het geval bij UPC. “Alleen wij als UPC bieden sportfanatieke klanten het combinatiepakket ESPN America - Sport1 aan, waarbij zij ESPN America gratis in combinatie met Sport1 kunnen ontvangen” aldus Sutmuller.

Wat een schandalige rotstreek,hopelijk laat ziggo dit achterwege!!!!!!
Oud 1 mei 2009, 15:44
hmolen's schermafbeelding
hmolen hmolen is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-een-extra/Arris 120/10
DTV: CI+ 1.3
Standaard

In plaats van meer Sport1 abo's denk ik dat dit MINDER digitaal totaal pakketten gaat worden.
Het moet niet gekker worden en dan ook nog de 'vrije' kabel proberen tegen te houden....
Eerst maar even wachten of Ziggo niet op een briljant idee is gekomen hierdoor.
Oud 22 mei 2009, 22:55
RedSox's schermafbeelding
RedSox RedSox is offline
Member

Standaard

Als ziggo dat doet, zeg ik per direct al mijn ziggo diensten op.

Ik vraag me af of bij die andere bekabelaar de kwaliteit daar beter is, want qua compressie e.d. ziet het er echt verschikkelijk slecht uit. Ijshockey is soms niet eens behoorlijk te bekijken op mijn 40" Bravia.

Maar blijkbaar is het belangrijker om Eurosport HD door te geven, zodat we weken lang Snooker en Curling kunnen kijken!

Ik wordt hier echt ZO sikkeneurig van, he. Zodra je EINDELIJK een pakket hebt met zenders en er EINDELIJK een keer van kan genieten na weken lang hard (over)werken, lees je weer dit soort gezever.

Hopelijk werk ik over een jaartje weer in de USA, kan ik gewoon ESPN in full HD bekijken in breedbeeld.
Oud 24 mei 2009, 15:23
digi_dick's schermafbeelding
digi_dick digi_dick is offline
Junior Member

Ziggo Internet: z2
DTV: nokia
Standaard

Volgens mij worden de meeste uitzendingen van Espn america gewoon gestreamed via internet,vandaar ook de matige kwaliteit! Maarja beter
dan helemaal niks!!!Hopelijk wordt alles ooit in HD uitgezonden,maar dan zul je wel extra moeten betalen!!
Oud 25 mei 2009, 10:29
martwout's schermafbeelding
martwout martwout is offline
Senior Member

DTV: Humax IRDHD5100C
Standaard Re:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door digi_dick Bekijk bericht
Volgens mij worden de meeste uitzendingen van Espn america gewoon gestreamed via internet,vandaar ook de matige kwaliteit!
Ik weet het niet zeker, maar misschien heeft het iets te maken met de omzetting van NTSC naar Pal.
Oud 3 juni 2009, 19:26
RedSox's schermafbeelding
RedSox RedSox is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martwout Bekijk bericht
Ik weet het niet zeker, maar misschien heeft het iets te maken met de omzetting van NTSC naar Pal.
Zou inderdaad best kunnen -- ik ben ook maar een leek

De kwaliteit van ijshockey lijkt slechter dan die van honkbal. Die laatste is best ok. Maar niet genoeg om er extra voor te betalen.

Eerlijk is eerlijk, voor full hd 16:9 zou ik zo willen bijleggen, dat zeker
Oud 13 augustus 2009, 08:00
databoy's schermafbeelding
databoy databoy is offline
Senior Member

DTV: Sony KLD46X4500 en Humax IRC5050C
Standaard

Wat is bij UPC tegenwoordig niet extra betalen?
Ze durven het zelfs om 9,95 extra per maand aan de abonnee te vragen voor Nederland 1,2,3 in HD, omdat ze HD zien als een aparte dienst.
Dus ik sta er niet van te kijken hoor.
Zelfs het digitale standaardpakket kost bij UPC al 4 euro per maand extra.
Oud 13 augustus 2009, 08:09
Gerard001's schermafbeelding
Gerard001 Gerard001 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
Standaard

Jullie zitten wel te klagen over UPC maar laten we eerst maar eens wachten wat ziggo doet
daar zal het 1 en ander ook wel gebeuren denk ik
Oud 15 augustus 2009, 16:05
AW78's schermafbeelding
AW78 AW78 is offline
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door databoy Bekijk bericht
omdat ze HD zien als een aparte dienst.
Is het dan géén aparte dienst...?
Oud 15 augustus 2009, 16:26
Zigmund's schermafbeelding
Zigmund Zigmund is offline
Banned User

Ziggo Internet: AIE+, Arris
DTV: CI+/Humax IRHD-5000
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AW78 Bekijk bericht
Is het dan géén aparte dienst...?
Nee, dat zou gezien de techniek en de toekomst geen aparte dienst mogen zijn....

Overigens het loskoppelen van kanalen en er een betaalkanaal van maken is voor zowel UPC als het kanaal zelf zeer ongunstig, voor de gevraagde prijs gaat niemand die kanaal nemen.

Ik roep dan ook graag de discussie in memorie twee weken terug waarin iemand riep dat het loskoppelen van kanalen om zo tot een eigen pakketkeuze te kunnen komen goedkoper zou zijn......
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten