Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)

Mededelingen

Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Standard Definition Personal Video Recorder

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 3 december 2008, 12:56
marcedwin's schermafbeelding
marcedwin marcedwin is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect Complete & Play Start / Ubee WiFi ellende ding van Ziggo / Mobiel Ruim 4G
DTV: Humax iPVR-9200C / Samsung 2333HD met CI en daarin Alphacrypt Classic / Samsung DCB-9401R / Horizon
Standaard

Ik heb dat ook weleens, een zwarte opname. Zeer irritant. Maar volgens mij niks aan te doen. Inferieure techniek. Verder ben ik wel blij met die Humax op 1 dingetje na.

Als ik wat op ga nemen en ik ben een ander programma aan het kijken en de opname start gaat het beeld ff 1 sec op zwart. Ben je dan net een ander programma aan het kijken in TimeShift dan schiet ie door naar waar de zender op dat moment is en start de tiemshift weer vanaf nul. Je springt dan dus verder in het programma en kan dus niet meer terug.

Nu, als ik weet dat er straks een opnaem start, en ik het niet vergeet. Druk ik niet TimeShift maar de record knop. Dan doet ie hetzelfde. Maar omdat ik aan het opnemen ben kan ik weer terug naar waar ik aan het kijken was. (volgen jullie het nog )

Als dat nou eens bij een nieuwe firmware update opgelost kon worden, dan zou dat fijn zijn.
Oud 10 december 2008, 17:05
Jan_Assen's schermafbeelding
Jan_Assen Jan_Assen is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus, Ubee draadloos modem
DTV: iHDR-5200C;
Standaard

Ik krijg straks ruzie met de vrouw omdat ik de Hummy in huis heb gehaald. En waarom? De laatste aflevering van Grey's Anatomy ging weer op zwart
Oud 10 december 2008, 17:37
Miemp's schermafbeelding
Miemp Miemp is offline
Junior Member

Wink Joepie...

Ik heb net vanmiddag deze PVR aangeschaft, ben benieuwd of bij ons deze zwarte toestanden ook zullen toeslaan... De ultieme test komt op eerste kerstdag, wanneer we al die fijne BBC-kerstafleveringen door familiebezoeken zullen missen. Hopelijk door de Humax dus na de kerstdagen te zien.
Het is toch eigenlijk te zot voor woorden dat deze als een van de betere ontvangers bekend staat, maar intussen al een jaar lang deze problemen oplevert. Dat wil zeggen, op nederlandse forums wordt dit probleem gemeld maar bijv. op britse niet. Ik heb het idee dat het ergens in de software/updates zit die wij van Ziggo mogen gebruiken? Wat het ook mag zijn ik hoop dat het snel opgelost zal zijn want een recorder die soms niet opneemt is als een auto die af en toe niet rijdt, las ik ergens, en dat zouden we niet accepteren...
Oud 12 december 2008, 11:07
thomas999's schermafbeelding
thomas999 thomas999 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles In Een Extra - Arris modem
DTV: Humax PVR
Standaard

Ik zou maar niet ongerust zijn. Natuurlijk is het vervelend dat sommigen hier last van hebben, maar ik denk dat bij 9 van de 10 mensen het ding gewoon goed werkt.
Oud 12 december 2008, 19:20
paull's schermafbeelding
paull paull is offline
Member

Ziggo Internet: Internet Z, Arris CM450 + Netgear Wireless
DTV: Humax PVR 9200
Standaard Zwart bij de BBC?

Ik heb mijn Humax sinds juni '08. De laatste dagen een aantal zwarte opnamen gehad. Daarvoor 2 of 3 keer. Kan het kloppen dat het alleen bij de BBC gebeurt? De Wereld Draait Door en Nova neemt mijn Humax iedere dag standaard op, en dat levert geen problemen op, maar BBC2, BBC3 en BBC4 gingen de laatste week een aantal malen mis. Heel vervelend! Zou de BBC opnemen soms blokkeren?
Oud 13 december 2008, 11:11
thomas999's schermafbeelding
thomas999 thomas999 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles In Een Extra - Arris modem
DTV: Humax PVR
Standaard

In principe wordt er door geen van de aanbieders iets geblokkeerd, maar er kan natuurlijk wel iets fout ingesteld zijn o.i.d.
De Siemens PVR geeft af en toe de melding dat opname niet is toegestaan. Dat blijkt ook een fout te zijn.
(Zie: draadje Siemens PVR)
Oud 13 december 2008, 12:31
The_Doman's schermafbeelding
The_Doman The_Doman is nu online
Senior Member

DTV: Humax 5050/5100/5300/DM500/TechnoTrend/Terratec/M750C
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas999 Bekijk bericht
De Siemens PVR geeft af en toe de melding dat opname niet is toegestaan. Dat blijkt ook een fout te zijn.
Toch is dat anders natuurlijk, bij een echte opnameblokkering komt er normaal gesproken een foutmelding en wordt de opname niet gestart.
Zelf heb ik het probleem van af en toe zwarte opnames bij de Siemens ook een tijdje gehad doordat er (tijdelijk) veranderingen in de codering waren aangebracht.

Siemens M750: Lange ZAP Tijden en Foutmeldingen!
Oud 12 maart 2009, 14:13
congo's schermafbeelding
congo congo is offline
Member

Ziggo Internet: Ziggo alles in 1
DTV: Humax iHDR-5050c HD PVR--->Sony 40w4500 Full HD
Standaard

Nog steeds niemand die weet waar het aan ligt dat er zwarte opnames ontstaan?

De laatste tijd heb ik hier wat vaker last van gehad.
Heb nu inmiddels de 5050c, maar wil de 9200 aan m'n schoonouders geven.
Maar het zou fijn zijn als dit verschijnsel opgelost zou kunnen worden
Oud 27 maart 2009, 22:44
WEBB's schermafbeelding
WEBB WEBB is offline
Junior Member

Standaard

al geruime tijd de humax in bezit en soms een opname met zwart beeld gehad, nu al twee weken achter elkaar hetzelfde programma op zwart beeld, gaat hier om topgear van veronica en nu dus al weer twee weken gemist. Begin er nu toch aardig van te balen
Oud 29 maart 2009, 19:35
WEBB's schermafbeelding
WEBB WEBB is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WEBB Bekijk bericht
al geruime tijd de humax in bezit en soms een opname met zwart beeld gehad, nu al twee weken achter elkaar hetzelfde programma op zwart beeld, gaat hier om topgear van veronica en nu dus al weer twee weken gemist. Begin er nu toch aardig van te balen
Vanavond een herhaling van hetzelfde programma proberen op te nemen en wederom een zwart beeld, ga er vanuit dat het dan aan de zender ligt
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten