Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 mei 2009, 16:50
mvkiw11's schermafbeelding
mvkiw11 mvkiw11 is offline
Junior Member

Smile Ook die van mij is binnen!!

Na veel gelezen te hebben op dit forum over de "5050". Ben ik ook maar overgegaan tot aanschaf. Mijn dealer in hillegom, schoonderbeek had er ruim voldoende staan. Jammer genoeg gewoon voor de adviesprijs, maar hebben is hebben. Vanavond maar eens aan de bak met deze tuner.
Oud 9 mei 2009, 20:43
Adrianus's schermafbeelding
Adrianus Adrianus is offline
Junior Member

Standaard afgeleverd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrianus Bekijk bericht
vorige week woensdag 29 april besteld bij Modern.nl
Kon via de website gelijk een afleverdatum aangeven (na 17 mei). Heb echter aangegeven telefonisch overleg te willen over het aflevermoment (mijn vrouw neemt 'm in ontvangst). Die zelfde avond werd ik gebeld om een afspraak te maken. Vanaf 9 mei kon hij worden afgeleverd. Deze week zullen ze opnieuw bellen en met mijn vrouw een afspraak maken. Ben benieuwd. 349 Euri, met 2 jaar garantie.
En hij is netjes op 9 mei afgeleverd. En deze week heeft Modern de prijs met 10 Euro verlaagd. Dus ik kreeg 'm voor 339. Nu nog de actiekorting van Ziggo cashen.
Oud 10 mei 2009, 13:25
pietrucci's schermafbeelding
pietrucci pietrucci is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrianus Bekijk bericht
En hij is netjes op 9 mei afgeleverd. En deze week heeft Modern de prijs met 10 Euro verlaagd. Dus ik kreeg 'm voor 339. Nu nog de actiekorting van Ziggo cashen.
Actiekorting?
Oud 10 mei 2009, 14:09
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietrucci Bekijk bericht
Actiekorting?
Actiekorting!
Oud 10 mei 2009, 14:29
pietrucci's schermafbeelding
pietrucci pietrucci is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGrouch Bekijk bericht
Krijg je toch alleen als je via Ziggo koopt, toch?
Oud 10 mei 2009, 14:32
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietrucci Bekijk bericht
Krijg je toch alleen als je via Ziggo koopt, toch?
Nee hoor, gewoon elke ontvanger die je gekocht heb. Kopie van de rekening opsturen en het smartcardnummer invullen. (zie de voorwaarden)
Oud 10 mei 2009, 21:04
robbies's schermafbeelding
robbies robbies is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1
DTV: Humax IHDR 5050 en IHDR 5200
Standaard Complimenten voor modern.nl

Het wachten op extremediscount.nl werd me toch te extreem. Op 3 februari besteld (en betaald) en nog altijd niet geleverd. Terwijl de uitlevering de laatste weken goed op gang komt. Eind april een tweede bestelling gedaan en nu bij MODERN.NL. De afleverdatum stond toen op 9 mei! Een paar dagen later nog eens gekeken en de afleverdatum verschoof met een week. Ik dacht natuurlijk: het zal toch niet waar zijn %%4$$$$####. En wat gebeurt: op 8 mei een mailtje dat de humax op 9 mei wordt afgeleverd. Exact conform afspraak! Complimenten voor modern.nl. Bij extremediscount heb ik mijn bestelling geannuleerd. Daar komen ze nog altijd maar mondjesmaat binnen. Extremediscount gaf aan dat de grote jongens (waaronder modern.nl) een andere (snellere?) leverancier hebben idemdito gewone winkels.

Laatst gewijzigd door robbies; 10 mei 2009 om 23:12
Oud 10 mei 2009, 22:21
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbies Bekijk bericht
Bij extremediscount heb ik mijn bestelling geannuleerd. Daar komen ze nog altijd maar mondjesmaat binnen. Extremediscount gaf aan dat de grote jongens (waaronder modern.nl) een andere (snellere?) leverancier hebben idemdito gewone winkels.
Ik heb vorige week ook geannuleerd bij extremediscount nadat bij een andere internetwinkel waar ik hier in de buurt kon afhalen ze gewoon op voorraad waren.
Extremediscount houdt de mensen behoorlijk aan het lijntje, ze zeggen steeds dat ze binnenkort voorraad verwachten. Ik had begin februari besteld en er waren nu nog 27 mensen voor mij. Bij navraag blijkt dat ze gemiddeld 4 exemplaren per week binnen kregen, dus met dat tempo had ik nog tot half juli moeten wachten of zo. En dan dus ook de 50 euro korting van Ziggo zou mislopen.
Oud 11 mei 2009, 17:59
motorfreak's schermafbeelding
motorfreak motorfreak is offline
Junior Member

Standaard

Best Five heeft ze ook op voorraad. Vorige week besteld, leverdatum zou 19 mei zijn. Kijk ik vandaag, kan hij al op 13 mei worden geleverd. Even gebeld, en als het goed is wordt hij woensdag geleverd. Ik ben benieuwd.
Oud 11 mei 2009, 20:03
robbies's schermafbeelding
robbies robbies is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in 1
DTV: Humax IHDR 5050 en IHDR 5200
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeeS Bekijk bericht
Nee hoor, gewoon elke ontvanger die je gekocht heb. Kopie van de rekening opsturen en het smartcardnummer invullen. (zie de voorwaarden)
Is het voldoende om de rekening van de Humax op te sturen. Zoals ik de voorwaarden interpreteer niet.
Citaat: "Bestel nu het Standaard Installatiepakket Digitale Televisie en ontvang € 25 van het aankoopbedrag retour. Bij aankoop van een Installatiepakket Digitale Televisie HD krijg je zelfs € 50 retour".
Het installatiepakket digitale televisie HD is toch niet alleen de decoder? Moet hier geen ziggo smartcard bij gekocht worden en dan voor de 50 euro cashback het HD pakket afsluiten?
Ikzelf heb wel een extra smartcard gekocht maar deze koppel ik aan mijn bestaande (standaard T1) abonnement.
Hoe zit het nou precies in elkaar?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten