Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 september 2008, 09:13
Saywhat's schermafbeelding
Saywhat Saywhat is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Multikabel/Ziggo NW
Ziggo Internet: ai1 Extra, Arris TM702
DTV: Humax Duovisio iPVR-9200C, Humax IR-FOX C, Cisco 8455DVB
Berichten: 954
Standaard Foutcodes Outlook

Misschien handig om als Sticky op te nemen:

Foutcodes van outlook kan je op de volgende pagina makkelijk opzoeken, met daarbij de betekenis van die foutcode:

http://va.zensupport.co.uk/ErrorCodes/errorcodes.htm

Zoek de code, en klik op de laatste 2 cijfers en of getallen voor de betekenis en of oplossing.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 september 2008, 10:30
Manolito's schermafbeelding
Manolito Manolito is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 17 mei 2008
Locatie: Tilburg / Ziggo
Ziggo Internet: Connect & Play Max /Ubee EVW320 modem / Netgear X4/Synology DS215j nas
DTV: Samsung ci+ icm Popcornhour A200 / Humax hd-pvr 5200/Horizonbox
Berichten: 1.836
Thumbs up

Thnks, ik heb hem bij de favoriten gezet.
Altijd handig
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 juni 2009, 19:54
opaben's schermafbeelding
opaben opaben is offline
Member
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Locatie: Anna Paulowna multikabel
Ziggo Internet: All in One plus
Berichten: 70
Standaard

Bedankt SayWhat,
dat is informatie waar je wat aan hebt!
groet,
Ben
__________________
Soms zit het mee, vaak zit het tegen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 september 2009, 21:50
Isis's schermafbeelding
Isis Isis is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Locatie: Hoogezand/@Home
DTV: Samsung DVB-9401R
Berichten: 770
Standaard

Zensupport is sowieso heel handig ^^
__________________
Please Google your question before asking.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 25 januari 2015, 19:02
Q5A4's schermafbeelding
Q5A4 Q5A4 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 januari 2015
Locatie: Schinnen @home
Ziggo Internet: Alles in 1 basis cisco
Berichten: 3
Standaard e mail ontvangst

Beste gebruikers,
Ik heb windows xp pro sp 3 opnieuw geinstalleerd. Expl. werkt goed. Met outlook kan ik wel mail versturen maar geen mail ontvangen.
Imap/smpt en wachtwoord ingevuld, gewijzigd, doch nog steeds geen ontvangst. Waar kan ik de fout zoeken? Foutcode 0x800CCC0F ? server opniuw koppelen maar hoe?
Gr. Leon.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 25 januari 2015, 19:59
emiliovisser's schermafbeelding
emiliovisser emiliovisser is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 mei 2008
Locatie: Harlingen(@Home/Ziggo)
Ziggo Internet: Ai1+ / Ubee EVM320B /Asus RT-AC68U (Asuswrt-Merlin)
DTV: Humax iHDR5050-C (HD-PVR) / TV Standaard /Bose CineMate GS Series II
Berichten: 140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Q5A4 Bekijk bericht
Beste gebruikers,
Ik heb windows xp pro sp 3 opnieuw geinstalleerd. Expl. werkt goed. Met outlook kan ik wel mail versturen maar geen mail ontvangen.
Imap/smpt en wachtwoord ingevuld, gewijzigd, doch nog steeds geen ontvangst. Waar kan ik de fout zoeken? Foutcode 0x800CCC0F ? server opniuw koppelen maar hoe?
Gr. Leon.
Schakel je anti-virus programma eens uit

P.s. Je weet dat Windows XP geen updates meer ontvangt etc. De ondersteuning door Microsoft is beëindigd per 8 april 2014. http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...d-support-help

Laatst gewijzigd door emiliovisser; 25 januari 2015 om 20:05
Met citaat reageren
  #7  
Oud 25 januari 2015, 21:14
Q5A4's schermafbeelding
Q5A4 Q5A4 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 januari 2015
Locatie: Schinnen @home
Ziggo Internet: Alles in 1 basis cisco
Berichten: 3
Standaard mail ontvangst.

Beste Emilio, dank voor de reactie, anti virus progr. uitgeschakeld, geen effect. Foutcode 800CCCoE opgezocht. Poort nr. aangepast en ssl 2 en 3 vinkjes weggenomen, geen effect.

Windows XP met aanhang is het max. wat mijn oude PC aankan. Voor div. doelen wil ik die nog blijven gebruiken met een Anti virus pr. van Bullguard.
Gr, Leon
Met citaat reageren
  #8  
Oud 25 januari 2015, 21:48
emiliovisser's schermafbeelding
emiliovisser emiliovisser is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 26 mei 2008
Locatie: Harlingen(@Home/Ziggo)
Ziggo Internet: Ai1+ / Ubee EVM320B /Asus RT-AC68U (Asuswrt-Merlin)
DTV: Humax iHDR5050-C (HD-PVR) / TV Standaard /Bose CineMate GS Series II
Berichten: 140
Standaard

Probeer eens opnieuw je account in te stellen en volg deze stappen eens volledig.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/...mail-versturen


Sent from my iPad using Tapatalk
Met citaat reageren
  #9  
Oud 25 januari 2015, 22:06
Bovengroninger's schermafbeelding
Bovengroninger Bovengroninger is offline
Senior Member
 
Geregistreerd: 25 februari 2012
Locatie: Uithuizen / Ziggo
Berichten: 161
Standaard

Ik zou nog eens goed naar de instellingen van je inkomende mail kijken of daar toch niet iets verkeerd staat.
Met citaat reageren
  #10  
Oud 28 januari 2015, 16:31
Q5A4's schermafbeelding
Q5A4 Q5A4 is offline
Junior Member
 
Geregistreerd: 24 januari 2015
Locatie: Schinnen @home
Ziggo Internet: Alles in 1 basis cisco
Berichten: 3
Standaard

Dank voor de info. Inderdaad daar zat het probleem. Het stappenplan van Ziggo correct ingevuld doch mijn PC is voor de huidige ontwikkelingen aan de langzame kant en voorzien van windows xp en internet expl met outlook expr 6. Deze werkt mogelijk niet met de servernaam imap.ziggo.nl maar met pop.ziggo.nl. Daarbij heb ik onder verbinding maken met, LAN netwerk nog eens aangeklikt en het probleem is opgelost. Ik wil nog even blijven doorpruttelen met mijn oude apparatuur doch overstappen naar iets nieuws komt toch in zicht.
HH. Emilio en Bovengroninger. De antwoorden gelezen en melding middels mail ontvangen. De link om te antwoorden kreeg ik niet verstuurd. Gmail had nl. deze mail in de spam box geplaatst. Zoek naar een oplossing. Gr. Q5A4.
PS. Alle problemen zijn opgelost.
Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18.


© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl