Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 26 februari 2009, 18:10
congo's schermafbeelding
congo congo is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo alles in 1
DTV: Humax iHDR-5050c HD PVR--->Sony 40w4500 Full HD
Standaard

Dit bedoel ik nu met heen en weer gefiets......hahaha
Oud 26 februari 2009, 18:40
bukkie's schermafbeelding
bukkie bukkie is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joepke-m Bekijk bericht
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? Bij de Bobshop kost ie bijvoorbeeld 338,-.

Als jij er veel meer voor hebt betaald, wacht ik wel even....

Laat je even weten wat je bevindingen met het apparaat zijn?
Ik weet het nog niet precies (rond 370) maar zal ongetwijveld duurder zijn dan Bobshop nu aanbied.
Dat kan mij weinig schelen want ik heb voor die paar tientjes er wel een heel goed bedrijf achter staan die hem vandaag omdat ik i.v.m. ziekte de deur niet uit kan wel is komen brengen.
Ik ben bang dat BoBshop prijs een lokkertje is en dat hij ook daar op moment van levering duurder zal zijn. Ze kunnen nu door bestellingen op te nemen alvast geld genereren. Bobshop is hier niet ver vandaan en de producten die ik zocht waren daar nooit wezenlijk goedkoper dan elders
Oud 26 februari 2009, 18:41
rutger89's schermafbeelding
rutger89 rutger89 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra 50/5 Arris + Netgear wndr3700
DTV: Televisie Z2 Totaal met: Humax 5050C + Cisco ITV + Samsung dingetje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door congo Bekijk bericht
Dit bedoel ik nu met heen en weer gefiets......hahaha
Ik denk dat de datum bij de bobshop is aangepast omdat er al een kleine levering de deur uit is. Ik heb hetzelfde bij ERC online. De verwachte leverdatum stond op 26 februari, vervolgens werd de status weer verandert in 20 maart. Maar.... op hetzelfde moment kreeg ik een mailtje dat die van mij vrijdag of maandag wordt uitgeleverd. Waarschijnlijk omdat ik een maand geleden de decoder al besteld en betaald heb en dat er te weinig decoders gekomen zijn om aan iedereen uit te leveren.

ik zie het iig wel zitten
Oud 26 februari 2009, 18:57
congo's schermafbeelding
congo congo is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo alles in 1
DTV: Humax iHDR-5050c HD PVR--->Sony 40w4500 Full HD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rutger89 Bekijk bericht
Ik denk dat de datum bij de bobshop is aangepast omdat er al een kleine levering de deur uit is. Ik heb hetzelfde bij ERC online. De verwachte leverdatum stond op 26 februari, vervolgens werd de status weer verandert in 20 maart. Maar.... op hetzelfde moment kreeg ik een mailtje dat die van mij vrijdag of maandag wordt uitgeleverd. Waarschijnlijk omdat ik een maand geleden de decoder al besteld en betaald heb en dat er te weinig decoders gekomen zijn om aan iedereen uit te leveren.

ik zie het iig wel zitten
Heb hem óók bijna een maand geleden besteld bij extreme, maar vooralsnog geen mailtje ontvangen. Blijft afwachten.
Oud 26 februari 2009, 19:13
Carel's schermafbeelding
Carel Carel is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1
DTV: Humax IHDR 5200
Standaard

Ik heb ook een mailtje gekregen waarin de verwachte leverdatum bij het magazijn van de Bobshop is gewijzigd in 20 maart. Ik heb de Humax 2 dagen geleden besteld.
Oud 26 februari 2009, 21:57
mrsensei45's schermafbeelding
mrsensei45 mrsensei45 is offline
Junior Member

Standaard

bij mij ook mailtje met 20 maart
Oud 26 februari 2009, 22:02
bukkie's schermafbeelding
bukkie bukkie is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsensei45 Bekijk bericht
bij mij ook mailtje met 20 maart

Jongens ik denk dat Bobshop jullie echt aan het lijntje houd. Niet dat ze helemaal niet gaan leveren maar lijkt me dat Ziggo partners zoals Expert em Scheer en Foppen en wellicht vele andere niet webshops het apparaat als eerst uitgeleverd gaan krijgen.
Ik zou me werkelijk niet blindstaren op Bobshop maar verder gaan kijken bij bestaande Ziggo partners
Oud 26 februari 2009, 22:16
Theunissen's schermafbeelding
Theunissen Theunissen is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Samsung UE40B6000 met CI+, Philips 26PFL5604H met CI+, Humax ihdr-5400c en Humax HD5000
Standaard

Is het ook toegestaan om te wachten tot de meeste bugs van deze decoder zijn opgelost en tot HD TV eindelijk echt gaat doorbreken (HDTV bij de publieke omroep is alweer uitgesteld) ! Snap eigenlijk niet waarom velen deze decoder per direct willen hebben ? Het verleden heeft toch al bij alle decoders uitgewezen dat de eerste versies altijd vol zitten met bugs ? Maar ja ik denk dat sommigen hier een beetje verslaafd zijn om altijd de eerste te zijn om iets nieuws te hebben
Oud 26 februari 2009, 22:21
SayMr2Me's schermafbeelding
SayMr2Me SayMr2Me is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-een Plus, Ubee
DTV: Humax Humax iHDR-5050c HD decoder PVR---> 40 w4500
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theunissen Bekijk bericht
Is het ook toegestaan om te wachten tot de meeste bugs van deze decoder zijn opgelost en tot HD TV eindelijk echt gaat doorbreken (HDTV bij de publieke omroep is alweer uitgesteld) ! Snap eigenlijk niet waarom velen deze decoder per direct willen hebben ? Het verleden heeft toch al bij alle decoders uitgewezen dat de eerste versies altijd vol zitten met bugs ? Maar ja ik denk dat sommigen hier een beetje verslaafd zijn om altijd de eerste te zijn om iets nieuws te hebben
in dit geval wel... heb alweer te lang geleden de Cisco gecanceled om dit apparaat te bestellen. mijn 40w4500 is ondertussen al bijna versleten dus moet de Humax maar opschieten
Oud 26 februari 2009, 22:22
Ardana's schermafbeelding
Ardana Ardana is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Ai1+ via Ubee EVW3200
DTV: Humax iHDR5200c
Standaard

Ter info:
Bobshop @tweakers pricewatch shopreviews.
BOFH excuse #92:

Stale file handle (next time use Tupperware(tm)!)

Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten