Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 10 maart 2009, 17:01   #141
verypsb
Senior Member

verypsb's schermafbeelding
Standaard

Ik heb hem vandaag mogen ontvangen.

Een dag later dan gepland, bij TNT zijn ze niet zo slim en sturen ze hem regelmatig van het ene sorteercentrum naar het andere sorteercentrum, en weer terug...

Laatst gewijzigd door verypsb; 10 maart 2009 om 19:50
verypsb is offline  
Oud 10 maart 2009, 18:29   #142
TweakersOnly
Junior Member

TweakersOnly's schermafbeelding
Standaard

Vorige week heb ik twee decoders bij BCC gekocht voor 399 euro. Deze week is de decoder blijkbaar in de aanbieding bij Prijstopper voor 339,95.

Ik ben daarom vandaag maar even teruggegaan naar de BCC en heb hen gewezen op de Laagste Prijsgarantie. Na overleg met de vestigingsmanager heb ik uiteindelijk bijna 148 euro teruggekregen (prijsverschil + 25%), waardoor de decoder uiteindelijk maar 325 euro kost. Degene die bij BCC hebben gekocht, neem je voordeel.
TweakersOnly is offline  
Oud 10 maart 2009, 18:48   #143
albov
Member

albov's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TweakersOnly Bekijk bericht
Vorige week heb ik twee decoders bij BCC gekocht voor 399 euro. Deze week is de decoder blijkbaar in de aanbieding bij Prijstopper voor 339,95.

Ik ben daarom vandaag maar even teruggegaan naar de BCC en heb hen gewezen op de Laagste Prijsgarantie. Na overleg met de vestigingsmanager heb ik uiteindelijk bijna 148 euro teruggekregen (prijsverschil + 25%), waardoor de decoder uiteindelijk maar 325 euro kost. Degene die bij BCC hebben gekocht, neem je voordeel.
Ik ben wel verbaasd dat je van BCC zoveel geld terug hebt gekregen.
Voor deze actie moet o.a. aan de volgende voorwaarde voldoen:
- Het artikel moet in de winkel of op het Internet duidelijk zijn geprijsd.
(zie hier: http://www.bcc.nl/info/laagste-prijsgarantie)

En dat is bij Prijstopper niet het geval. Mijn ervaring is dat zij niet met vaste prijzen werken. Hun adviesprijs is 399 euro, maar na onderhandeling kon ik hem voor 339 euro meenemen.
Ik vraag me dan ook af of de BCC die prijs wel bij Prijstopper heeft nagetrokken.
Ik denk dat je dan ook veel geluk hebt gehad met die vestigingsmanager.
albov is offline  
Oud 10 maart 2009, 18:55   #144
TweakersOnly
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door albov Bekijk bericht
Ik ben wel verbaasd dat je van BCC zoveel geld terug hebt gekregen.
Voor deze actie moet o.a. aan de volgende voorwaarde voldoen:
- Het artikel moet in de winkel of op het Internet duidelijk zijn geprijsd.
(zie hier: http://www.bcc.nl/info/laagste-prijsgarantie)

En dat is bij Prijstopper niet het geval. Mijn ervaring is dat zij niet met vaste prijzen werken. Hun adviesprijs is 399 euro, maar na onderhandeling kon ik hem voor 339 euro meenemen.
Ik vraag me dan ook af of de BCC die prijs wel bij Prijstopper heeft nagetrokken.
Ik denk dat je dan ook veel geluk hebt gehad met die vestigingsmanager.
Ik heb bij de Prijstopper een offerte op papier gevraagd, met de offerte ben ik naar BCC gegaan.
TweakersOnly is offline  
Oud 10 maart 2009, 19:52   #145
motorfreak
Junior Member

motorfreak's schermafbeelding
Standaard

Citaat:

Heb een mailtje gestuurd naar Prijstopper met de vraag of hij daar inderdaad in de aanbieding is, maar dat is niet zo. (Tenzij de vestigingen zelf nog acties kunnen voeren buiten de folder om). Waarschijnlijk heb je dus geluk gehad. Had anders dit truckje ook wel willen uithalen .
motorfreak is offline  
Oud 10 maart 2009, 20:06   #146
GolfTouch
Senior Member

GolfTouch's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cream Bekijk bericht
Extremediscount stuurt de mijne vandaag op
Wanneer heb jij hem besteld?
Oud 10 maart 2009, 20:10   #147
GolfTouch
Senior Member

GolfTouch's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Ik heb bij de Prijstopper een offerte op papier gevraagd, met de offerte ben ik naar BCC gegaan.
Bij welke prijstopper ben je geweest? M.a.w. waar is de prijs 339?
Oud 10 maart 2009, 20:53   #148
albov
Member

albov's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door golftouch Bekijk bericht
Bij welke prijstopper ben je geweest? M.a.w. waar is de prijs 339?
Ik ga hem morgen ophalen voor die prijs bij Prijstopper in Groningen, ben benieuwd waar TweakersOnly die offerte heeft gekregen.
albov is offline  
Oud 10 maart 2009, 21:06   #149
TweakersOnly
Junior Member

Standaard

Ik heb afgesproken met de winkel om geen exact filiaal te noemen, maar het was een Prijstopper-filiaal in Zuid-Nederland.

Ik ben gewoon naar de desbetreffende Prijstopper geweest. Echter, dit was ook min of meer bluf. Ik heb in deze thread ergens gelezen dat de Prijstopper in Almelo de decoder in de aanbieding had voor 339 euro. Ik heb in de winkel deze discussie laten zien met de desbetreffende reactie, toen kreeg ik ook een offerte voor 339 euro.
TweakersOnly is offline  
Oud 10 maart 2009, 22:25   #150
Digi-nognie
Junior Member

Digi-nognie's schermafbeelding
Standaard

[quote]Ik heb afgesproken met de winkel om geen exact filiaal te noemen, maar het was een Prijstopper-filiaal in Zuid-Nederland.
[\quote]
Beloofd geen filiaal noemen? Wat is dat voor geleuter, vind het nogal ongeloofwaardig zo.
Digi-nognie is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten