Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Mededelingen

Router Hulp bij (eigen) router en firewall problemen en instellingen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 8 oktober 2009, 20:17
petra_leo's schermafbeelding
petra_leo petra_leo is offline
Junior Member

Standaard hulp met sitecom wl-351 gevraagd

Wij hebben voor het ziggo plus pakket de sitecom wl-351 gehaald. We gebruiken hem bedraad met het ubee modem (evm3200). Internetten gaat een dagje goed en dan houdt hij ermee op. Als we de modem direct aan de pc hangen hebben we weer internet.
Hebben begrepen dat er nogal eens wat problemen zijn met het ziggo modem en routers, kunnen we nog iets instellen in de router wat nu evt niet goed kan staan. Of moeten we een andere router halen ??
Oud 17 oktober 2009, 18:04
FB20k's schermafbeelding
FB20k FB20k is offline
Junior Member

Standaard

Sinds vandaag heb ik een ziggo alles in 1 plus pakket. Daarbij heb ik de ubee EVM3200 gekregen. Nu wil ik een netwerkje bouwen en heb dit draadje een beetje doorgebladerd. Ik zat te denken aan de linksys WRT320N als router hiervoor. Mooie prijs en goede prestaties over het algemeen!

Over de ubee evm3200 kon ik nog niet veel info vinden, zelfs niet op de website van de fabrikant....

Nu was mijn vraag: is al iemand die ook de ubee EVM3200 samen met de WRT320N heeft? Zijn ze een beetje compatable? Of zijn er betere ideëen?

Alvast bedankt!

FB

Laatst gewijzigd door FB20k; 17 oktober 2009 om 18:59
Oud 17 oktober 2009, 19:44
lollita's schermafbeelding
lollita lollita is offline
Member

Ziggo Internet: 50 mbps ubee 3200
DTV: dtv
Standaard

ik heb ziggo alles in 1 extra met deze Linksys WRT320N Wireless-N Gigabit Router,DualBand er achter en het werkt helemaal prima.
Oud 18 oktober 2009, 13:57
FB20k's schermafbeelding
FB20k FB20k is offline
Junior Member

Standaard

Is dat met de ubee evm3200?

FB
Oud 19 oktober 2009, 09:48
petra_leo's schermafbeelding
petra_leo petra_leo is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door petra_leo Bekijk bericht
Wij hebben voor het ziggo plus pakket de sitecom wl-351 gehaald. We gebruiken hem bedraad met het ubee modem (evm3200). Internetten gaat een dagje goed en dan houdt hij ermee op. Als we de modem direct aan de pc hangen hebben we weer internet.
Hebben begrepen dat er nogal eens wat problemen zijn met het ziggo modem en routers, kunnen we nog iets instellen in de router wat nu evt niet goed kan staan. Of moeten we een andere router halen ??

Even een kleine update, het werkt prima met de sitecom router, het probleem zit bij ziggo. Vlgns de monteur weten ze zelf niet hoe het komt dat de lijn steeds wegvalt, het komt regelmatig voor en de oplossing is een filter tussen de modem en de lijn naar buiten plaatsen. Dit is gebeurt en het loopt nu vlekkeloos.
Oud 19 oktober 2009, 12:13
keuter's schermafbeelding
keuter keuter is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Extra
Standaard Linksys WRT320N

Ook ik heb ziggo alles in 1 extra met deze Linksys WRT320N Wireless-N Gigabit Router,DualBand er achter en kom er nu achter dat veel problemen die ik eerst had
zoals spontaan resetten van verbinding bij hoge downloadsnelheid nu verleden tijd zijn.
Hiervoor had ik een Sitecom en een 3com router dus wat mij betreft is de Linksys WRT320N Wireless-N Gigabit Router,DualBand zeker een aanrader.
Oud 19 oktober 2009, 18:31
lollita's schermafbeelding
lollita lollita is offline
Member

Ziggo Internet: 50 mbps ubee 3200
DTV: dtv
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FB20k Bekijk bericht
Is dat met de ubee evm3200?

FB
Ja ik heb de Ubee evm 3200
Oud 19 oktober 2009, 21:29
FB20k's schermafbeelding
FB20k FB20k is offline
Junior Member

Standaard

Prima, bedankt! Ik wilde alleen weten of de 2 een beetje compatibel met elkaar waren

FB
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws > Router

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten