Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 december 2008, 22:50
BenKie's schermafbeelding
BenKie BenKie is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 december 2008
Locatie: beverwijk ziggo
Ziggo Internet: z3
Berichten: 2
Standaard Help!!! Ik ontvang ineens geen emails meer

Ik ben altijd klant geweest bij orange. Nadat ziggo dat overgenomen heeft zijn mijn problemen begonnen, vooral met mijn microsoft outlook email.
Ineens ontvang ik geen mails meer, de laatste mail is van afg. donderdag 08-12 10.42 uur.
Als ik nu mijn mail start en op verzenden/ontvangen druk krijg ik de volgende melding:
".... kan de derver niet vinden. (account: pop3, pop3-server: 'pop3', foutnummer: 0x800ccc0d...."

Ik heb mijn account verwijderd en opnieuw aangemaakt. Gegevens:
ALGEMEEN:
email account: pop3
email adres: pop.online.nl&benkie@orange.nl
SERVERS:
inkomende email (pop3): pop3
uitgaande email: (smtp): smtp
accountnaamop.online.nl&benkie@orange.nl
VERBINDING:
LAN netwerk gebruiken. (dat is goed, heb idd. een klein netwerk)
GEAVANCEERD:
uitgaande email (smtp): 25
inkomende email (pop3): 110

Maar iedere keer krijg ik die foutmelding.

Telefoneren met ziggo heeft niet zoveel zin, zij zijn konstant in gesprek.
Kan iemand mij met de juiste tip helpen??

Alvast bedankt!

Benkie.
  #2  
Oud 9 december 2008, 22:53
tja's schermafbeelding
tja tja is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Cogas
Ziggo Internet: A-i-1 Plus, Modem: Ubee
DTV: LG 32LD350 (zonder CAM); Cisco 8455, Ziggo IPTV pilot, Humax Fox C
Berichten: 2.461
Standaard

@online adressen kun je niet via POP3 uitlezen op een Ziggo verbinding, hiervoor heb je een Online verbinding nodig. Heb je deze niet? Dan moet je de Online-webmail gebruiken.
  #3  
Oud 9 december 2008, 23:04
BenKie's schermafbeelding
BenKie BenKie is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 9 december 2008
Locatie: beverwijk ziggo
Ziggo Internet: z3
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie Tja.

ik heb dat online.nl staan omdat dat standaard meegeleverd werd vanaf het moment dat Ziggo het zooitje had overgenomen van casema.

Toch heb ik jou advies opgevolgd en alles met online.nl verwijderd in mijn account, alles weer gestart, maar toch blijft die foutboodschap komen.

Ik weet het nu niet meer hoor.

mzzl.

Ben.
  #4  
Oud 9 december 2008, 23:16
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenKie Bekijk bericht
SERVERS:
inkomende email (pop3): pop3
uitgaande email: (smtp): smtp
accountnaamop.online.nl&benkie@orange.nl
VERBINDING:
LAN netwerk gebruiken. (dat is goed, heb idd. een klein netwerk)
GEAVANCEERD:
uitgaande email (smtp): 25
inkomende email (pop3): 110
Heb je bij de servers voor inkomende en uitgaande email ingevuld wat ik rood gearceerd heb, of de volledige servernamen? Als je daar alleen ingevuld hebt wat ik rood gearceerd heb dan gaat het daar mis. Daar kun je de volledige servernamen invullen waardoor de verbinding wel tot stand zou moeten komen.
__________________

  #5  
Oud 10 december 2008, 15:11
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User
 
Geregistreerd: 19 april 2008
Locatie: Ziggo / @Home
Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Berichten: 3.388
Standaard

Hij heeft inderdaad alleen maar 'pop3' ingevuld. Staat ook bij zijn foutmelding in het eerste bericht.
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5G77 Safari/525.20
  #6  
Oud 10 december 2008, 16:28
OmeJoop's schermafbeelding
OmeJoop OmeJoop is offline
Member
 
Geregistreerd: 18 mei 2008
Locatie: -/Casema
Ziggo Internet: Ziggo AI1 Extra / MUVEE
DTV: HUMAX 5200C
Berichten: 91
Post

probeer overal waar nu online.nl staat eens ziggo.nl in te voeren

(zo zou ik het dus doen..)

email account: pop3
email adres: pop.ziggo.nl&benkie@ziggo.nl
SERVERS:
inkomende email (pop3): pop.ziggo.nl
uitgaande email: (smtp): smtp.ziggo.nl
accountnaam:smtp.ziggo.nl&benkie@ziggo.nl
VERBINDING:
LAN netwerk gebruiken. (dat is goed, heb idd. een klein netwerk)
GEAVANCEERD:
uitgaande email (smtp): 25
inkomende email (pop3): 110

Laatst gewijzigd door OmeJoop; 10 december 2008 om 17:33
  #7  
Oud 10 december 2008, 17:25
Excalibur's schermafbeelding
Excalibur Excalibur is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Locatie: Deventer
Ziggo Internet: Abonnement: Alles-In-Een Plus / Modem: Motorola SBV5121
DTV: Humax IR-FOX C
Berichten: 3.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeJoop Bekijk bericht
probeer overal waar nu online.nl staat eens ziggo.nl in te voeren

(zo zou ik het dus doen..)

email account: pop3
email adres: pop.ziggo.nl&benkie@ziggo.nl
SERVERS:
inkomende email (pop3): pop3
uitgaande email: (smtp): smtp
accountnaam:smtp.ziggo.nl&benkie@ziggo.nl
VERBINDING:
LAN netwerk gebruiken. (dat is goed, heb idd. een klein netwerk)
GEAVANCEERD:
uitgaande email (smtp): 25
inkomende email (pop3): 110
Dan ook graag de juiste info omtrend servernaam corrigeren Als je bij de servers voor in- en uitgaande email enkel "pop3" en "smtp" invult zal het niet gaan werken.
__________________

  #8  
Oud 10 december 2008, 17:33
OmeJoop's schermafbeelding
OmeJoop OmeJoop is offline
Member
 
Geregistreerd: 18 mei 2008
Locatie: -/Casema
Ziggo Internet: Ziggo AI1 Extra / MUVEE
DTV: HUMAX 5200C
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excalibur Bekijk bericht
Dan ook graag de juiste info omtrend servernaam corrigeren Als je bij de servers voor in- en uitgaande email enkel "pop3" en "smtp" invult zal het niet gaan werken.
Ok. was me ontgaan, staat inderdaad fout... dacht dat die instelling om servertype ging is nu aangepast
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl