Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws

Mededelingen

Nieuws Nieuwsberichten over digitale TV en Radio en zenderwijzigingen bij Ziggo

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 28 september 2008, 13:51   #1
Robjee
Junior Member
 
Robjee's schermafbeelding
Standaard Activeren TV Digitaal na 2 jaar

In augustus 2006 heb ik van @Home een aanbieding gekregen voor TV Digitaal. Als internetabonnee van @Home betaalde ik voor de digitale ontvanger plus het startpakket samen 30 euro.
Hier heb ik toen gebruik van gemaakt waarna ik de digitale ontvanger met de smartcart thuisgestuurd heb gekregen.

Door omstandigheden heb ik echter nooit TV Digitaal laten activeren en heb dus nog niet van digitale TV genoten.
Nu ben ik onlangs verhuisd en wil ik graag gebruik maken van Digitale TV van Ziggo met deze digitale ontvanger en smartcard.
Hoe kan ik nu mijn smartcard activeren waardoor ik gebruik kan maken van TV Digitaal van Ziggo?
Robjee is offline  
Oud 28 september 2008, 14:08   #2
ber000000-6
Senior Member
 
ber000000-6's schermafbeelding
Lightbulb

hallo, mag geen probleem zijn. alles op de juiste manier aansluiten, smartcard in decoder plaatsen, en minimaal 1 dagje afwachten.
mocht hierna nog geen teken van leven zijn,dan helpdesk bellen en vragen of ze deze kunnen activeren.( je moet wel in het klanten bestand staan als zijnde bewoner nieuwe adres,en analoog tv-dienst betalen)

tip: bij het aansluiten, kan je alvast testen op nederland 1 of je beeld hebt, zo ja dan i het menu een software update doen voor betreffende decoder.)

mocht je er niet uitkomen, hier op dit forum is altijd wel iemand die je kan helpen met de juiste technische vragen/antwoorden.
en blijkt dat je technische "sleutel"hulp nodig hebt, vraag je toch om een ziggo monteur? die enkele tientjes die dat kost, mag de pret niet drukken.
(mensen geven x-duizend euro uit aan een tv, maar besparen vaak op connectoren en kabels)

goodluck.
ber000000-6 is offline  
Oud 28 september 2008, 16:36   #3
Manolito
Senior Member
 
Manolito's schermafbeelding
Standaard

Hier heb ik de decoder ooit een jaartje of wat op de zolder 'gegooid', daar ik er geen gebruik van maakte.
Wat ik heb gedaan is, even gebeld, men heeft toen de smartcard weer geactiveerd. Houd het nummer van de smartcard bij de hand.
Als men ziet dat je er een tijdje geen gebruik van maakt dan de-activeert men hem. (@home tijdperk, hoe 't nu is weet ik niet.)

Wel even zelf vantevoren de updates doen van je decoder, dat scheelt weer een telefoontje.
Zorg voor een goede verbinding, qua coax-kabel, dat was hier weer 't prob.
Manolito is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl