Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 5 maart 2009, 09:38   #81
Maradona10
Member

Maradona10's schermafbeelding
Standaard

Op de website van BCC besteld gister en vandaag wordt ie geleverd.
Maradona10 is offline  
Oud 5 maart 2009, 10:40   #82
bientje80
Member

bientje80's schermafbeelding
Standaard

Ik vind het toch wel vreemd dat de 'gewone' winkels 'm wel al hebben, maar dat er maar heel weinig internetwinkels zijn die 'm hebben... Zullen de gewone winkels een voorkeurspositie hebben ofzo?
Oud 5 maart 2009, 14:59   #83
Bullet NL
Banned User

Bullet NL's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bientje80 Bekijk bericht
Ik vind het toch wel vreemd dat de 'gewone' winkels 'm wel al hebben, maar dat er maar heel weinig internetwinkels zijn die 'm hebben... Zullen de gewone winkels een voorkeurspositie hebben ofzo?
Wat denk je zelf?

Webwinkels zijn op een bepaalde manier een luis in de pels van de normale winkeliers..... een webwinkel kan volstaan met een paar puntjes marge, hoeft geen duur winkelpand met personeel aan te houden, enz. enz..
Een normale winkelier verkoopt vaker tegen adviesprijzen van de inporteur, daarnaast proberen ze ook nog een een bepaalde dienstverlening te bieden.... denk aan service en garantie...... (leentoestel enz..)
Vaak gunt een inporteur de reguliere verkoopkanalen (voorzover dit nog bestaat) aka de winkelier dus een voorsprong....

wat zich vertaald in dit geval de de 5050-C al in de winkel is te vinden, maar nog niet bij de webshops.....
Bullet NL is offline  
Oud 5 maart 2009, 15:09   #84
bientje80
Member

Standaard

Dan nog, ik zou toch denken dat een leverancier de voorkeur biedt aan een internetwinkel die 400 stuks afneemt in vergelijking met een BCC die 100 stuks afneemt...

Oud 5 maart 2009, 15:23   #85
dirk200
Junior Member

dirk200's schermafbeelding
Standaard

Hoe kan dat nou? er staat al een paar dagen en ook vandaag "niet op voorraad"op de bcc site. Of heb je gebeld?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
Op de website van BCC besteld gister en vandaag wordt ie geleverd.
dirk200 is offline  
Oud 5 maart 2009, 15:26   #86
fourth44
Junior Member

fourth44's schermafbeelding
Standaard

Ik krijg ook de indruk dat iedere BCC, Mediamarkt en dorpselectronicazaak inmiddels voorraad heeft (gehad).

Terwijl de mensen die al sinds 2006 op zulke techniek zitten te wachten, en zo snel mogelijk een pre-order hebben geplaatst waar ze maar kunnen, in de kou blijven staan.

De webshops hebben honderden bestellingen open staan (= wachtende mensen) terwijl het voor de winkels aankomt op 'toevallige klanten'.

Ik snap best dat de echte winkel op een voorsprong kan rekening ivm bijna oneerlijke concurrentie van de webshops, maar dat mijn webshop (extremediscount) nog 0 geleverd heeft gekregen vind ik inmiddels erg raar.
fourth44 is offline  
Oud 5 maart 2009, 15:30   #87
Maradona10
Member

Maradona10's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk200 Bekijk bericht
Hoe kan dat nou? er staat al een paar dagen en ook vandaag "niet op voorraad"op de bcc site. Of heb je gebeld?

Gebeld en ze zei dat er nog 40 op het hoofdkantoor waren.

En vandaag netjes ontvangen. Alleen zonder Ziggo starterspakket of is dat normaal?
Maradona10 is offline  
Oud 5 maart 2009, 15:35   #88
bientje80
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
Gebeld en ze zei dat er nog 40 op het hoofdkantoor waren.

En vandaag netjes ontvangen. Alleen zonder Ziggo starterspakket of is dat normaal?
Het startpakket moet je los bestellen/kopen in winkel. Kost 29,95 overigens.
Oud 5 maart 2009, 15:35   #89
Bullet NL
Banned User

Bullet NL's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bientje80 Bekijk bericht
Dan nog, ik zou toch denken dat een leverancier de voorkeur biedt aan een internetwinkel die 400 stuks afneemt in vergelijking met een BCC die 100 stuks afneemt...

Weet het wel zeker......... Helemaal als Copaco (importeur/distributeur in NL) zelf al aangeeft dat er een beperkte voorraad is. Dan verdeel je dit over alle adressen... en het liefste over de landelijkeketens waarbij je vaak contact afspraken hebt gemaakt. BBC, Expert, enz....'

Bobshop mag misschien wel 400 stuks kunnen afzetten, maar hoe zit het verder met dit bedrijf? Hoevaak hoor je wel niet dat internetwinkels hun euhh web moeten sluiten omdat ze de betalingsverplichtingen niet kunnen nakomen... Voor de consument zijn internetshops mooi, koop er zelf ook als ik kan.... maar voor de keten is het funest en een inporteur zal de handel die zijn merk groot (heeft) gemaakt altijd beschermen....
Niet op inkoop condities e.d. wel op gunnen van voorraad e.d.
Bullet NL is offline  
Oud 5 maart 2009, 19:24   #90
PeLe
Junior Member

PeLe's schermafbeelding
Standaard ikke ikke ikke en de rest kan.......

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fourth44 Bekijk bericht
Ik krijg ook de indruk dat iedere BCC, Mediamarkt en dorpselectronicazaak inmiddels voorraad heeft (gehad).

Terwijl de mensen die al sinds 2006 op zulke techniek zitten te wachten, en zo snel mogelijk een pre-order hebben geplaatst waar ze maar kunnen, in de kou blijven staan.

De webshops hebben honderden bestellingen open staan (= wachtende mensen) terwijl het voor de winkels aankomt op 'toevallige klanten'.

Ik snap best dat de echte winkel op een voorsprong kan rekening ivm bijna oneerlijke concurrentie van de webshops, maar dat mijn webshop (extremediscount) nog 0 geleverd heeft gekregen vind ik inmiddels erg raar.
Nou nou nou, in de kou blijven staan, wat is dit voor een opmerking!! Net een klein kind wat zegt: hij heeft een snoepje gekregen en ik niet.

En dan de volgende zin: .......toevallige klanten. Zijn dit dan geen klanten? Ga dan gewoon de Humax in de winkel kopen, hier is toch niets illegaals aan. Ik snap echt niets van deze opmerking.
PeLe is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten