Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Nieuwsgroepen

Mededelingen

Nieuwsgroepen Discussies over de news-server van Ziggo, het gebruik van een payserver en usenet software

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 4 september 2009, 13:42
ajoeb's schermafbeelding
ajoeb ajoeb is offline
Junior Member

Ziggo Internet: kabel
DTV: sony bravia
Standaard

Hoi

Ik ben van mijn tele2 abonnement, 20mB, overgestapt naar ziggo. Via tele2 en tweaknews download ik toen op usenet. Alleen nu zegt tweaknews ik moet een nieuwe account aanvragen via ziggo.
Hoe moet ik dat doen?

Ik heb een 50mb account, alles in 1 extra. Ik download via newsleecher met een snelheid van bijna 2mb.

Kan iemand mij wat meer informatie geven hoe ik het kan doen of ik een nieuwe payserver moet nemen of via ziggo newsgroepen??

Bedankt alvast.
Oud 6 september 2009, 22:37
CeeS's schermafbeelding
CeeS CeeS is offline
Senior Member

Ziggo Internet: CMax300|TC7210|Asus RT-AC87U(Merlin)
DTV: CI+1.3 LG|Horizon 7401|Humax 5050&5200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ajoeb Bekijk bericht
Hoi

Ik ben van mijn tele2 abonnement, 20mB, overgestapt naar ziggo. Via tele2 en tweaknews download ik toen op usenet. Alleen nu zegt tweaknews ik moet een nieuwe account aanvragen via ziggo.
Hoe moet ik dat doen?

Ik heb een 50mb account, alles in 1 extra. Ik download via newsleecher met een snelheid van bijna 2mb.

Kan iemand mij wat meer informatie geven hoe ik het kan doen of ik een nieuwe payserver moet nemen of via ziggo newsgroepen??

Bedankt alvast.
Je kunt gebruik maken van de ziggo newsserver (news.ziggo.nl en inloggen met je @ziggo.nl emailadres en het bijbehorende wachtwoord)
De snelheid van de Ziggo newsserver is maximaal ongeveer 25Mbit/sec dus niet je volledige abonnement.
Oud 7 september 2009, 08:45
Bullet NL's schermafbeelding
Bullet NL Bullet NL is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra 120/10Mbit, Ubee EMV3200B, D-LINK DIR 855
DTV: Digtaal TV Totaal, HD Pakket & Eredivisie Live, Humax 5050C, Samsung DCB-H360RA, Smit CI+
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeeS Bekijk bericht
Je kunt gebruik maken van de ziggo newsserver (news.ziggo.nl en inloggen met je @ziggo.nl emailadres en het bijbehorende wachtwoord)
De snelheid van de Ziggo newsserver is maximaal ongeveer 25Mbit/sec dus niet je volledige abonnement.
Het is natuurlijk wel zo dat wanneer je een oud @home, Multikabel of Casema klant bent dat je in moet loggen op deze servers met de account gegevens die je bij het aangaan van de abonnement bij deze partijen heb gekregen.

dus; user@Home.nl, user@multikabel.nl en user@casema.nl
en het bijbehoorende wachtwoord.

p.s.

De Newsservice van Ziggo is een mooie gelegenheid om met de materie in aanraking te komen, Voor regelmatig gebruik, langere retentie en hogere snelheden dien je over te stappen naar een Pay-Newsserver.

Kijk voor hoe, waarom en waar op http://www.binaries4all.nl/ voor een duidelijke uitleg.
Oud 8 september 2009, 11:36
ajoeb's schermafbeelding
ajoeb ajoeb is offline
Junior Member

Standaard

[quote=ajoeb;200922]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bullet NL Bekijk bericht
Het is natuurlijk wel zo dat wanneer je een oud @home, Multikabel of Casema klant bent dat je in moet loggen op deze servers met de account gegevens die je bij het aangaan van de abonnement bij deze partijen heb gekregen.

dus; user@Home.nl, user@multikabel.nl en user@casema.nl
en het bijbehoorende wachtwoord.

p.s.

De Newsservice van Ziggo is een mooie gelegenheid om met de materie in aanraking te komen, Voor regelmatig gebruik, langere retentie en hogere snelheden dien je over te stappen naar een Pay-Newsserver.

Hoi,
Ik gebruik mijn inlogcode's van Ziggo en werkt gewoon goed.
Het is inderdaad sneller, maar ik vraag me af of de snelheden wel stabiel zijn. Tijdens downloaden kan je dit volgen op een grafiek in de Newsleecher. Alleen zie ik daar geen stabiele grafiek alleen veel ups en downs, dit was bij tele2 altijd 1 lijn. Hoe kan dat? Ik heb nu ook de payserver bij Tweaknews erbij, en dan nog is het onstabiel.
Oud 14 september 2009, 22:39
bezoeker's schermafbeelding
bezoeker bezoeker is offline
Senior Member

Ziggo Internet: 3-in-1 basis
DTV: router Sitecom WL306 giga, CI+
Standaard

Citaat:
Hoi

Hoe moet ik dat doen?

Bedankt alvast.
Onzin wat Tweaknews zegt, je kan gewoon je tweaknews account gebruiken. Maak maar een extra server aan, eindigend met tweaknews.nl

Wat wel belangrijk is om te realiseren, dat als je een account heb bij Tweaknews van 10Mb, dan kan je natuurlijk niet een snelheid van 50Mb halen als je download.
Oud 13 oktober 2009, 14:36
speedrock's schermafbeelding
speedrock speedrock is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 extra/ubee+sitecom wl351
DTV: alpha crypt module
Standaard nieuwsgroep

hallo,
kan iemand mij helpen met nieuwsgroepinstellingen?
ik had hiervoor adsl met payserver en nooit problemen.
nu ziggo alles in 1 plus met grabbit,alles ingesteld zoals het hoort denk en elke keer code 482 word er gek van.
instelling:news.quicknet.nl op poort 119
gebrnaam:...........@quicknet
wachtwoord:...... en nog niks toch raar?

wie wil mij helpen
Oud 6 november 2009, 12:07
rozema.roel's schermafbeelding
rozema.roel rozema.roel is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in een plus
Angry nieuwsserver

Ik ben verhuisd en wil weer via Newsleecher gaan downloaden en heb alle twee serveradressen geprobeerd maar niets werkt Ik heb FTD QuickPar en Winrar en Newslecher op de PC ,maar de serveradressen doen het niet . Wat doe ik verkeerd . Ik zat op newnews.home.nl en heb de nieuwe geprobeerd news.ziggo.nl maar niets doet het . Ik kan de groepen niet binnen krijgen . Kunt u mij zeggen wat deze OEN verkeerd doet
Oud 6 november 2009, 12:13
ajoeb's schermafbeelding
ajoeb ajoeb is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rozema.roel Bekijk bericht
Ik ben verhuisd en wil weer via Newsleecher gaan downloaden en heb alle twee serveradressen geprobeerd maar niets werkt Ik heb FTD QuickPar en Winrar en Newslecher op de PC ,maar de serveradressen doen het niet . Wat doe ik verkeerd . Ik zat op newnews.home.nl en heb de nieuwe geprobeerd news.ziggo.nl maar niets doet het . Ik kan de groepen niet binnen krijgen . Kunt u mij zeggen wat deze OEN verkeerd doet
bij gebruikersnaam moet je je volledige adres ik bedoel dan bv. blabla@ziggo.nl invullen anders pakt ie em niet.

maar ziggo knijpt het af, je moet toch een payserver nemen wil je de snelheid behalen.

sukses
Oud 6 november 2009, 12:27
Ed's schermafbeelding
Ed Ed is offline
Banned User

Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Ubee EVM3200 | Linksys WRT610N
DTV: Humax iPVR9200
Standaard

Citaat:
maar ziggo knijpt het af, je moet toch een payserver nemen wil je de snelheid behalen.
Ziggo knijpt helemaal niets af, er zit alleen een max op... en met zijn Plus abonnement haalt hij de 20Mbit/s echt wel.
Oud 9 november 2009, 01:25
Spartagek's schermafbeelding
Spartagek Spartagek is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Op de terugweg naar Ziggo
DTV: Horizon + Extra box en CI+
Standaard

Voor de luie medegebruiker

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...55&postcount=1

hier staan de adressen !
pagina 1 - post 1
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Nieuwsgroepen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten