Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 maart 2009, 17:25
albov's schermafbeelding
albov albov is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo alles in 1 20000 kb/s
DTV: Humax HDPVR-iHDR5050-C HD Twin Tuner PVR
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drumpie Bekijk bericht
Almelo, Prijstopper (Meubelboulevard), 339 euro, vanaf maandag in de aanbieding... nu al te reserveren met aanbetaling!
Geldt dit alleen voor de Prijstopper in Almelo, of ook voor de andere vestigingen van Prijstopper. Kan er nl. niks over vinden op hun website.
Oud 7 maart 2009, 17:30
Drumpie's schermafbeelding
Drumpie Drumpie is offline
Junior Member

Standaard

Geen idee... ik vroeg of ze hem hadden en of hij op voorraad kwam. Eerst vanaf maandag voor 399, toen zei een collega, nee, hij komt maandag in de aanbieding! Ik zou gewoon eens informeren....
Oud 7 maart 2009, 17:48
congo's schermafbeelding
congo congo is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo alles in 1
DTV: Humax iHDR-5050c HD PVR--->Sony 40w4500 Full HD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RvD24 Bekijk bericht
Bij modern.nl is die op voorraad !

Heb hem net besteld en dinsdag komen ze hem afleveren betalen hoeft pas bij aflevering en kan zelfs met de pin.

De prijs is €369,- dus dit valt nog mee.

De bestelling bij extremediscount heb ik maar geannuleerd want dit gaat me te lang duren...
Bedankt voor de tip!

Heb ik nu ook maar gedaan, en hem bij modern besteld.
Het vreemde alleen is dat je bij extremediscount een verzoek in moet dienen om hem te annuleren, en hun gaan de annulering beoordelen?

Er is nog niets geleverd door hun, en wettelijk hebben ze 31 dagen de tijd om te leveren, maar die zijn bij mij al ruimschoots verstreken. Heb de decoder 31 januari al besteld.... dus ik ga me afvragen of hier nog een staartje aan gaat zitten

In ieder geval komt modern de decoder bij mij 12 maart afleveren (heb ikzelf aangegeven, omdat ik niet eerder thuis ben)
Oud 7 maart 2009, 23:06
Rhodanos's schermafbeelding
Rhodanos Rhodanos is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra, Ubee EVM3200, Netgear WNDR3700
DTV: Humax iHDR 5050-C
Standaard

Je hebt formeel het recht om binnen 8 dagen na ontvangst van een online besteld product dit zonder opgave van redenen - ongebruikt - terug te sturen. Dit is de zogenaamde bedenktijd. Denk daarom niet dat ze moeilijk gaan doen over die annulering van jou.
Oud 7 maart 2009, 23:20
Mr_Parker's schermafbeelding
Mr_Parker Mr_Parker is offline
Senior Member

DTV: Humax HD-PVR / Samsung HD
Standaard

Bij aankopen op afstand is de bedenktijd 7 werkdagen. Daarbij begint de bedenktijd een dag na ontvangst.
Oud 8 maart 2009, 00:39
congo's schermafbeelding
congo congo is offline
Member

Standaard

Bedankt jongens, ben ik daar weer een beetje geruster onder
Oud 8 maart 2009, 08:41
sllinden's schermafbeelding
sllinden sllinden is offline
Junior Member

DTV: Humax IR
Standaard Annuleren bij Extremediscount

Ik had de 5050c op 31 januari bij Extremediscount besteld. Toen ik vorig weekend op dit forum las dat ze bij Mediamarkt in Rijswijk op voorraad waren, heb ik er daar een gekocht. Afgelopen maandag een annulerings-email naar Extremediscount gestuurd met daarin mijn argumenten voor de annulering. Binnen een uur kreeg ik een nette email terug dat de bestelling geannuleerd was en dat zij de boekhouding kennis zouden geven voor wat betreft het terugstorten van het geld. Alleen had ik nog niets betaald, omdat ik hem af zou halen. Een of twee dagen later kreeg ik weer een email van extremediscount dat zij de opdracht tot terugbetaling aan de boekhopuding hadden verstrekt.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat het een, volgens mij, nette internetwinkel is, waarbij het annuleren geen probleem is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door congo Bekijk bericht
Bedankt voor de tip!

Het vreemde alleen is dat je bij extremediscount een verzoek in moet dienen om hem te annuleren, en hun gaan de annulering beoordelen?

Er is nog niets geleverd door hun, en wettelijk hebben ze 31 dagen de tijd om te leveren, maar die zijn bij mij al ruimschoots verstreken. Heb de decoder 31 januari al besteld.... dus ik ga me afvragen of hier nog een staartje aan gaat zitten

In ieder geval komt modern de decoder bij mij 12 maart afleveren (heb ikzelf aangegeven, omdat ik niet eerder thuis ben)
Oud 8 maart 2009, 23:38
chatfan's schermafbeelding
chatfan chatfan is offline
Junior Member

Ziggo Internet: TV dinges abbo
DTV: humax 5050C
Standaard

Bij BCC gekocht op zaterdag en gemeld dat hij bij Foka voor 359 in de winkel stond, dus ook voor 359 bij bcc gekocht.

Rare jongens die winkeliers.
Oud 9 maart 2009, 11:13
congo's schermafbeelding
congo congo is offline
Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door congo Bekijk bericht
Bedankt voor de tip!

Nou, vandaag een telefoontje van extremediscount gekregen dat ze ze nu op voorraad hebben, en wat ik met m'n annulering wilde doen.

Heb bij deze mijn annulering bij extreme geannuleerd, en hij gaat vandaag de deur nog uit.
Gelijk mijn bestelling bij modern.nl geannuleerd

Dus: extremediscount heeft hem nu ook (tenminste, de eerste levering natuurlijk)
Oud 9 maart 2009, 11:55
albov's schermafbeelding
albov albov is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo alles in 1 20000 kb/s
DTV: Humax HDPVR-iHDR5050-C HD Twin Tuner PVR
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drumpie Bekijk bericht
Geen idee... ik vroeg of ze hem hadden en of hij op voorraad kwam. Eerst vanaf maandag voor 399, toen zei een collega, nee, hij komt maandag in de aanbieding! Ik zou gewoon eens informeren....
Ik heb net de Prijstopper in Groningen gebeld, met het verhaal dat ze deze decoder in Almelo voor 339,00 in de aanbieding hadden.
Hij deed eerst moeilijk dat ze geen prijs doorgaven voor de telefoon, maar uiteindelijk kon ik hem ook voor die prijs krijgen.
Hij zou hem direct bestellen. Als het goed is krijgen ze hem donderdag binnen.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten