Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 17 april 2009, 08:34   #301
sjko
Junior Member

sjko's schermafbeelding
Standaard Humax 5050

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsensei45 Bekijk bericht
Waar op voorraad mensen ?
Iemad tips?
Woensdagmorgen bij EP:Beerepoot in Hoorn besteld en dezelfde dag nog geleverd. Prima apparaat!
sjko is offline  
Oud 17 april 2009, 17:56   #302
r_bakker1
Junior Member

r_bakker1's schermafbeelding
Angry levering Humax bij EP:Beerepoot Hoorn

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjko Bekijk bericht
Woensdagmorgen bij EP:Beerepoot in Hoorn besteld en dezelfde dag nog geleverd. Prima apparaat!
Vandaag navraag gedaan bij EP:Beerepoot te Bovenkarspel. Zij hebben met Hoorn contact opgenomen over een levering van het 5050 model. Zij melden echter dat ze geen levering van dit model hebben gehad en dat ze hopen dat ze volgende week een levering krijgen. Ze hebben wel een levering ontvangen van de Humax IRHD-5000 (HD-Tuner). Wellicht bent u met dit model in de war? Of houdt EP:Beerepoot in Hoorn zich nu dom???

Al met al : ik wacht weer met smart af...
r_bakker1 is offline  
Oud 18 april 2009, 07:04   #303
sjko
Junior Member

sjko's schermafbeelding
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r_bakker1 Bekijk bericht
Vandaag navraag gedaan bij EP:Beerepoot te Bovenkarspel. Zij hebben met Hoorn contact opgenomen over een levering van het 5050 model. Zij melden echter dat ze geen levering van dit model hebben gehad en dat ze hopen dat ze volgende week een levering krijgen. Ze hebben wel een levering ontvangen van de Humax IRHD-5000 (HD-Tuner). Wellicht bent u met dit model in de war? Of houdt EP:Beerepoot in Hoorn zich nu dom???

Al met al : ik wacht weer met smart af...
EP:Beerepoot zit op de Dr CJK van Aalstweg 5 in Hoorn. Telefoon:0229-502420. Ik moest wel 399 euro betalen voor de HUMAX IHDR 5050C, maar kreeg hier een kortingsbon bij van 50 euro.
Als ze dit ontkennen dan klopt er inderdaad iets niet.
Ik ben inmiddels al behoorlijk verknocht geraakt aan het apparaat.
sjko is offline  
Oud 20 april 2009, 21:36   #304
robbies
Junior Member

robbies's schermafbeelding
Standaard

Hier is ie op voorraad voor de adviesprijs: http://www.avkabelshop.nl/index.php?...artikelid=5566.

Ik heb op 3 februari bij Extremediscount besteld en ben nu de 16e op de wachtlijst. Ze krijgen er maar een paar per week binnen. Helaas nog ff wachten.
robbies is offline  
Oud 21 april 2009, 11:09   #305
DigitalTv
Junior Member

DigitalTv's schermafbeelding
Standaard

Op 7 april besteld bij It's en op 16 april kon ik m ophalen. Kreeg ik bij bestellen € 14,- korting omdat ik er op moest wachten. Prima service!!
DigitalTv is offline  
Oud 21 april 2009, 19:11   #306
Jansam
Member

Jansam's schermafbeelding
Wink Levertijden Humax iHDR-505c

Aan allen. Mijn advies is: De webshop sites goed bestuderen op levertijden. Desnoods per telefoon (als dat niet al te duur is) (sommige hebben een 0800...... nummer) navraag doen over de levertijd. Er zijn webshops die wel 70 of soms 160 bestellingen in de wachtlijst hebben staan. Terwijl de aantallen die ze geleverd krijgen vaak minimaal zijn. Bij de juiste webshops met een goede levertijd (1 of 2 weken) kun je ook kijken of je kunt bestellen zonder vooraf te betalen. Vaak is rembours mogelijk en zelfs pinnen aan de deur. Bij sommige zijn er geen bezorgkosten. Dat allemaal meegenomen, dan kom je soms tot een resultaat dat je voor een tientje meer de decoder nog eerder krijgt (soms zelfs op voorraad) als dat je gedacht had. Ook ik heb eerst 2/3 weken besteld en vooraf betaald. Nu heb ik hem besteld zonder bezorgkosten, betaal ik achteraf en ik krijg hem zelfs nog een week eerder als de decoder die ik besteld had bij de vorige webshop.
Dus mijn advies als inkoper is eerst goed je onderzoek doen (had ik ook eerder moeten doen), ook bij webshops die wat verderop op de kieskeuriglijst staan. Su6 allemaal!
Jansam is offline  
Oud 25 april 2009, 18:23   #307
Henk56
Senior Member

Henk56's schermafbeelding
Standaard

Ik heb er een in backorder staan vanaf begin april,
vanmorgen heb ik effe ge-googled en een paar zaken hadden ze op voorraad.
Vanmiddag dus effe bij S&F geweest, de laatste stond er nog!
Bij de kassa werden er 2 tegelijk betaald, ook die ik meenam.

Neemt niet weg dat de back-order nog staat,
's kijken wanneer die geleverd wordt?

In de na-middag alvast naar Film1-1 HD kunnen kijken , de andere HD-zenders volgen (uiteraard).
Henk56 is offline  
Oud 28 april 2009, 10:57   #308
rahendri
Junior Member

rahendri's schermafbeelding
Cool ontvangen

Ik had de mijne op 6 april besteld bij Take-it now, omdat ze daar op voorraad zouden zijn. Helaas bleek dit een foutje te zijn in het voorraad systeem. Binnen 3 weken zou ik de Humax echter ontvangen. Gister kreeg ik de mail dat het systeem onderweg was, toen ik thuis kwam stond daar een fonkel nieuwe Humax op mij te wachten. Bijna overrompeld door de aflever snelheid.

Na alles aangesloten te hebben bleek de afstand bediening het niet te doen, dat was dan wel weer een tegenvaller, gelukkig heb ik ook nog een multifunctionele AB, dus die ingesteld op Humax en mooi TV kunnen kijken. Alleen het opnemen enzo gaat nog niet met deze AB.

Al met al best tevreden.
rahendri is offline  
Oud 28 april 2009, 11:18   #309
GolfTouch
Senior Member

GolfTouch's schermafbeelding
Standaard Extreme discount

Ik heb de mijne op 18 februari bij extreme discount besteld.
Zou toen nummer 50 op de lijst zijn. Hun eerste levering zou 32 stuks zijn geweest. Dus zou ik daarna op plek 18 terecht gekomen zijn.
Volgens een recente e-mail van ze zou ik echter nog ver achteraan staan en zouden ze mondjesmaat uitgeleverd worden.
Op de vraag op welke plaats ik nu sta wordt geen uitspraak over gedaan. Alleen dat er nog redelijk wat voor mij zijn.

Iemand hier rond dezelfde datum besteld en al wel geleverd gekregen of bericht gehad?
Oud 28 april 2009, 11:25   #310
TheGrouch
Senior Member

TheGrouch's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rahendri Bekijk bericht
Na alles aangesloten te hebben bleek de afstand bediening het niet te doen, dat was dan wel weer een tegenvaller,
Je hebt wel de folie aan de buiten- en aan de binnenkant van de frontklep verwijderd?

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten