Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 november 2009, 10:14
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qampie Bekijk bericht
De ontvanger "wake upt" elk uur heel even om de keys voor de smartcard te ontvangen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegels Bekijk bericht
Mmmmm, dit betwijfel ik...
Wat betwijfel je dan?
Dat hij elk uur even op updating springt of dat dan de smartkeys worden ververst.
Het eerste doet de humax namelijk wel degelijk (tenminste bij mij doen allebei mijn humaxen dat).
Over het tweede zijn nog wat verschillende meningen. Ik denk dat de humax dan eerder epg informatie binnehaalt dan smartkeys gezien de hele E19-problematiek die een tijd geleden speelde.
Oud 7 november 2009, 11:45
Tegels's schermafbeelding
Tegels Tegels is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Ziggo Alles-in-1 Extra
DTV: Humax IR-HD5050C
Standaard

Ik twijfel omdat de helpdesk zelf van Humax dit verschijnsel niet eens (her)kent. Overigens maak ik mij daar verder niet druk over hoor!
Oud 7 november 2009, 11:55
easyriider's schermafbeelding
easyriider easyriider is offline
Member

Ziggo Internet: Ain1B | EVW320B | RT-AC56U met Asuswrt-Merlin
DTV: Humax 5050c 1TB | Samsung LE32B650
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGrouch Bekijk bericht
Over het tweede zijn nog wat verschillende meningen. Ik denk dat de humax dan eerder epg informatie binnehaalt dan smartkeys gezien de hele E19-problematiek die een tijd geleden speelde.
Ik denk niet dat hij epg-info ophaalt tijdens het updaten. De epg wordt opgeslagen op de harddisk (in een bestand dat alleen te zien is als je de hd er uit haalt en op een computer aansluit) en tijdens het updaten draait de harddisk niet.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten