Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 12 december 2008, 15:21   #1
dennis33
Junior Member
 
dennis33's schermafbeelding
Standaard Geen kiestoon

Hallo,

Ik ben overgestapt naar een alles in 1 pakket van Ziggo. Alles is aangesloten en het werkt prima, behalve de telefoon. Ik krijg geen kiestoon ik hoor alleen een ruis. Ook blijft er een oranje lampje branden op mijn modem. LINK. Heeft iemand enig idee ???
dennis33 is offline  
Oud 12 december 2008, 15:32   #2
CeeS
Legend (✝ 2016)
 
CeeS's schermafbeelding
Standaard

Je kunt het beste even de helpdesk bellen, het lijkt erop of je telefonie-profiel nog niet geactiveerd is. Moet er soms ook nog een nummer geporteerd worden vanaf bijvoorbeeld KPN ?

Dat oranje link-lampje is normaal, die hoort te branden en gaat knipperen zodra je data ontvangt of verstuurt op internet.

Als je telefonie profiel geactiveerd is zou het TEL-1 lampje ook constant groen moeten branden en moet groen-knipperen als je de telefoon van de haak haalt.

PS:
Je email-adres als gebruikersnaam op het forum is niet handig omdat ook spam-robots het internet afzoeken. Als je je forumnaam wilt wijzigen, stuur mij dan even een PB met de nieuwe naam die je wilt, dan kan ik het aanpassen.
__________________
The difference between theory and practice in practice is greater than the difference between theory and practice in theory....
CeeS is offline  
Oud 12 december 2008, 15:51   #3
dennis33
Junior Member
 
dennis33's schermafbeelding
Standaard inlognaam

Hallo,

Ik wil mijn inlognaam wel veranderen, hoe doe ik dat ?
dennis33 is offline  
Oud 12 december 2008, 15:53   #4
dennis33
Junior Member
 
dennis33's schermafbeelding
Standaard Telefoon

De kabel voor digitale tv zit in poort tel 1. Mijn telefoonkabel zit in poort 2, zou dat het probleem kunnen zijn ?
Ik had overigens geen telefoon van KPN.
dennis33 is offline  
Oud 12 december 2008, 16:00   #5
CeeS
Legend (✝ 2016)
 
CeeS's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis33 Bekijk bericht
Hallo,

Ik wil mijn inlognaam wel veranderen, hoe doe ik dat ?
Is inmiddels na je PB aangepast, inloggen met je nieuwe naam en zelfde wachtwoord in de toekomst dus.
__________________
The difference between theory and practice in practice is greater than the difference between theory and practice in theory....
CeeS is offline  
Oud 12 december 2008, 16:02   #6
CeeS
Legend (✝ 2016)
 
CeeS's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis33 Bekijk bericht
De kabel voor digitale tv zit in poort tel 1. Mijn telefoonkabel zit in poort 2, zou dat het probleem kunnen zijn ?
Ik had overigens geen telefoon van KPN.
Eh... digitale TV in poort tel-1 snap ik niet helemaal, hoe kun je digitale TV daarop aansluiten (waar loopt dat naartoe bij jou)??

In elk geval moet je de telefoon in Tel-1 doen, tel-2 is voor een tweede telefoonlijn met een eigen nummer als je dat mocht nemen in de toekomst.
__________________
The difference between theory and practice in practice is greater than the difference between theory and practice in theory....
CeeS is offline  
Oud 12 december 2008, 16:57   #7
dennis33
Junior Member
 
dennis33's schermafbeelding
Standaard telefoon

Je merkt het al, ik ben zo verschrikkelijk technisch. Hij doet het inmiddels en ik ga niet zeggen wat ik verkeerd heb gedaan, dat is te genant voor woorden. In ider geval ontzettend bedankt voor het meedenken.

Groet.
dennis33 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl