Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 januari 2009, 11:00
erki's schermafbeelding
erki erki is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 augustus 2008
Locatie: Brunssum @home
Ziggo Internet: televisie Z1+Film1/Sport1 HD pakket
DTV: Humax IRHD5050C+ Samsung HD
Berichten: 9
Standaard Programma gids Film1/Sport1

Ik heb nu een paar maanden een abonnement op Film1/Sport1
Er is voor de leden een maandelijkse programmagids.
Ik heb hem nu 1 keer ontvangen.
De andere maanden heb ik meerdere keren gebeld met de vraag of ik mijn gids kon krijgen.
Iedere keer wordt er toegezegd dat hij opgestuurd wordt,maar helaas.
Nog meer mensen dit probleem?
  #2  
Oud 3 januari 2009, 11:36
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Locatie: Ziggo / @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Berichten: 3.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erki Bekijk bericht
Ik heb hem nu 1 keer ontvangen.
Zeker alleen de eerste keer? Uh, misschien contact opnemen met Film1 zelf?

Tevens staat er op de site van Film1 ook een interessante afschuiving, de aanbieder is verantwoordelijk
  #3  
Oud 3 januari 2009, 21:28
Theunissen's schermafbeelding
Theunissen Theunissen is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 maart 2008
Locatie: Nieuwstadt / Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Samsung UE40B6000 met CI+, Philips 26PFL5604H met CI+, Humax ihdr-5400c en Humax HD5000
Berichten: 388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erki Bekijk bericht
Ik heb nu een paar maanden een abonnement op Film1/Sport1
Er is voor de leden een maandelijkse programmagids.
Ik heb hem nu 1 keer ontvangen.
De andere maanden heb ik meerdere keren gebeld met de vraag of ik mijn gids kon krijgen.
Iedere keer wordt er toegezegd dat hij opgestuurd wordt,maar helaas.
Nog meer mensen dit probleem?
Ja dat is mij ook overkomen sinds januari 2008. Toen kreeg ik opeens ook niet meer de film 1 gids (terwijl het de jaren ervoor steeds goed ging). Ik heb toen wel gewoon iedere maand gemaild waarna ik steeds de gids toegestuurd kreeg met tevens een excuus brief erbij. Ik heb dit zeker maanden lang achter elkaar moeten dan. Soms ging het goed en dan kreeg ik opeens een gids maar de maand erna ging het weer fout en vergaten ze weer de gids waarna ik weer moest mailen. Ik heb ze in ieder geval nu (sinds september 2008) zover gekregen dat ik nu automatische iedere maand 2 film 1 gidsen ontvang .

Je moet gewoon blijven volhouden (je kunt beter mailen dan bellen, is ook nog een stuk goedkoper en sneller). Ik had op een gegeven moment gewoon een standaard e-mail gemaakt die ik iedere maand opstuurde als ik de gids niet kreeg.
  #4  
Oud 3 januari 2009, 23:48
EinnoR's schermafbeelding
EinnoR EinnoR is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 21 september 2008
Locatie: Bergen op Zoom / Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra
DTV: Samsung DCB-P850R
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theunissen Bekijk bericht
Ja dat is mij ook overkomen sinds januari 2008. Toen kreeg ik opeens ook niet meer de film 1 gids (terwijl het de jaren ervoor steeds goed ging). Ik heb toen wel gewoon iedere maand gemaild waarna ik steeds de gids toegestuurd kreeg met tevens een excuus brief erbij. Ik heb dit zeker maanden lang achter elkaar moeten dan. Soms ging het goed en dan kreeg ik opeens een gids maar de maand erna ging het weer fout en vergaten ze weer de gids waarna ik weer moest mailen. Ik heb ze in ieder geval nu (sinds september 2008) zover gekregen dat ik nu automatische iedere maand 2 film 1 gidsen ontvang .

Je moet gewoon blijven volhouden (je kunt beter mailen dan bellen, is ook nog een stuk goedkoper en sneller). Ik had op een gegeven moment gewoon een standaard e-mail gemaakt die ik iedere maand opstuurde als ik de gids niet kreeg.
Naar welk mail-adres moet je dan mailen?
  #5  
Oud 4 januari 2009, 00:07
Roedie's schermafbeelding
Roedie Roedie is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 december 2008
Locatie: Hoeven/@Home
Berichten: 24
Standaard

Daar ben ik ook benieuwd naar... welk e-mail adres moet ik daarvoor gebruiken?
  #6  
Oud 4 januari 2009, 01:53
hvanbeek's schermafbeelding
hvanbeek hvanbeek is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 maart 2008
Locatie: Zoetermeer
Ziggo Internet: Alles-in-1-Extra
DTV: Cisco 8485 PVR
Berichten: 661
Standaard

mailen heeft bij mij weinig zin gehad (via contactformulier op de website). Ik moest 3 a 4 x bellen om eea geregeld te krijgen. Ontvang het krantje nu al een aantal maanden keurig op tijd in de bus. veel sterkte!
  #7  
Oud 4 januari 2009, 03:04
Theunissen's schermafbeelding
Theunissen Theunissen is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 29 maart 2008
Locatie: Nieuwstadt / Ziggo
Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Samsung UE40B6000 met CI+, Philips 26PFL5604H met CI+, Humax ihdr-5400c en Humax HD5000
Berichten: 388
Standaard

Ik mailde altijd naar klantenservice@tvhome.nl, maar ik weet niet meer of dat E-mail adres nog bestaat (de laatste keer dat ik daar naar mailde was in september 2008). Maar makkelijker is om het contactformulier in te vullen via https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/formulier

Bellen heb ik ook eens geprobeerd maar ik kreeg toen een persoon eraan die er geen verstand van had en die verbond mij toen door met iemand anders. Maar dat ging helemaal fout en ik kreeg toen weer het keuze menu te horen. Dus ik ben snel gestopt met bellen want het leverde me alleen maar ergernis op en het koste me ook nog eens geld.

Ik loste het dus mooi op via de mail en via het contactformulier.
  #8  
Oud 4 januari 2009, 08:50
erki's schermafbeelding
erki erki is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 augustus 2008
Locatie: Brunssum @home
Ziggo Internet: televisie Z1+Film1/Sport1 HD pakket
DTV: Humax IRHD5050C+ Samsung HD
Berichten: 9
Standaard

Bedankt allemaal voor de reacties.
Het contactformulier op de website van Ziggo heb ik al verschillende keren gebruikt.
Maar helaas,krijg zelfs geen algemeen bedank mailtje meer dat de klacht in behandeling wordt genomen.Dus ik denk dat de klachten via het contactformulier niet meer in behandeling worden genomen.
Film 1 contacten heeft geen zin,die schuiven de verantwoordelijkheid naar Ziggo.
  #9  
Oud 24 januari 2009, 14:56
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Locatie: Ziggo / @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Berichten: 3.388
Standaard

Het Film1 blad voor februari 2009 is ook weer binnen gekomen vandaag.
  #10  
Oud 28 januari 2009, 11:45
erki's schermafbeelding
erki erki is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 29 augustus 2008
Locatie: Brunssum @home
Ziggo Internet: televisie Z1+Film1/Sport1 HD pakket
DTV: Humax IRHD5050C+ Samsung HD
Berichten: 9
Standaard

Het is nu 28 januari en ik heb de nieuwe gids natuurlijk nog steeds niet binnen,gaan maar weer met Ziggo contacten,wordt er wel erg moedeloos van.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen


Favorieten/bladwijzers



Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl