Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 1 maart 2009, 00:26   #51
GolfTouch
Senior Member

GolfTouch's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door congo Bekijk bericht
Voordat je een grotere schijf wilt plaatsen, zou ik eerst 'ns deze thread doornemen
Dit gaat over de 9200. Hier zit de DB35 schijf in.
Voor zover ik begrepen heb op een aantal Engelse fora zit in deze 5050 (daar een ander typenummer voor HD opnames) een andere schijf in en geen DB35. De schijf zou "speciaal" zijn voor HD opnames.

Kan alleen deze fora niet meer vinden.

Iemand een idee?

En kan iemand het typenummer van zijn schijf noemen die origineel in de 5050 zit?
Oud 1 maart 2009, 03:05   #52
MaikelCrutzen
Member

MaikelCrutzen's schermafbeelding
Standaard

Heb ook een mailtje gehad van bobshop dat ie pas op 13 maart in hun magazijn zou komen. Heb daarom gebeld en gevraagd waarom ze me dan eerst iets anders zeiden. De medewerker gaf aan dat ze er pas 5 binnengekregen hadden en helaas was ik pas nummer 13.
Ze hadden pas 80 orders staan trouwens.

En bij bobshop is ie inderdaad 338,- + verzendkosten 9,95.
Oud 1 maart 2009, 12:18   #53
bientje80
Member

bientje80's schermafbeelding
Standaard

Weet iemand toevallig wat ie bij de mediamarkt kost?
Oud 1 maart 2009, 13:35   #54
Fietsbel
Senior Member

Fietsbel's schermafbeelding
Standaard

399, dus helaas gewoon de adviesprijs.
Fietsbel is offline  
Oud 1 maart 2009, 14:49   #55
jcompagner
Member

jcompagner's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fietsbel Bekijk bericht
399, dus helaas gewoon de adviesprijs.

niet bij mediamarkt in zwolle daar staan ze voor 369 en ik heb nog plenty dozen zien staan. Dus op dit moment (10 minuten gelden) voorraad genoeg.
jcompagner is offline  
Oud 2 maart 2009, 14:20   #56
wrcveen
Member

wrcveen's schermafbeelding
Standaard

Iemand er al een bij Scheer & Foppen gehaald? De mijne is al weken geleden besteld, helaas nog niet geleverd.
wrcveen is nu online  
Oud 2 maart 2009, 14:29   #57
mrsensei45
Junior Member

mrsensei45's schermafbeelding
Thumbs up

vandaag verzonden vanuit plasma-discounter.. Nu mijn smartcard nog..
mrsensei45 is offline  
Oud 2 maart 2009, 16:07   #58
bientje80
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsensei45 Bekijk bericht
vandaag verzonden vanuit plasma-discounter.. Nu mijn smartcard nog..

Smartcard kun je toch gewoon bij de real life winkel halen?

Pfff ik hoop dat mijn 5050-je ook snel komt! ExtremeDiscount had er 300 besteld dus zit sowieso bij de eerste batch
Oud 2 maart 2009, 16:20   #59
om1
Senior Member

om1's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Pfff ik hoop dat mijn 5050-je ook snel komt! ExtremeDiscount had er 300 besteld dus zit sowieso bij de eerste batch
Dat is nog maar de vraag. (web)winkels kunnen wel veel bestellen, maar als humax nederland er weinig binnnenkrijgt, kunnen ze niet aan alle bestellingen voldoen.

Waar ik me meer aan erger is de gewoonte van veel webwinkels om zeer optimistische levertijden op te geven. In mijn geval heb ik een maand geleden bestaeld en betaald, beloofde levertijd toen 1 a 3 weken. En als je informeert zeggen ze doodleuk dat de leveringen nog niet gestart zijn, terwijl al heel wat mensen 'm thuis hebben staan.

Kortom, het is afwachten.....
om1 is offline  
Oud 2 maart 2009, 16:22   #60
bientje80
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door om1 Bekijk bericht
Dat is nog maar de vraag. (web)winkels kunnen wel veel bestellen, maar als humax nederland er weinig binnnenkrijgt, kunnen ze niet aan alle bestellingen voldoen.

Waar ik me meer aan erger is de gewoonte van veel webwinkels om zeer optimistische levertijden op te geven. In mijn geval heb ik een maand geleden bestaeld en betaald, beloofde levertijd toen 1 a 3 weken. En als je informeert zeggen ze doodleuk dat de leveringen nog niet gestart zijn, terwijl al heel wat mensen 'm thuis hebben staan.

Kortom, het is afwachten.....
Hmm, tegen mij zeiden ze eerlijk dat ze niet bij de eerste uitlevering zaten, ze wisten dat de pas de 1e week van maart aan de beurt waren. Ennieweez, vanwege de verkoopprijs van ED vind ik het niet zo erg om te wachten...

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten