Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Nieuwsgroepen

Mededelingen

Nieuwsgroepen Discussies over de news-server van Ziggo, het gebruik van een payserver en usenet software

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 februari 2009, 19:23
technetium's schermafbeelding
technetium technetium is offline
Junior Member

Standaard

Is er nu iemand anders die dienst heeft? Het begon zo veelbelovend, maar ik heb nu al bijna een dag niets meer van Chris gehoord. Het probleem bestaat nog steeds.

Tc
Oud 8 februari 2009, 11:24
chrisdb's schermafbeelding
chrisdb chrisdb is offline
Senior Member

Standaard

Hi !

Ja, was gisterenochtend niet meer gelukt voor het sporten. En heb geen dienst hoor, gewoon vrijwillig

bye,
Chris

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technetium Bekijk bericht
Is er nu iemand anders die dienst heeft? Het begon zo veelbelovend, maar ik heb nu al bijna een dag niets meer van Chris gehoord. Het probleem bestaat nog steeds.

Tc
Oud 21 februari 2009, 12:51
mpol's schermafbeelding
mpol mpol is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
DTV: Humax
Standaard

Hoe staat het ervoor hiermee? Ik heb dit probleem ook. Met uploaden vooral, wat het geheel wat bewerkelijk en irritant maakt. Ik krijg het op dit moment zelfs continu.
Oud 21 februari 2009, 12:58
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mpol Bekijk bericht
Hoe staat het ervoor hiermee? Ik heb dit probleem ook. Met uploaden vooral, wat het geheel wat bewerkelijk en irritant maakt. Ik krijg het op dit moment zelfs continu.
P.M. me even je inlognaam en ip# a.u.b.

mvg,
Chris
Oud 21 februari 2009, 13:34
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrisdb Bekijk bericht
P.M. me even je inlognaam en ip# a.u.b.

mvg,
Chris
Password error ...

bye,
Chris
Oud 9 april 2009, 20:22
hgt's schermafbeelding
hgt hgt is offline
Junior Member

Standaard 482 Authentication Rejected

Hallo,

Sinds vandaag (9 april) kan ik niets meer downloaden uit nieuwsgroepen van ziggo, krijg in "Grabbit" steeds de melding ''482 Authentication Rejected''
voorheen nooit problemen mee gehad.
Wie heeft hier nog meer last van?

Vr.Gr.

Henk.
Oud 9 april 2009, 23:10
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hgt Bekijk bericht
Hallo,

Sinds vandaag (9 april) kan ik niets meer downloaden uit nieuwsgroepen van ziggo, krijg in "Grabbit" steeds de melding ''482 Authentication Rejected''
voorheen nooit problemen mee gehad.
Wie heeft hier nog meer last van?

Vr.Gr.

Henk.
Dat kan vast niet de bedoeling zijn ... pm me maar ff je inlognaam (= e-mailadres), en naar welke servernaam je connect ...

bye,
Chris
Oud 1 mei 2009, 22:55
rickmax's schermafbeelding
rickmax rickmax is offline
Junior Member

Standaard

Chris zou jij mij mischien ook kunnen helpen. Ik maak op dit moment namelijk gebruik van Grabbit om nzb bestanden te downloaden. Nu krijg ik elke keer de besproken foutmelding: 482 Authentication Rejected. het is mischien ook wel een beetje ingewikkeld en de kans is groot dat ik het fout doe. Ik ben begonnen bij Wanadoo dat werd casema en dat werd ziggo. als ik nu inlog op "Mijn Ziggo" staat er dat mijn e-mail adres nog x.xx.wanadoo.nl is. ik heb nu alles geprobeert maar niets verhelpt de storing. Ik heb geprobeert in te loggen op news.wanadoo.nl/news.casema.nl en news.ziggo.nl.
(Als ik op news.wanadoo.nl inlog krijg ik de foutmelding: 502 dr4.euro.net: Access denied to your node)
Ik hoop dat jij me verder kunt helpen.
Oud 1 mei 2009, 23:11
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickmax Bekijk bericht
Chris zou jij mij mischien ook kunnen helpen. Ik maak op dit moment namelijk gebruik van Grabbit om nzb bestanden te downloaden. Nu krijg ik elke keer de besproken foutmelding: 482 Authentication Rejected. het is mischien ook wel een beetje ingewikkeld en de kans is groot dat ik het fout doe. Ik ben begonnen bij Wanadoo dat werd casema en dat werd ziggo. als ik nu inlog op "Mijn Ziggo" staat er dat mijn e-mail adres nog x.xx.wanadoo.nl is. ik heb nu alles geprobeert maar niets verhelpt de storing. Ik heb geprobeert in te loggen op news.wanadoo.nl/news.casema.nl en news.ziggo.nl.
(Als ik op news.wanadoo.nl inlog krijg ik de foutmelding: 502 dr4.euro.net: Access denied to your node)
Rick (gok ik ,

Stuur me in een p.m. maar even 'de gegevens' die je hebt ... iig het e-mail adres waarmee je op Mijn Ziggo kunt inloggen, dan kan ik je wel vertellen welke news-instellingen voor jou van toepassing zijn.

Vind het wel eeeeeeerg raar dat jij nog @wanadoo.nl dingen ziet .. ik vermoed dat dat je e-mail 'alias' is. Die er is om je 'oude post' doorgestuurd te krijgen. Maar alle ex-wanadoo gebruikers die naar Ziggo zijn gemigreerd hebben 1-op-1 een @ziggo.nl gekregen. Dus als je 'pietje@wanadoo.nl' als e-mail adres had, heb je naar alle waarschijnlijkheid ook 'pietje@ziggo.nl' hier voor in de plaatst gekregen.

Maar stuur me even in een p.m. je gegevens, komen we er samen wel uit!

mvg,
Chris
Oud 2 mei 2009, 09:24
raymond's schermafbeelding
raymond raymond is offline
Senior Member

Standaard

Hi!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickmax Bekijk bericht
Post daar eens een screnshot van, telnisch kan het eigenlijk niet eens dat jij daar een wanadoo.nl adres zou dien, als hoofd of sister account. Hooguit iets met doorsturen van de mail dan.... ???

Bye,
Raymond.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Nieuwsgroepen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten