Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 11 mei 2009, 11:53   #11
peter_db
Member

peter_db's schermafbeelding
Standaard

ik hoop dat er bij de volgende update wat wordt gedaan aan het energieverbruik in stand by. dit slaat echt nergens op! dat ding verwarmt zowat m'n hele huiskamer.

heb er ooit wat over gelezen. weet iemand of er wat aan gedaan gaat worden? iemand van Ziggo misschien??

gr peter
peter_db is offline  
Oud 11 mei 2009, 16:47   #12
Clevegt
Senior Member

Clevegt's schermafbeelding
Standaard

Ik haal nooit de stekker eruit en weet je waarom niet? dan is hij een half uur bezig voordat ik tv kan kijken, ehhh nee dank je.

Dan maar leeglopen op de stroom rekening, wordt toch weer goedkoper.
Clevegt is offline  
Oud 11 november 2009, 21:35   #13
Jack S.
Junior Member

Jack S.'s schermafbeelding
Standaard Cisco warmer dan Humax iPVR-9200C?

Onze Humax iPVR-9200C beviel prima maar hij is stuk.
We overwegen nu de aanbieding voor de Cisco 8455DVB.
Bij ons staat het apparaat echter (samen met de hifi spullen) in een kast die dicht is als we niet kijken/luisteren en open als we wel kijken/luisteren. Qua warmte was dit met de Humax geen probleem. Heeft iemand ervaring met de warmte van de Cisco vergeleken met de Humax?
Bij voorbaat dank voor reacties.
Jack S. is offline  
Oud 12 november 2009, 06:10   #14
xahmol
Senior Member

xahmol's schermafbeelding
Standaard

Zeker als je een Humax gewent bent: niet dien die Cisco. Niet vanwege de warmte (heb ik weinig last van), wel omdat de Cisco een instabiel apparaat is.

Zou dan de Humax 5050 overwegen.
xahmol is offline  
Oud 12 november 2009, 09:42   #15
veerlj
Senior Member

veerlj's schermafbeelding
Standaard warm he

Tja , de cisco is veel warmer dan de humax . Die heeft een klein ventilatortje achter zijn harde schijf en de cisco moet het van natuurlijke stroming .De cisco kan je daarom maar beter iets hoger zetten met wel genoeg ruimte boven het apparaat .

Maar ja , vooral nu met die kou kan je wel je handen lekker warmen boven dat ding ,dus niets is verloren .

Een tijdklok biedt wel wat uitkomst al ben je dan inderdaad langer bezig als je wil opstarten .
veerlj is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten