Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 24 maart 2009, 15:30   #211
Diologisch.nl
Junior Member

Diologisch.nl's schermafbeelding
Standaard

ik heb er al 1, maar ik had er ook 1 vast laten zetten bij mediamarkt utrecht... ik heb al 40 euro aanbetaald
ikzelf woon in rijnsburg, maar ik kan iemand die de 40 euro naar mij wil overmaken een kopie toesturen van de bon dat ik aanbetaald heb, je kan hem dan daar kopen voor 359.. hij kost daar namelijk 399,

(hij is dus al binnen bij ze, je kan hem gelijk ophalen/kopen)
Diologisch.nl is offline  
Oud 24 maart 2009, 18:49   #212
GolfTouch
Senior Member

GolfTouch's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diologisch.nl Bekijk bericht
ik heb er al 1, maar ik had er ook 1 vast laten zetten bij mediamarkt utrecht... ik heb al 40 euro aanbetaald
ikzelf woon in rijnsburg, maar ik kan iemand die de 40 euro naar mij wil overmaken een kopie toesturen van de bon dat ik aanbetaald heb, je kan hem dan daar kopen voor 359.. hij kost daar namelijk 399,

(hij is dus al binnen bij ze, je kan hem gelijk ophalen/kopen)
Mediamarkt in Breda vraagt gewoon 399 Euro voor de Humax. De vraag is zo groot dat ze de prijs niet willen verlagen. Ondanks het feit dat andere filialen van Mediamarkt een lagere prijs hanteren.
Ik dacht dat dit bij zulke bedrijven wel gelijk zou zijn.
Oud 24 maart 2009, 20:14   #213
catastrofus
Senior Member

catastrofus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door golftouch Bekijk bericht
Mediamarkt in Breda vraagt gewoon 399 Euro voor de Humax. De vraag is zo groot dat ze de prijs niet willen verlagen. Ondanks het feit dat andere filialen van Mediamarkt een lagere prijs hanteren.
Ik dacht dat dit bij zulke bedrijven wel gelijk zou zijn.
MM is hier verschillend in. Je kan niet met een aanbiedingskrantje van MM oost-nederland rennen naar een filiaal van MM in west-nederland om daar gebruik te maken van een aanbieding. De prijzen worden regionaal/lokaal bepaald en zijn (zeker) niet gelijk over heel nederland.

Gert.
Oud 24 maart 2009, 21:14   #214
Hengelerweend
Inactieve account

Hengelerweend's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door catastrofus Bekijk bericht
MM is hier verschillend in. Je kan niet met een aanbiedingskrantje van MM oost-nederland rennen naar een filiaal van MM in west-nederland om daar gebruik te maken van een aanbieding. De prijzen worden regionaal/lokaal bepaald en zijn (zeker) niet gelijk over heel nederland.

Gert.
Dat ze zelf enigzins de prijzen bepalen is niet verwonderlijk Mediamarkten zijn franchise ondernemers
Hengelerweend is offline  
Oud 24 maart 2009, 22:10   #215
mennog
Senior Member

mennog's schermafbeelding
Standaard

vorige week donderdag besteld bij scheer en foppen 3 stuks
en vandaag al binnen.
mennog is offline  
Oud 24 maart 2009, 23:33   #216
MrDroopy
Senior Member

MrDroopy's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door catastrofus Bekijk bericht

Gert.
Niet helemaal waar hoor. Ze hebben bij MM ook prijsgarantie dus als je een foldertje meeneemt en er naar vraagt krijg je m voor de goedkopere prijs. Al meerdere malen gebruikt. (Bij een aanbieding kun je dan echter beter weer naar de BCC lopen aangezien die zonder morren het prijsverschil plus 25% geven en zeker bij de stuntlokkers van MM kan dat behoorlijk extreem oplopen weet ik uit ervaring ) Vrijwel elke MM vestiging bepaalt volledig zijn eigen prijzen dus het is wel een behoorlijk uitzoekwerk.
MrDroopy is offline  
Oud 25 maart 2009, 16:42   #217
TweakersOnly
Junior Member

TweakersOnly's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrDroopy Bekijk bericht
Bij een aanbieding kun je dan echter beter weer naar de BCC lopen aangezien die zonder morren het prijsverschil plus 25% geven en zeker bij de stuntlokkers van MM kan dat behoorlijk extreem oplopen weet ik uit ervaring )
Verhaal van BCC kan ik bevestigen: Ik had bij BCC Heerlen 2 decoders gekocht voor 399 euro, na tips in dit topic kon ik bij Prijstopper Heerlen de decoder kopen voor 339 euro. Daarop heb ik bij BCC het prijsverschil + 25% teruggekregen, waardoor de deocder slechts 325 euro kostte. Heb er maar meteen drie gekocht: voor mezelf, mijn ouders en mijn broer.
TweakersOnly is offline  
Oud 25 maart 2009, 20:35   #218
Leon van L
Junior Member

Leon van L's schermafbeelding
Standaard Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Ik heb er gisteren nog een gekocht, Ralectro in Roggel (limburg)
Leon van L is offline  
Oud 28 maart 2009, 09:23   #219
The Cableguy
Member

The Cableguy's schermafbeelding
Thumbs up Voorraad

Vandaag nog een ontvanger opgehaald bij Evenhuis & Amerika in Eelde. Ze hadden gisteren een levering van 16 stuks gehad, en nu nog 8 vrij beschikbaar. Prijs 399,00 maar wel uit voorraad leverbaar. Ik zou zeggen doe er je voordeel mee.

Oud 28 maart 2009, 09:54   #220
kingpin
Inactieve account

kingpin's schermafbeelding
Standaard

Online hier te bestellen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsensei45 Bekijk bericht
Waar op voorraad mensen ?
Iemad tips?
kingpin is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten