Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Mededelingen

Humax iHDR5050-C (HD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze High Definition Personal Video Recorder van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 5 maart 2009, 19:40   #91
Rhodanos
Senior Member

Rhodanos's schermafbeelding
Standaard

Ik heb inmiddels mijn internetorder gecanceld, en de pvr opgehaald bij expert in Meppel. Ze krijgen daar morgen weer een nieuwe lading. Terwijl daar klaarblijkelijk nog geen orders open staan.

Laatst gewijzigd door Rhodanos; 5 maart 2009 om 20:07
Rhodanos is offline  
Oud 6 maart 2009, 09:57   #92
GolfTouch
Senior Member

GolfTouch's schermafbeelding
Standaard

Zie net via kieskeurig dat Take it Now er ruim 70 op voorraad heeft.
Alleen jammer dat de prijs 429 Euro (wel incl. verzending) is en dus hoger dan de adviesprijs.
Oud 6 maart 2009, 11:38   #93
MaikelCrutzen
Member

MaikelCrutzen's schermafbeelding
Standaard Eindelijk!!!

Vanmorgen weer met Bobshop gebeld. En ik vroeg of ze weer een nieuw partijtje decoders binnen gekregen hadden??? Ze hadden er gisteren weer 8 binnen gekregen.
Toen ik begin deze week belde hadden ze er maar 3 binnen gekregen en jammer genoeg was ik op dat moment nog nummer 4 op de orderlijst.
Maar deze levering is dus voor mij wel positief en de medewerker gaf mij aan dat het pakketje vandaag nog de deur uitging en ik het dan morgen binnen zal hebben. Ik krijg hierover vanmiddag nog een bevestigingsmail.
Het heeft even geduurd, maar ik ben blij dat er nu dus schot in zit.
Kan ik dan tenminste mee praten op het forum over hoe het apparaat functioneert.

Toen ik gisteravond nog even naar de MM bij ons in Heerlen gebeld had, vroeg ik of zij ook de Humax op voorraad hadden, maar de medewerkster vertelde me dat als ik niet gereserveerd had, dat nu niet zo was. En ze mocht me telefonisch ook geen prijs doorgeven. Die zal dus daar ook wel €399,- kosten.
Oud 6 maart 2009, 12:24   #94
TweakersOnly
Junior Member

TweakersOnly's schermafbeelding
Standaard

Mediamarkt Heerlen heeft hem niet op voorraad, echter bij BCC Heerlen heb ik woensdagmorgen twee stuks gekocht. En ik heb zojuist www.bcc.nl gecontroleerd, BCC Heerlen heeft nog steedss minimaal 1 apparaat op voorraad.
TweakersOnly is offline  
Oud 6 maart 2009, 14:04   #95
Apple
Junior Member

Apple's schermafbeelding
Standaard

Het lijkt er op dat alle winkels zo'n beetje decoders (hebben) ontvangen/uitgeleverd.

Iemand al iets van Extreme Discount gehoord of ontvangen?
Apple is offline  
Oud 6 maart 2009, 14:09   #96
GolfTouch
Senior Member

GolfTouch's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apple Bekijk bericht
Het lijkt er op dat alle winkels zo'n beetje decoders (hebben) ontvangen/uitgeleverd.

Iemand al iets van Extreme Discount gehoord of ontvangen?
Ik zit ook bij de eerste levering van Extreme Discount.
Ik heb nog niets ontvangen. Ik zou bericht krijgen als hij binnenkomt.
We houden elkaar op de hoogte.

E-mail Extreme Discount:

"Beste,

Wij willen u graag vermelden dat wij de IHDR5050 nog steeds niet hebben mogen ontvangen.
Zodra wij enig nieuws hebben hoort u het van ons direct.
Ons excuses voor de langere levertijd. Humax schiet helaas niet op met de uitlevering.

Met vriendelijke groet. "
Oud 6 maart 2009, 14:20   #97
fourth44
Junior Member

fourth44's schermafbeelding
Standaard

Het lijkt wel alsof Extreme Discount een andere leverancier heeft dan alle andere webshops en winkels, ook al is dit erg onwaarschijnlijk. Maar anders kan ik niet verklaren waarom sommige zaken al tweede leveringen hebben ontvangen en zij nog steeds 0.

Ik kan m'n bestelling weliswaar cancellen en ergens anders halen, maar ik zit daar niet op te wachten. Het zou niet nodig hoeven zijn, als de leverancier het wat evenwichtiger zou verdelen.

Al denk ik dat heel wat mensen al hun internetbestelling hebben geannulleerd. Zullen de webshops blij mee zijn.

Geduld, geduld....
fourth44 is offline  
Oud 6 maart 2009, 14:41   #98
Ifeman
Member

Ifeman's schermafbeelding
Standaard

Ik heb zojuist een mail ontvangen van CoolSound.nl dat mijn Humax wordt opgestuurd. . Helaas wordt het wel maandag dat ik hem in ontvangst kan nemen.
Ifeman is offline  
Oud 6 maart 2009, 15:49   #100
congo
Member

congo's schermafbeelding
Standaard

Bij extreme discount zou ik ook bij de eerste levering zitten, word er op het moment óók niet goed van waarom extreme discount nog steeds geen levering heeft ontvangen...... en tja, je zou kunnen zeggen haal hem ergens anders..... maar ja, met zo'n 60 euro verschil heb het geld helaas niet op m'n rug groeien.
congo is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Humax > Humax iHDR5050-C (HD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten