Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken ontvangers > Digi1 STB-85 ir

Mededelingen

Digi1 STB-85 ir Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Digi1 ontvanger

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 maart 2009, 22:14
Marcel23's schermafbeelding
Marcel23 Marcel23 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 maart 2009
Locatie: Ziggo
DTV: Homecast HD Colorado
Berichten: 16
Standaard Service Digi1

Ik wilde toch even aangeven dat ik echt netjes ben geholpen door het Digi1 team!
Mijn decoder was kapot, ging niet meer aan, lampje brandde bijna niet enz..
Dus naar Digi1 gemaild. Kon 'm opsturen en binnen 3 dagen heb ik m alweer terug gekregen! Gemaakt en al
Vond dat dat ook wel ff gezegd mocht worden!
Gr. Marcel
  #2  
Oud 27 maart 2009, 11:37
john-bruurmijn's schermafbeelding
john-bruurmijn john-bruurmijn is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 27 maart 2009
Locatie: drunen @Home
Ziggo Internet: All in one basis
DTV: Digi1
Berichten: 1
Thumbs up Positieve ervaring met support

Zoals Marcel al aangeeft kan het ook positief. Ik heb een tijd van storingen gekent welke achteraf door de digitale ontvanger kwamen van Digi1. Echter @Home en later Ziggo hebben hier niets over gezegd/aan gedaan terwijl er zoveel problemen bekent waren. Nu was mijn ontvanger uiteindelijk geheel er mee opgehouden en heb ik contact opgezocht met support van Digi1. Zij hebben mij geholpen en de Digi1 gemaakt ook al was hij al buiten de garantie! Hij werkt nu weer prima en ik heb zelfs beter beeld als voorheen. Blijkbaar doet de kabel organisatie dus maar weinig met de informatie van de forums en probeert de leverancier de naam wel hoog te houden...
Van mijn kant uit thumbs up voor het Digi1 Team!

Grtz John
  #3  
Oud 5 april 2009, 14:59
Jansen!'s schermafbeelding
Jansen! Jansen! is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 maart 2008
Locatie: Appelscha
Ziggo Internet: Connect & Play Complete
DTV: Horizon Box, Horizon Box Extra, Humax 5050C
Berichten: 157
Standaard

Hier staan 2 Digi1 ontvangers. En bij allebei binnen een jaar problemen met van alles en nog wat. Uiteindelijk is van beide onder garantie het moederbord vervangen en ziedaar: alles werkt weer en inderdaad het ik het idee dat de beeldkwaliteit er op vooruit is gegaan. Het kan natuurlijk ook dat Ziggo een beter signaal levert...
  #4  
Oud 5 april 2009, 15:12
Harold's schermafbeelding
Harold Harold is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Locatie: Franeker @Home Netw. Sneek
Ziggo Internet: Alles in 1 plus
DTV: Nu Humax 5200 en Horizon, had CI+, Samsung DCB-B270R en Digi1
Berichten: 1.074
Standaard

De Digi1 die ik heb heb ik zelf gerepareerd en werkt nu perfect
Het lijkt mij een beter ontvanger dan de oude Samsung.
Alleen de EPG had ik liever wat anders gezien.
  #5  
Oud 8 april 2009, 14:04
A.Petterson's schermafbeelding
A.Petterson A.Petterson is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 8 april 2009
Locatie: utrecht
Ziggo Internet: z2
DTV: digi1
Berichten: 1
Standaard Digi 1 Super service

Beste Ziggo gebruikers,
Mijn Problemen met mijn decoder zijn opgelost!!<Met dank aan Marissa van de support/service afdeling van digi 1>
ik had problemen met vastlopen /niet uit stanby gaan enzv
Na een vriendelijke email van digi1 support mag ik hem opsturen al was de garantie al verlopen.Ze hebben de gehele print e.d kosteloos vervangen en binnen 3 dagen al weer in huis en werkt uitstekend.
Dus digi1 decoder zal altijd in mijn huis blijven en vele uren dtv plezier geven.
Dus digi1 support vele dank en ga zo door,super toppie!!
MET VRIENDELIJKE GROET VAN EEN UITERST TEVREDEN KLANT!!
A. Petterson
  #6  
Oud 14 april 2009, 16:41
kyros's schermafbeelding
kyros kyros is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 14 april 2009
Locatie: Hoogeveen
Berichten: 4
Standaard Digi1 servis

er is hoop in deze wereld. er bestaan bedrijven welke weten wat klantservis is en vriendelijkheid. ja ja dat weet ik daar mee verdien je geen bakken met geld, ,maar zo hoort te zijn. Ziggo zou al haar medewerkers dat de klanten naar huis sturen met een koude dousche laten opleiden van Marissa van digi 1.
Dank je well aan hele team van Digi 1. als ik nog een keer voor de keuze sta welke ontvanger zou zeker kiezen voor Digi 1.
groetjes allemaal van een tevreden klant van Digi 1 en hellaas ontevreden van Ziggo.
  #7  
Oud 14 april 2009, 17:08
Jansen!'s schermafbeelding
Jansen! Jansen! is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 maart 2008
Locatie: Appelscha
Ziggo Internet: Connect & Play Complete
DTV: Horizon Box, Horizon Box Extra, Humax 5050C
Berichten: 157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kyros Bekijk bericht
er is hoop in deze wereld. er bestaan bedrijven welke weten wat klantservis is en vriendelijkheid. ja ja dat weet ik daar mee verdien je geen bakken met geld, ,maar zo hoort te zijn.
Op korte termijn misschien niet, maar uiteindelijk wel. Hoewel, "bakken"..?
  #8  
Oud 26 april 2009, 22:45
robbertos321's schermafbeelding
robbertos321 robbertos321 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Locatie: Tilburg
Ziggo Internet: z3
DTV: Digi1
Berichten: 1
Thumbs up Perfecte service

Mijn Digi1 decoder gaf sinds kort de melding "E5 onbekende smartcard".
Na een aantal tests bleek de Digi1 kappot te zijn en niet de smartcard.

Aangezien ik deze decoder destijds gratis bij een acktie van @home heb gekregen, was mijn garantie dus al verlopen. Na een mailtje naar Digi1 te hebben gestuurd, kon ik mijn Digi1 opsturen en is hij voor niets gemaakt en kon ik binnen een week weer genieten van mijn Digi1.

Echte top service dus !!!!!!! dat vind je bijna nergens meer tegenwoordig.
Daarom wil ik Marissa en het hele Digi1 team nogmaals bedanken voor de goede service
  #9  
Oud 27 april 2009, 10:59
Decibert's schermafbeelding
Decibert Decibert is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 maart 2009
Locatie: Amstelveen / Casema
Berichten: 915
Standaard

Citaat:
Aangezien ik deze decoder destijds gratis bij een acktie van @home heb gekregen, was mijn garantie dus al verlopen.
Is de minimale garantieduur op die dingen wettelijk gezien niet twee jaar?
__________________
Geen loonstrookje van Ziggo B.V.
De feiten scheiden van de emoties
  #10  
Oud 29 april 2009, 22:48
Eduard08's schermafbeelding
Eduard08 Eduard08 is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 17 augustus 2008
Locatie: Oosterkwartier
Ziggo Internet: Alles-in-1 min 1
DTV: Humax 5000HD/Samsung DCB H380R
Berichten: 3.344
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbertos321 Bekijk bericht
Mijn Digi1 decoder gaf sinds kort de melding "E5 onbekende smartcard".
Na een aantal tests bleek de Digi1 kappot te zijn en niet de smartcard.

Aangezien ik deze decoder destijds gratis bij een acktie van @home heb gekregen, was mijn garantie dus al verlopen. Na een mailtje naar Digi1 te hebben gestuurd, kon ik mijn Digi1 opsturen en is hij voor niets gemaakt en kon ik binnen een week weer genieten van mijn Digi1.

Echte top service dus !!!!!!! dat vind je bijna nergens meer tegenwoordig.
Daarom wil ik Marissa en het hele Digi1 team nogmaals bedanken voor de goede service
Ik sluit mij graag aan bij dit verhaal! Vlotte service, en geen discussie. ("No hassle" noemen de Engelsen dat zo mooi!) Hulde aan Digi1, en mogen vele producenten en verkopers hier een voorbeeld aan nemen. Dan had het programma Kassa minder te doen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken ontvangers > Digi1 STB-85 ir




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl