Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-9401R

Mededelingen

Samsung DCB-9401R Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Samsung digitale kabel ontvanger

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 januari 2009, 12:49
mark5's schermafbeelding
mark5 mark5 is offline
Member
 
Geregistreerd: 27 juni 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 78
Standaard software update november 2008

Hoi,
Er was ons beloofd dat er een software update zou komen november 2008, die de problemen met de EPG zou oplossen.
Is er nu al iets over bekend, over hoelang het nog gaat duren, en of het ooit er wel van komt???
Misschien iemand van Ziggo die er iets zinnigs over kan zeggen?
  #2  
Oud 13 januari 2009, 22:23
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Cogas
Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Berichten: 2.461
Standaard

Ik ben hier ook wel benieuwd naar, dus even een schopje...
  #3  
Oud 23 januari 2009, 16:59
RdP's schermafbeelding
RdP RdP is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 20 januari 2007
Locatie: Veenendaal
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
DTV: Horizon Box, Humax iHDR5200C/2x IR-Fox-C/LGB-23DC, 2x Samsung 9401R
Berichten: 215
Standaard

Anoniem ???
  #4  
Oud 23 januari 2009, 19:50
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.075
Standaard

ik heb de vraag uitstaan bij Samsung in Polen waar de software ontwikkeld wordt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RdP Bekijk bericht
Anoniem ???
  #5  
Oud 6 maart 2009, 14:12
JohnZ's schermafbeelding
JohnZ JohnZ is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 24 maart 2008
Locatie: Zwolle-@Home
Ziggo Internet: Z2 - Ubee
DTV: Humax IRHD-5100C
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
ik heb de vraag uitstaan bij Samsung in Polen waar de software ontwikkeld wordt.
Nog iets vernomen?
  #6  
Oud 6 maart 2009, 20:55
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JohnZ Bekijk bericht
Nog iets vernomen?
Software is deze week aangeboden voor validatie. Testen moeten ingepland worden, zal nog een aantal weken duren, want we hebben op dit moment nog andere testen lopen
  #7  
Oud 9 maart 2009, 19:59
RdP's schermafbeelding
RdP RdP is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 20 januari 2007
Locatie: Veenendaal
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
DTV: Horizon Box, Humax iHDR5200C/2x IR-Fox-C/LGB-23DC, 2x Samsung 9401R
Berichten: 215
Standaard

Mocht alles positief verlopen, is het dan zo dat de EPG uitgebreid kan en gaat worden ???
De 9401 was toch een showstopper op dat gebied ???
  #8  
Oud 9 maart 2009, 20:31
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official
 
Geregistreerd: 12 maart 2007
Locatie: Ziggo Provider
DTV: ALL
Berichten: 4.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RdP Bekijk bericht
Mocht alles positief verlopen, is het dan zo dat de EPG uitgebreid kan en gaat worden ???
De 9401 was toch een showstopper op dat gebied ???
de panasonic heeft ook een probleem met de epg langer dan 4-dagen..
  #9  
Oud 5 april 2009, 23:47
csteelooper's schermafbeelding
csteelooper csteelooper is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Locatie: HT/@Home
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus/Ubee EVW3200
DTV: Humax IRHD5000C; Humax iHDR5200C
Berichten: 221
Angry Wanneer update voor EPG beschikbaar?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
de panasonic heeft ook een probleem met de epg langer dan 4-dagen..
Sja, bij de Panasonc heb je tenminsye nog in ieder geval de 4 dagen. Ik bij mijn Samsung DCB9401R niet eens 1 halve dag... 't Is vooral de laatste tijd te gek voor woorden. Alleen al hierom houd ik m'n Mikrogids abo voorlopig dus aan, al zou ik anders willen... Maar een goed functionerende EPG ljkt me vooralsnog een utopie op deze box Misschien heeft Anoniem een idee wanneer er field tests beginnen met deze SU?
  #10  
Oud 6 april 2009, 18:57
RdP's schermafbeelding
RdP RdP is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 20 januari 2007
Locatie: Veenendaal
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
DTV: Horizon Box, Humax iHDR5200C/2x IR-Fox-C/LGB-23DC, 2x Samsung 9401R
Berichten: 215
Standaard

Nou ik zou al blij zijn met 4 dagen, hier, in het oud Casema gebied, is het maar 1 dag. Dus als de firmware update voor de 9401R eindelijk beschikbaar is en de EPG problemen zijn opgelost, kunnen we dan verwachten dat het naar 4 wordt uitgebreid ??? Anoniem ??

En zoja, wanneer kunnen we dat ongeveer verwachten ??

Alvast bedankt....
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-9401R




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl