Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 juli 2009, 20:41
raymond's schermafbeelding
raymond raymond is offline
Senior Member

Standaard

Hi!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marivermeer Bekijk bericht
Ook hier zeer veel spam van pillen met eigen mailadres.
Zelfs mcafee laat die teringtroep door.
Is het ook niet gemarkeerd met Spam? in het onderwerp?
Kan het me niet zo goed voorstellen eigenlijk.

Bye,
Raymond.
Oud 7 juli 2009, 12:49
marivermeer's schermafbeelding
marivermeer marivermeer is offline
Senior Member

Standaard

Nee, komt in het gewone postvan binnen, dus niet het spam, ook niet gemarkeerd. Normaal komt zo'n troep in het filter van mcafee, nu dus niet.
Zojuist weer 4 berichten van pillen. Nu niet met eigen naam, maar wel in postvak in.
Oud 8 juli 2009, 10:46
renetta's schermafbeelding
renetta renetta is offline
Member

Ziggo Internet: Family
DTV: Samsung DCB-9401R
Standaard

Je kunt natuurlijk ook een rule in jouw email client aanmaken: Als afzender = <jouw email> en ontvanger = <jouw email> dan bericht wegsmijten. Dit is natuurlijk geen oplossing, maar een mooie workaround voor als jouw provider de plank mis slaat.

Cheers,

Rene
Oud 15 augustus 2009, 19:55
jafrako's schermafbeelding
jafrako jafrako is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra / TM 702
DTV: Humax iPVR 5050c
Standaard Ontvang spam met mijn eigen email adres als afzender!!!

Tja, ik ontvang ook spam met als afzender mijzelf. Leuke discussie over wat de beste antispam software is, of hoe je je emailadres kan afschermen. Het probleem wordt daarmee niet opgelost. Spam misbruikt 80% van de totale capaciteit van het emailverkeer. Ik heb een puik antispam programma, maar die meuk heeft wel het volle traject van afzender naar mij afgelegd voor het tegen de lamp liep en daar wordt ik heel erg pissig van. Wat een verspilling. Is er dan niemand die zo'n spammer iets retour kan sturen waardoor de rook uit z'n computers(s) begint te stromen. Zelf heb ik daar een te klein denkraam voor dus dat gaat niets worden, maar op deze wereld strompelen toch wel een paar van die heerlijke nerds, wizzkids of bona fide hackers rond die zo'n kruistocht tegen de spammers als een uitdaging zien. Kom op, kill de spammers.
Oud 24 oktober 2009, 18:35
pa70's schermafbeelding
pa70 pa70 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: alles in 1 extra motorola sbv2521e
DTV: dtv philips dcr2022
Standaard

ik heb er zins een week last van is dit al eens opgelost ??
Oud 26 oktober 2009, 08:08
adslben's schermafbeelding
adslben adslben is offline
Member

Ziggo Internet: AIO Plus - Ubee wifi
DTV: Sony met Aphacrypt, Humax HD
Standaard

Begin eens met Thunderbird als emailclient, scheelt al een hoop ellende.
Verder zou je mailwasher kunnen gebruiken maar is voor mij te veel werk om alle email eerst te checken.

Ik heb een eigen domein voor een paar tientjes met echt goed spamfilter erbij. kreeg eerst wel 10 tot 50 "aanbiedingen" per dag en nu nog een paar per maand die erdoorheen komen.

Ben je ook af van emailadres kwijt bij wijzigen internetprovider en alles in eigen beheer doen is ook wel lekker.
Oud 26 oktober 2009, 08:52
ronvm's schermafbeelding
ronvm ronvm is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Z3 / Ubee Modem / TP-Link Archer c7 Router
DTV: CI+ op LG 42LM620S LED Cinema 3D SMART TV
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adslben Bekijk bericht
Begin eens met Thunderbird als emailclient, scheelt al een hoop ellende.
Verder zou je mailwasher kunnen gebruiken maar is voor mij te veel werk om alle email eerst te checken.

Ik heb een eigen domein voor een paar tientjes met echt goed spamfilter erbij. kreeg eerst wel 10 tot 50 "aanbiedingen" per dag en nu nog een paar per maand die erdoorheen komen.

Ben je ook af van emailadres kwijt bij wijzigen internetprovider en alles in eigen beheer doen is ook wel lekker.
Ik heb een eigen domein en een eigen e-mail-server hier staan incl. eigen filtering, maar ook ik krijg spam met als afzender m'n eigen naam binnen. Heeft dus niks te maken met je provider. Die gasten gaan alle domeinen af en rotzooien maar een eind heen, er komen altijd wel van die berichten op hun plaats van bestemming aan. Wat ze terugkrijgen is pech voor ze, zo werken die gasten nou eenmaal en wat zoiets nou oplevert???
Oud 26 oktober 2009, 09:04
adslben's schermafbeelding
adslben adslben is offline
Member

Ziggo Internet: AIO Plus - Ubee wifi
DTV: Sony met Aphacrypt, Humax HD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronvm Bekijk bericht
Ik heb een eigen domein en een eigen e-mail-server hier staan incl. eigen filtering, maar ook ik krijg spam met als afzender m'n eigen naam binnen. Heeft dus niks te maken met je provider. Die gasten gaan alle domeinen af en rotzooien maar een eind heen, er komen altijd wel van die berichten op hun plaats van bestemming aan. Wat ze terugkrijgen is pech voor ze, zo werken die gasten nou eenmaal en wat zoiets nou oplevert???
Ik kan inderdaad zo een email versturen als bill gates of wie dan ook, maar spamfilters van providers zuigen enorm, dus voor mij die paar tientjes wel waard. Als ik spamfilter uitzet dan heb ik gelijk weer veel troep (echt heeeeel veel) ook van oude emailadressen die ik niet meer gebruik op mijn eigen domein. Je doet er inderdaad niets aan wat die lui doen maar het zal wel geld opleveren voor ze.
Oud 26 oktober 2009, 10:57
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member

DTV: Samsung DVB-9401R
Standaard

Ik krijg dagelijks een paar honderd spamberichten op mijn gmail, die overigens keurig in de spambox eindigen Veel daarvan hebben als afzender 'me', dat klopt dus niet. Spambotjes doen alsof ze jou zijn basically.
Als je Outlook gebruikt kan je gratis Spamfighter downloaden en installeren (www.spamfighter.com).
Oud 26 oktober 2009, 12:00
Navi's schermafbeelding
Navi Navi is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus UBEE Modem
DTV: Humax IRHD 5200C
Standaard

En als je die Spamfighter installeert genereer je weer spam want dan wil het programma iedereen uit je adesboek duidelijk maken dat er zoveel spam uit je Postvak IN is gefilterd. Je wil niet weten hoevaak ik dit ben tegen gekomen bij het klantenservice werk wat ik heb gedaan. (nee geen Ziggo of andere ISP etc)
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten